قديم 15-11-2011, 03:09 AM
الصورة الرمزية βēЂÔōÔ
βēЂÔōÔ βēЂÔōÔ غير متواجد حالياً
عضو جديد

βēЂÔōÔ is on a distinguished road

ياعمنا,,, انا بتكلم عن حاجة معينة طبيعي ان الجمهووور هيشتم دي حاجة من زمن الزمن في اي جمهور مش الاهلي بس الزمالك الاسماعيلي المصري الاتحااااااد ده شئ طبيعي لان ده طبع الناس و انا مش زي غيري وانت مش زي صحبك كل واحد عنده طبع,,,

لكن انا بتكلم علي سلوك لاعيب في فرق لما جمهور يشتم لاعب و في فرق لما لاعب يشتم جمهور و يقل ادبه علي جمهووور,,, لان اللاعب المفروض يبقي قضووة كدة ابنك نفسه يبقو زيو اخوك اي حد فاهم فا هو لازم يبقي كبير في كل حاجة وانا مش بنافق ولا بتكلم علي حاجة انا بتكلم علي اخلاق لاعب و انت علشان قلبك اسود بس فا شايف اننا بنافق نفسينا و بنجامل ابوتريكة انت عارف ليه انتم كدة يا زملكاوية ؟؟؟ علشان عمركم ما جالكم لاعيب محبوب في الوطن العربي كله,,, يعني عندنا تالتة,,, رموز في الاهلي

صالح سليم

محمود الخطيب

ابوتريكة

انا مش بقول ان مش عندكم لاعيبة تذكر مثلا

كفاية ياعم حاااااااازم امام و من قبل منه حسن شحاته و في فاروق جعفر في ايمن يونس في كتييييييير

عندك حازم امام هتلاااااااااااااي حد في مصر مش بيحبو احنا يا اهلاوووووووية بنحبببببه اي نعم انا زمان كنت بشوفو بيتشم زي ما انتم بتشتمو ابوتريكة

بس حازم هو حازم

زي ما ابوتريكة هيبقي هو ابوتريكة

لكن شكابلا مش محبوب غير عندكم انتم بس هههههههههههه عارف ليه علشان بيديكووو كورة لكن لو راحت منه هتلعنوووه و هتقولو علييييييه بلاوووووووووي

زي مكان بيحصل وانا مينفعش اجبلك روابط من اليوتيوب فيها الفاااااظ منكم ليشكابلا كان بيجي مع شوبير و بيعيط بسببكم

دلوقتي بقي حلو بالنسبالك و شيكابلا حبيب كل زملكاوي علشان يباني بيديكووو كووووورة

وربنا انتم اللي منافقين والله

انا مش عايز اطول في كلامي بجد اكتر من كدة لان عندي كتييييييييييييييير

=-=-=-=-=
=-=-=-=-=