قديم 13-11-2010, 11:52 PM
الصورة الرمزية yasssmine
yasssmine yasssmine غير متواجد حالياً
ممتاز

yasssmine is on a distinguished road

اسفه يا جماعه عن الانقطاع بس معلش والله الكهربا عندنا ضربه وطبعا كلهم بيهزئونى مش عارفه انا مهندسه ولا فنيه وطبعا مقدرش اقول انى معرفش اصلح حاجه علشان فضيحتى ما تبقاش بجلاجل المهم ازيكم عملين ايه ازيك يا ساسو وحشانى والله فينك ازيك يا بشمهندس الزعيم ايه الاخبار يا رب تكون بخير هبه ازيك عامله ايه منوره التوبيك اكيد طبعا لازم نتقابل اسالى بس على ساره وياسمين هتلاقينا جنب بعض على طول
على فكره انا بعتلك الميل بس والله ممنوع الروابط فى الرسائل الخاصه اكيد هحاول وابعتهولك او ابعتلك رقم الفون بتاعى واى خدمه
بالنسبه ارحاب طبعا كلنا نعرفها دى بنت كويسه جدا ما شاء الله عليها ربنا يحميها ومش بتبخل على اى حد باى معلومه ربنا يجعله فى ميزان حسناتها يا رب ويا رب يا ستى تكون زيها واحسن
بالنسبه للمدينه بالنسبه للجيزه انا اعرف ان بتوع الجيزه لهم مدينه هم وبتوع القليوبيه انا معايا صحبتى قليوبيه وسكنه واعتقد بنسبه 80 ان بتوع الجيزه لهم مدينه اسالى فى الموضوع ده علشان المواصلات صعبه قوى ربنا معاكى ويكون فى عونك
البرنامج ده يا بشمهندس محدش قالنا عليه فى الكليه بس بنت اكبر مننا هى ال قالتلنا عليه وقالتلنا هيفيدكم
معلش طلب اخير منك يا بشمهندس هو الادوات المطلوبه مننا ايه غير الافو مع الاحترام او بلاش الملتى ميتر علشان محدش يزعل وشويه المقاومات على المكسفات على الحاجات الصغيره دى ال كلها شكل بعضها والبورده فى حاجه تانيه سمعت عن الكاويه وحاجات تانيه كده يا ريت لو تفيدنا فى الموضوع ده وشكر واسفه على كتر الرغى