قديم 25-08-2012, 05:09 PM
faress666666 faress666666 غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

faress666666 is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr/nor pt مشاهدة المشاركة
احب اققول ان جامعة 6 اكتوبر شهادتها اقوى بكتير من اكتوبر الحديثة وبيشتغلوا فى الخليج وبيطلبوا للاسم فيار يت مش كل واحد دخل جامعة يعيب فى التانية لمجرد انة عايز يحس ان جامعتة احسن جامعة بص الاتنين حلوين ورائعين انا بكلم كسمعة وشهادة بس لكن بلاش كدة والخلاف فى الراى لا يفسد للود قضية تحياتى

دكتورة نورهان علاج طبيعى جامعة 6 اكتوبر
أولا :- أنا بحيي مرورك الكريم , و أهتمامك بالموضوع و الرد عليه ,,
ثانيا :- أنا لم أذكر جامعة 6 أكتوبر بأي سوء , بل لم أذكر أي جامعة خاصة أخرى ,,
ثالثا :- أنا بتكلم عن تجربة أنا عشتها لما أخترت جامعة خاصة أدخلها ,, و رصد مميزاتجامعة msa و لم أذكر عيوب الجامعات الأخرى ,, فهذا حق أصيل لي و حق كل شخص أن يقرأ ما كتبته و يهتم به أو يتجاهله ,,
رابعا :- من ناحية فرص العمل فأن جامعة msa طبقا لتقارير مركز التعبئة و الأحصاء تأتي في مقدمة الجامعات للتوظيف , أي أولى جامعة بنسبة لنسبة التوظيف ( المصدر موقع الجامعة زو جردية الجمهورة العدد الصادر اليوم و موقع المركز ) ,,
خامسا :- جامعة msa جامعة معتمدة من مركز الجامعات البريطانية و تقدم شهادات معتمة من جامعتي جرينيتش و ميدليكسيس و هذا اكبر دليل علة جودة العملية التعليمة و رقيها .
سادسا :- انا لم أدخل مناظرة مع حضرتك او أشأ ان اقلل من قيمة جامعة 6 أكتوبر التي لها مكانتها ,, لكنه توضيح هام و وضروري ,, و كما قولتي الأختلاف في الرأي لا يفسد للود قضية
,,