قديم 28-08-2011, 02:35 AM
محمد ميزو محمد ميزو غير متواجد حالياً
عضو جديد

محمد ميزو is an unknown quantity at this point

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة vito123 مشاهدة المشاركة
بصوا بقي الحمد لله رب العلمين اقول راي انا كنت ناوي علي بشري لكن كنت ناوي علي بشري علشان بابا و ماما كانوا عايزين بشري بس انا كنت عايز صيدله
الحمد لله مجموعي جايب صيدله
تعالوا بقي نتكلم بصراحه الكتير بيوصف الصيدلي انه مجرد بياع وان اي حد يقدر يقف في صيدله اه معاك حق بس متنساش ان الصيدلي شغلته مش كده بس ممكن يشتغل مليون شغله في مصانع الادوية سواء جوده او انتاج تو اي حاجه تانيه كمان صيدلي اكلنيكال انتوا لو شوفتوا صيدلي اكلينكال اد ايه الظغط عليه محدش هيتكلم وبعدين صيدله دراسه من واجهة نظري خفيفه طيب اتكلم علي الطب والسواء الي كنت شايفه فيها طب انت اسمك دكتور اه لكن تعالي بقي يا دكتور انت مثلا هتدرس سبع سنين وبعد كده سنتين تكليف وبعد كده سنتين ماجستر و2 دكتوراه المحصله 13 سنه سوال هو العمر في كام 13 سنه اه انا نسيت قول سنتين كمان تعمل اسم وتشتهر طيب بالله عليك العمر في ايه علشان نضيع منه 15 سنه طيب تعالي بقي تعب اهلك والمصاريف وده كله هتقبض كام قبضك عمره مهيزيد عن 1000 جنيه طيب استنوا كمان انا اعرف دكتوره قالت لماما انا لو جبت بنت عمري مهدخلها طب او ولد حتي ادخله اسنان او صيدله اسنان انا شايف ان ان هي كويسه وكل حاجه بس مش متاكد من ظروف شغلها علاج طبيعي اسالوني انا عليه انا دراعي كان مكسور وكنت بعمل جلسات علاج طبيعي اما بيطري فانا شايف ان معالمها لم تتضح بعد في مصر وكمان اعرف دكتور بيطري بيغير عربيه كل سنه وبيسافر وكل حاجه
ده كمان بياكد ان كل حاجه بتاع ربنا بس منساش ان ربنا قال اعقلها وتوكل
فياريت كل واحد يعقلها الاول وشكراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااا
تعرف ايه عن العلاج الطبيعي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟