قديم 19-08-2011, 03:13 PM
الصورة الرمزية ostazmath4m
ostazmath4m ostazmath4m غير متواجد حالياً
الحاصل على المركز الأول فى المسابقة الثقافية مارس 2016

ostazmath4m is on a distinguished road

اولا:الجروب فعلا مشهور جدا وانتشر بطريقه كبيرة ع الفيس بوك
مشكور جدا لنقله الينا ف المنتدي يا صوفيا لاني اساسا مش متابعه ع الفيس
اهي فرصه اتابعه هنا في المنتدي فجزاك الله خيرا
ثانيا:احنا محتاجين حملة تغيير تفكير او حملة تطهير التفكير او حملة وداعا للتفكير البدائي الساذج
والله لو فيه حملة زي المسميات دي واتطبقت فعلا وكلنا طبقناها في كل حاااجه احنا نفسنا هنظم
حيتنا صح سواء تمن شبكه تكاليف افراح ومش كده وبس اي تفكير بقي مش شرط الجواز بس
طبعا اتمني ان حملة زي بتاعت الدبلتين دي تنجح وتتحقق فعلا خصوصا انها متزامنه مع سعيي لاحضار
شبكه في هذه الايام اه بالمناسبه انا عندي مناسبه هبقي اقولكم عليها في قسم الاهداءات عشان
تباركولي ان شاء الله واهوو بالمرة اقولكم عملت ايه واتصرفت ازاي ؟؟؟؟؟
وزي ماقلتي يا صوفيا وده رأي الاغلبية او الجميع ان الجواز مش شبكه وان الشبكة مش دبلتين
والله يا جماعه تقريبا انا عمري ما شفت اتنين متجوزين بغض النظر عن الشبكه اللي جابها العريس كتيرة قليله غالية رخيصه عمري ماشفت اتنين متجوزين الا والاقي دايما الراجل بيغير الدهب لمراته ويجيبلها احدث او يزود لها دهبها من غير ماهي تتطلب وده تقريبا اللي بيحصل دايما مع الزوج لما ربنا يكرمه بعد
الجواز بيجيب دايما الحاجات اللي مقدرش يجيبها لمراته اثناء الشبكه صح ولا انا غلطان مش ده اللي
بيحصل ؟؟؟؟؟ اذا كان ده اللي بيحصل ليها بقي بنعسرها ع الشباب وقت الزواج والله المستعان
ودي النتيجه نسبه العنوسة في ازدياااااااااد خلي البنات تعنس والواحد بقي بيسمع حاجات غريبة
اليومين دول كان نفسي اجمع موضوع عن الشباب والشابات اللي بيتأخروا في الزواج ايه اللي بيحصل
معاهم بعد كده بس وقتي ضيق جدا فالموضوع شائك جدا ومتشعب وربنا يوفق الجميع الي الخير
اللهم امين ،، تقبلي مروري يا صوفيا وزي ماقال حبيبي استاذ عبدالله احنا قلنا دبلتين وبس ايه لازمتها
بقي توينز ومحبس شويه شويه نقول وكمان غويشتين وخلاص خلاص ماهي دي الشبكه هو احنا كده
غيرنا حاجه ههههههههههههه اقول ايه بس الشعب المصري بقي بيموت في الفصال،،
وتحياتي للجميع لكم من قلبي ارق التحيات