قديم 23-06-2012, 06:22 PM
الصورة الرمزية د/نداء الجنة المصرية
د/نداء الجنة المصرية د/نداء الجنة المصرية غير متواجد حالياً
عضو متواصل

د/نداء الجنة المصرية is on a distinguished road

اولا انا مش بدافع عن النظام ولاانا ضد الثورة الكلام اللى انا قلته بعيد تماما عن كل ده انا مع الثورة بس بطريقتى يعنى انا لايمكن اروح الميدان لو الشعب كله راح انا مع الثورة فحابة ان ماحدش يستغلها لمصلحته انا مع الثورة فرافضة انها تظهر انتقامية انا كنت عايزة نسامح مبارك مش حبا فيه ربنا هيعاقبه ان شاء الله لكن عشان نثبت اننا مش زيه واننا احسن منه وان دى ثورة عزيزة يمكن كانت وجهة نظرى غلط بس ماعلينا و ثانيا على فكرة كل كلمة قصدتها وقاصدة من وراها هدف معين بس كالعادة ماحدش هيقدر يفهم قصدى للاسف اصلى واحدة عايشة مع الكتب فلما باتكلم بيكون كلامى كانى من عالم تانى على العموم انا اساسا بطلت سياسة كانوا يومين وراحوا لحالهم انا هرجع للغيبوبة بتاعتى احسن انا بقالى يومين مش بافتح التلفزيون إلاعلى مسلسل قاسم امين او اشغل اغانى اجنبى على الراديو واقعد اذاكر عشان مااعرفش حاجة عن اللى بيحصل لانى اكتشفت انى مش متماشية مع جو السياسة الحامى ده انا واحدة كل اللى اعرفه الهدوء والمبادئ وربنا يعين كل الناس انا قررت اركز فى اللى عندى وبس ولو على مساعدة الناس ان شاء الله ممكن انضم لجماعة خيرية او شئ من القبيل ده انما بعد كده مش هعرف حتى هيكون مين رئيس الوزرا ومن ناحية مصر ادعيلها