قديم 12-08-2011, 11:30 PM
الصورة الرمزية ملك عاشقة الرياضيات
ملك عاشقة الرياضيات ملك عاشقة الرياضيات غير متواجد حالياً
طالبه جامعيه(اولى تجاره جامعه القاهره)

ملك عاشقة الرياضيات is on a distinguished road
Impp ساعونى الحقونى انا اولى تجاره

بسم الله الرحمن الرحيم انا طالعه اولى تجاره بالرغم ان ده عمره مكان طموحى اه كانت فبالى الخيار الثالث بعد هندسه وفنون جميله لكن ربنا اراد تجداره انا دايما والحمد لله بحقق درجات عاليه جداا فى الرياضيات والاحصاء يعنى جايبه رياضه 1 48 من 50 ورياضه 2 49 من 50 والاحصاء 25 من 25 لكن اللى منزلنى المواد الادبيه الرخمه البحته لكن الحمد لله اجمالى 85%علمى رياضه وجاتلى تجاره السويس ج قناه السويس ودى طبعا بعيده كل البعد عن سكنى انا فى م الجيزه لكن باب الاغتراب فتح وسجلت وان شاء الله ارجع هنا وكما انا جبت موقع الاستاذ ولقيت انى اول بنت تروح تجاره السويس من الجيزه فده مطمنى انى هرجع باذن الله فانا كنت عايزه اسال انا كده اكيد هاجى هنا القاهره اوحلوان اوحتى عين شمس وكمان كنت عايزه اسال هى تجاره موادها الادبيه البحته كتيره ولا ايه هل من السهل مذاكرتها ده لانى مش شاطره فى الفهم خاااالص لكن فهم ورياضيات وحسابات ميه ميهومش عارفه اذاكر اذاى فى اولى جامعه خصوصا نى معنديش اخوات اكبر منى يفهمونى جو الجامعه وانا مش عايزه اكون تايها فى جو الجامعه وكمان نفسى اجيب امتتتتتتتياز وانا مش من نوع اللى بيذاكر قبل الامتحان وينجح وخلاص ومش فارقه لا انا بحب لما اخد حاجه اذاكرها وافهمها كويس اوى بس المشكله الجامعه ملهاش كتب خارجيه سورى متقولوش عليا عبيطه ربنا يعلم انا بكتب الكلام ده وانا فى امس الحاجه لرد يفهمنى معلومه تانيه انا مممتازه جداااا فى الرسم والمجال ده فكنت عايزه اورى لحد فى الجامعه شغلى وكمان بعرف العماره كويس اوى وكمان لدرجه حبى ليه خدت قرصات عماره فهل فكليه تجاره قسم للموهوبين وكد ه ارجوكم ردوا عليا وكمان نفسى الاستاذ فامبير يرد عليا او اى حد عنده خبره فى الكليه شكرااا للاطاله