قديم 13-10-2008, 10:47 AM
الصورة الرمزية الرحمة حلوة
الرحمة حلوة الرحمة حلوة غير متواجد حالياً
طالبة جامعية (كلية فنون تطبيقية )

الرحمة حلوة is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عطر الجنه مشاهدة المشاركة
حلو اوي الموضوع انا في ثالثه رياضه بعيد عن الاحياء خالص لاني مش بعرف افهم فيها ولو واحد في المليون المهم انا جربت علم النفس والاقتصاد والاحصاء ببس من وجهة نظري لقيت علم النفس احلي بكتير وانا برده نفسي ادخل فنون بس عماره وديه بتاخد اكتر من حاسبات ومعلومات والسنه الي فاتت للاسف جبت مجموع مش حلو نص نص فمطلوب مني السنه ديه اعمل شغل سنتين فتعبانه اوي اوي وهموت لو بعد كل التعب ده دخلت كليه غير فنون عماره او فنون جميله واللي مجنني كمان اني لازم اقرر من دلوقتي عماره ولا فنون عشان اختبار القدرات خايفه ادخل قدرات عماره ومجبش مجموعها وتروح عليا فنون جميله كلها وهتجنن مش عارفه اعمل ايه وربنا يوفقنا جميعا بس انا عايزة اسال انو لحقتوا توصلوا للكهربيه امتي دحنا لسه هنبتدي باب تاني وعلي فكره انا بحل فيزيا من كتاب الاول هو كتاب ممتاز هو والامتحان ومشكله السنه ديه كمان اني حاسه اناي مش بزاكر اي حاجه غير الرياضه والفيزيا وبرده مش بيخلصوا يلا ربنا يوفق الكل ولو حد يعرف حكايه امتحان الفنون ديه ممكن امتحن لما ادخل الكليه ولا لا يرد عليا معلشي طولت عليكو
ياه اخيررررررررررا هلاقى حد يدخل معاى فنون جميلة ان شااااااااااااااء الله بصى ياعطر شوفى انتى ميولك ايه بالنسبه لعمارة او فنون جميلة بس بيتهيالى ممكن تمحنى الاتنين عشان انتى رياضة واللى انا عارفاه امتحانات القدرات اللى بنمتحنها فى وسط الامتحانات لكن معرفش والله ايه الامتحانات اللى بتكون داخل الكلية ده ولو عايزة اى استفسار عن امتحنات القدرات انا فى الخدمة