قديم 11-01-2013, 09:32 AM
منار على منار على غير متواجد حالياً
عضو لامع

منار على is on a distinguished road

حضرتك انا كنت اتنقلت من ادارتى لاداره تانيه فى 4- 10 اللى عدى وخدت مرتب شهر 10 من ادارتى السابقه وطبعا حضرتك عارف ان 50 فلميه نزلت من شهر 10 اللى فات المهم ان الادارين الاتنين فى مدرستى الحاليه والسابقه عملولى ال50 فلميه لكن مدرستى السابقه قبضوهم من زمان ومدرستى الحاليه اتعمل اجراءاتهم ولسه متمش قبضهم وانا طبعا مخدتهمش من مدرستى السابقه لانى كنت عارفه انهم اتعملوا فى مدرستى الحاليه وانى هاخدهم منها المهم بقى دلوقت ان فيه حرب دايره بين المدرستين ادارى مدرستى السابقه مصر انى لازم اخدهم من عنده وان المفروض مدرستى الحاليه هى اللى تتراجع فى اجراءاتها ومدرستى الحاليه بعتت ليه جواب انهم بالفعل اتعملولى ولو حضرتك تفتكر انا كان بينى وبين الادارى دا مشاكل كتير وتقريبا سايبه المدرسه بسببه وهو دلوقت بعت مليون جواب للمدرسه انه عملهم وكلم مدير المدرسه نفسه ومن الاخر الموضوع اصبح موضوع عند وانا بعت للادارى دا وقلتله انى فى كل الاحوال مش هاخدهم منه حتى لو مدرستى الحاليه رجعتهم بناءا على خطاباته وانه عملهم بالفعل مش هاخدهم وانه هيرجعهم فى كل الاحوال لكن مفيش فايده وعمال يلف بيهم على اصحابى هناك بيقنعهم ان حد ياخدهم يدهوملى ويبعت للمدرسه اللى انا فيها جوابات وكلها بنفس المعنى لدرجه انه بيكتب فوقها افاده للمره التانيه والتالته لدرجه ان الناس مستغربه موقفه وقرفت منه وامبارح بعتلى انى لو مجيتش خدتهم هيشتكى السكرتيره فى مدرستى الحاليه فى النيابه الاداريه لانه لما سال قالوله المفروض ان هو اللى يعملهم بما انى خدت مرتب عشره من عنده
فبغض النظر عن انى شايفه ان اللى بيعمله دا مش منطقى لان الطبيعى انى لو بفرض انى اداريه مكانه وهو ليه معايا فلوس انى هبلغه مره واتنين لو مجاش خدهم هتصرف فيهم لكن دا بعت ولا عشر مرات وديا وكل مره كنت برد انى مش هاخدهم لانهم اتعملوا فى مدرستى وبعت للمدرسه رسميا خمس مرات واتصل بمدير المدرسه شخصيا والسكرتيره بعتتله خطاب رسمى انها عملت اجراءاتهم وبرده مفيش فايده وبصراحه حضرتك انا قرفت ودماغى وجعتنى من الراجل دا وكمان الناس قرفت منه واتخنقت من خطاباته ومش لاقيه تفسير منطقى للى بيعمله ولما الناس قرفت وقالتله خلاص هى فى كل الاحوال مش هتاخدهم منك سواء اتعملوا فى مدرستها او لا شوف انت هتعمل فيهم ايه كان رده انه مش عارف يوديهم فين وبناءا على ايه طب لما هو مش عارف امال مين اللى هيعرف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دا الموضوع باختصار اسئلتى بقى
هل حضرتك شايف ان اللى بيعمله دا عادى وطبيعى ؟ ولا متعمد مضايقتى للخلافات السابقه اللى بينا
هل لو قدم فعليا مذكره فى النيابه الاداريه فى السكرتيره زى مابيقول السكرتيره فى مدرستى الحاليه ممكن تنضر فيها لانه كان باعتلها انه هيعملهم بس هى نسيت وقتها ؟
هل ممكن يجبرنى انى اخد مستحقات ماديه ليا غصبن عنى او يشتكينى لدا ؟