قديم 26-08-2008, 03:33 PM
الصورة الرمزية Nogha
Nogha Nogha غير متواجد حالياً
عضو خبير

Nogha is on a distinguished road

لطلاب و طالبات علوم الكس (اللى انا حتى الآن مش عرفاهم) ههههههه
و

يمكن عمل إيميل على موقع الكلية
و بيكون
و

username@facofsc.com

و و متوفر بالموقع هذه الأشياء اللى انا نقلتهالكم و غيرها الكثير و بصراحة الموقع فعلا حلو رغم انه فيه كذا حاجة مش شغالة لكن معلش هو مفيد للى عايز يتعرف عالكلية

اقتباس:
ان كنت ترغب فى المشاركة معنا دائما سجل بياناتك بلوحة الاعلانات (Message Board) وشارك بالقنوات المتعددة بها واطلع على اخبار الكلية يوما بيوم وانتظر نتيجتك وناقش علميا ودردش واحصل على دليل الطالب والمناهج الدراسية وبيع واشترى والتقى بالاساتذة واحصل على بريد الكترونى مجانى آمن من اعرق كليات مصر.. وانتظر العديد من الخدمات

اقتباس:
Please if you are new visitor or member, be with us now and forever on our active Message Board and chat room where you can ask professors and they will answer you the best accurate academic answers or at least you can see and share the online discussion

اقتباس:
For students; higher education and undergraduates, you will get your time table and exam results and you can contact all your professors here through mailing them or posting the question in the message board or meeting them through on line discussion on the chat room..

ده موقع الكلية
http://www.facofsc.com/main%5Fsite/