قديم 19-09-2008, 04:52 AM
الصورة الرمزية دموع القمر77
دموع القمر77 دموع القمر77 غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

دموع القمر77 is on a distinguished road

انا اسف يا جماعه انا معهد خدمه اجتماعيه يعنى مش معكم خالص بس كان لزم ارد انا حاولت اقراء الردود بس لقيت الموضوع روعه طبعا بس الردود خاصه بيكم يلا انا كان لزم ارد بس ربنا يوفقكم ويوفقنا بس على فكرة اخر حاجة عايز اقولها انى بجد والله حاسس ان مفيش فرق بين الكليه والمعهد لان الاتنين فى تعليم لكن الفرق الواحد ان كل شى قسمه ونصيب عارف ان فى ناس ممكن يقولها مين اللي جاى على اخر الزمان دة بتاع خدمه اجتماعيه وحاشر نفسه وسطنا بس الحمد الله انا فى عينى خدمه اجتماعيه دى احسن حاجة لانها بجد افضل حاجة تلائمنى وتنسبنى انا طبعا مش حكذب انى لو كنت دخلت حقوق كنت هكون مبسوط بس الحمد الله بجد والله انى مش دخلتها علشان انا مش مستريج ليها والدى كان عايزنى اخشها بس لله الحمد انها مش جتلى لان خدمه اجتماعيه فيها علم نفس حبيبى وعلم اجتماع الحاجان اللى الواحد يفهمها بجد اللي دراسها فى ادبى اخر حاجة معلشى عارف انى طولت ان بجد فى الاخر كلنا بكالوريسات واللي هيثبت نفسها هو اللي هيعدى بتقدير يعنى لو كنت دخلت جامعه وبلطت احسن ولا لما ادخل معهد ونا فاهمه العبره بالنهايه يلا ربنا يوفقك ويوفقنا يارب وكلنا نحقق مانتمنى يارب