قديم 21-02-2011, 04:10 AM
rock girl rock girl غير متواجد حالياً
عضو جديد

rock girl is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحـمد قرنى مشاهدة المشاركة
لا
أنتوا نسيتك أن عمرو خالد قال على الرسول إيه ، أليس هذا هو الشخص الذى ذكر بأن الرسول عليه الصلاة والسلام فاشل ، أليس هذا هو الشخص الذى ذكر بأن الاغانى حرام ولكن أغانى أم كلثوم مباحة لانها أغانى هادفة .
اتقوا الله فيمن تختاروا أن يمثلكم
سورى حضرتك هو ماقالش على الرسول ص فاشل انل سمعت الحلقة كلها و بكره الناس اللى بتهاجم من غير ما تعرف حاجة ماقصدش حضرتك هو كان عايز يدى للشباب امل فى الحياة و بيقول لهم ان لو فشلتم مرة مش مشكلة لازم نحاول تانى دة حتى قدوتنا العظيمة الرسول ص فشل مرة و اتنين اثناء دعوته للاسلام و لم يفقد الامل مش قال ان الرسول فاشل
كمان هو رجل عظيم
ارجو من كل الناس كل واحد يعرف هو ايه و بيعمل كام حاجة غلط و يصلحها فى نفسه
ياريت عمرو خالد يبقى وزير الشباب على الاقل نضمن واحد محترم ما يسرقش و يقوم بوظيفته على اكمل وجه مع ان هو اصلا مش محتاج الوظيفة دى مش هاتغنى له حاجة ولا ماديا و لا للشهرة و المعرفة
وكمان ياريت لما نتكلم على داعية اسلامى وراجل له خبرة بالتنمية البشرية و مصنف عالميا من قوة التاثير فى الناس انه من اكثر 50 فرد بياثروا فى الناس و دى احصائيات غربية مش انا لسة مالفاها يعنى
وكمان الناس اللى بتقول مش بيمثل كل اطياف المجتمع قصدك يعنى مسلم و مسيحى مين وزير شباب و رياضيات ممكن ييجى يمثل المسلم و المسيحى بعدين هو عنده وعى و قوة تاثير فى الشباب و ها يقوى اوى عندنا مجال الرياضيات
كمان حاجة اخيرة اى حد ليه خبرة فى القراءة انا مثلا مش قريرة اوى يعنى بس بقرا شوية طبعا دكتور عمرو خالد اكثر واحد قارىء فينا اراهن انه عالاقل فى الصفحة دى بيكون مؤمن انه لايوجد فى الحياة رجل فاشل ولكن يوجد رجل بدا من القاع و بقى فيه
دة كلام فلاسفة عظام مش كلام انا لسة مالفاه دلوقتى بردو