قديم 12-07-2011, 02:53 AM
Mr. Ali 1 Mr. Ali 1 غير متواجد حالياً
عضو لامع

Mr. Ali 1 has a spectacular aura about

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zozza love مشاهدة المشاركة
همـــا طفشوا من قليل
بص يا مستر
انا مسجله هنا فى البوابه من 2008 ومن قبلها كمان وانا دايما افتح وادخل على القسم العام اينعم ماكنتش بحب اشارك بس كنت بحب ادخل كل المواضيع واقرأها كلها عارف ليه يا مستر؟
علشان كانت مواضيع فعلا تستاهل تكون هنا فى القسم العام وفى البوابه وناس كانت قمه فى الروعه والجمال
حاليا ناس كتير اوى منهم مشيو واختفو كمان
وحتى الموجود منهم مش بيدخل القسم العام ولا بيعملوا فيه مواضيع اصلا ليه انا مش عارفه

ممكن علشان زى ما حضرتك بتقول والمواضيع اللى بتتعمل عمد وبالغط هنـــا فى القسم

مش عارفه
المشرف يتابع موضوعات قسمه والمشاركات الموجودة في الموضوعات ... هذا من واجبات كل مشرف . لكن أن يجبر علي المشاركة في هذه الموضوعات ( يعني يفرض عليه المشاركة في كل موضوع ) فهذا لا يمكن أبداً . موضوع مش عاجب المشرف يشارك فيه ازاي ؟ هذا بخلاف ان كانت مشاكل القسم كثيرة ولا تسمح له بالمشاركة .
باقي الأمور التي تخص المشرفين والتي ذكرتيها , لن أعلق عليها ( سبق وأن قمت بالتعليق عليها من قبل في أكثر من موضوع ) كما أن هذا الموضوع الهدف منه هو الاعضاء في المقام الأول وان كان للمشرفين دور أيضاً . لكن لو اتكلمت عن المشرفين هنا باستفاضة , سيتحول الموضوع عن مساره تماماً .
اتكلمت عن الادارة من قبل واتكلمت عن المشرفين أيضاً . والأن حان دور الأعضاء وواجبهم تجاه كل قسم في احترام قوانينه والالتزام بها حتي يحدث تعاون بين الجميع ( عضو - مشرف - ادارة )
وان شاء الله القسم يعود كما كان وأفضل ويعود كل اعضاؤه ويشاركوا فيه .