قديم 24-06-2011, 10:32 PM
الصورة الرمزية د.عبدالرحمن المنياوي
د.عبدالرحمن المنياوي د.عبدالرحمن المنياوي غير متواجد حالياً
معلم ثانوى مواد سياحية و فندقية

د.عبدالرحمن المنياوي has a spectacular aura about

[B][CENTER][CENTER][CENTER][CENTER]
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة روني1982 مشاهدة المشاركة
السلام عليكم
انا حاصلة على ماجستير علوم زراعيه دفعة 2009 بتقدير امتياز
لا اعمل نهائى
ومش عارفه حد يدلنى ااقدم اوراقى فين او اروح لمين يدلنى المطلوب علشان اشتغل
واللى يرد عليا جزاه الله عنى كل خير وله دعوة فى الثلث الاخير من الليل بكل امانه باللى يتمناه
ممكن تردو عليا؟؟؟؟
والله موضوع دعوة الثلث الأخير من الليل ده حمسني جدا جدا جدا .....

بص بقى يا أختي .. يتم حاليا في وزارة التعليم العالي استلام أوراق الحاصلين على الماجستير والدكتوراة تمهيدالتعيينهم .. وتقدري تروحي في أي وقت ..

طيب أنا عاوزة أنسق مع أي حد .. شوفي بقى انت ترسلي بياناتك على الدكتورة يسرية الهامشري على حسابها في الفيس بوك وهو (dr-yousreya Elhamshary) قوليلها من طرف د.عبدالرحمن المنياوي وهي هتقوم بالواجب وهتوجهك صح ..

طيب ممكن أتابع مع أي جروب على الفيس آخر الأخبار .. طبعا فيه جروب اسمه ائتلاف الحاصلين على الماجستير والدكتوراة .. ولول فيه حد منحة ممكن يتابع على جروب طلاب المنح المصرية في الجامعات المصرية ولو انه جروب مقفول على أعضائه .. بس ليها حل

وخدو ا دي بقى :

قرر مجلس الوزراء عمل لقاء مفتوح بالحاصلين على الماجستير والدكتوراة وكمان بطلاب المنح الدراسية وأي من أوائل خريجي الجامعات ... وذلك تعقيبا على صدور قرار تعيينهم جميعا .. واللقاء يبحث آليات التعيين وانا بادعوا الكل يروح اللقاء ده لأنهم هيقعدوا يسمعوا مننا مقترحاتنا وفيه ائتلافات وأحزاب بدأت تجهز مسوده بطلباتها .. والتي تتمركز حول تعيين الكل بالجامعات والمراكز البحثية والوحدات ذات الطابع الخاص ..

الأحلى بقى .. يحضر في الاجتماع كل من :

الدكتور عصام شرف
الدكتور عمرو بيه سلامة
الدكتور ماجد باشا الشربيني

الاجتماع يوم الأحد القادم 26/6/2011 بوزارة التعليم العالي صباحاً

الكلام ده طبعا أكيد مش هزار ومش عاوز حد يفتي ويقعد يقول يمين وشمال

:0 22yb4::022 yb4:

د. عبدالرحمن المنياوي