قديم 15-01-2015, 12:00 AM
الصورة الرمزية ahmedelfangary
ahmedelfangary ahmedelfangary غير متواجد حالياً
عضو ممتاز

ahmedelfangary will become famous soon enough

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ياسر يسري عبد المنعم. مشاهدة المشاركة
السلام عليكم
بكل صراحة هذا الموضوع تحفه .. بجد ربنا يوفقك يا دكتور أحمد ويجعلك حريص علي دينك اولا وقبل كل شئ وعلي مصالحك الدنيويه
وربنا يزيد حضرتك إيمان ويزيد حضرتك علم وعمل ..
انا هقول حكايتي بسرعه
انا السنه اللي فاتت كنت في تالته ثانوي ومدخلتش امتحانات اي مادة وانا معرفش ده حصل ازاي الحمد لله علي كل حال
خلينا في السنه دي انا تقريبا كده مش بذاكر بس سبب التوبيك ده بعد فضل ربنا بدأت اذاكر بس خايف لا مقدرش اخلص المواد
ومش عارف انظم وقتي ده غير انا اللي حواليا منتظرين مني نتيجة عالية على اساس إني عدت السنه كما إنى والحمد لله من المتفوقين الاوائل فى السنوات اللى قبل كده كلها
فده كله ضغط عليا وبردو مساعدة الاسرة مش هي المساعدة المنتظره .. المهم انا عايز من حضرتك شوية نصايح
ويا ريت لو حضرتك هتقدر تعملي جدول .. لو ممكن اقول لحضرتك علي مواعيد دروسي وتعملي جدول هكون ممتن جدا
منتظر الرد
واسف علي الاطاله
وجزاك الله كل خير ووفقك وسدد خطاك وجعلني وإياك ممن يطيعوا الله ورسوله وجمعنا في الفردوس الاعلي مع المصطفي صلي الله عليه وسلم
كويس انك بدأت تزاكر .. ومتخفش من حاجة محصلتش .. النتيجة لسه مستقبل هل حضرتك اطلعت على المستقبل علشان تقدر تقول النتيجة حلوة ولا وحشة .. انتا ابذل اقصى جهد وسيب الامر لله .. وربنا بيقول ( ان الله لا يضيع أجر من أحسن عملا ) لكن اهم حاجة انك تبدأ .. وكل ما تيجي تهمل في المزاكرة افتكر ان في ناس كتير حاطة املها فيك .. واتخيل نفسك وانتا جايب مجموع عالي وفرحان ومفرح اهلك ..
اما انك تعمل جدول .. فانا هنزل الدرس الجاي قريب ان شاء الله اللي هوا عن المزاكرة الفعلية .. وان شاء الله هيكون فيه تنظيم الجداول ..
يارب أكون افدتك ..
ربنا يوفقك .. دعواتك ..
واي مساعدة انا تحت امرك ..