قديم 08-08-2011, 12:23 AM
D.rawda D.rawda غير متواجد حالياً
عضو جديد

D.rawda is on a distinguished road

طبعا كل اللي جاله علاج طبيعي محتااااااااااااااااااااااااااااااااااااار ومحبط من كلام الناس
في الاول اعرفكم بنفسي انا روضه ان شاء الله اولي علاج طبيعي زيكم يعني انا مجموعي 97.5 يعني داخلها برغبتي وكنت محتاره زيكم كده بالظبت لكن انا والدي وعمي اطباء بشرين وهما اللي نصحوني ادخل علاج طبيعي الان مستقبلها في الشغل احسن كتيييييييييييييييييييييييييييييييير من صيدله وحتي اسنان
المهم طبعا انا مكنتش مقتنعه لحد مانزلت الكليه النهارده الكليه فعلا جميله وبندرس حاجات كتير جدا من بشري وكمان الدراسه انجليزي علشان محدش يزعل اه ونسيت اقولكم انهم دكاتره وبيلبسوا بلطو ابيض برده
بجد نصيحه سبكم من كلام الناس المحبط لانه مش هيفدكم وسبكم من مشاكل النقابه لانها مؤقته وعلي فكره انا نزلت مستشفيات ومراكز علاج طبيعي ولقيتها فعلا ليها مكانتها بجد هي طب المستقبل

بالنسبه بقي للتقديم هو مش دلوقتي لسه الاسامي منزلتش من مكتب التنسيق الاسبوع الجاي ان شاء الله وهيحتاجوا استماره النجاح وشهاده الميلاد و8 صور
اما بالنسبه بقي لمكانها فانا هقولكم طريق المترو علشان اسهل انا ركبت من المظلات للبحوث حوالي 10 محطات المهم هتنزلوا البحوث وتخرجوا من المخرج بتاع المركز القومي للبحوث لو معرفتوش اسالوا لما تطلعوا اسالوا علي المركز القومي البحوث والكليه جنبه بالظبط يعني تقريبا 10 دقايق مشي يعني الطريق سهل وميتوهش
طبعا اكيد في طرق كتير بس انا روحت من ده
بجد اوعوا تترددوا لحظه واحده ادخلوا الكليه وافتخروا بيها علشان هنتخرج منها دكاتره بحكم المحكمه وهو ده المستقبل وشوفوا جمب الكليه مراكز العلاج الطبيعي............اسفه علي الاطاله بس انا حاسه بالحيره دي بجد حسيت اني بتحارب حتي اقبل ماادخل الكليه