قديم 19-11-2010, 11:20 PM
ببهاء الصيني ببهاء الصيني غير متواجد حالياً
عضو جديد

ببهاء الصيني is on a distinguished road
افتراضي انا من الجيزة طالب فى الفرقه الأولى كلية الحقوق تعليم مفتوح الصراحة انا دخلت حقوق

ممكن حد يحط جدول الامتحانات للفرقه الاولي في الموقعياريت مطنشوش
انامن الجيزة طالب فى الفرقه الأولى كلية الحقوق تعليم مفتوحالصراحة انا دخلت حقوق علشان حبيتها والله ممكن لو فى حد فى حقوق اسيوطفرقه أولى معايا نفيد بعض ونستفيد أو أى حد من إخواننا الكرامايها الزملاء الاعزاء هذه المرة الثالثة علي التوالي اكتب اليكم رجاء المساعة منكم ممكن حد يذكر معي انا مش عرف اذكر كوئيس اليوم الجمعة وغدا ها اكون في الجامعة بعد اجازات العيد لم يريد احد علي اكلت الحمه ونمت يا عم رجاء مواعيد المحاضرات ورجاء الاتصال بي و علي المحمول الظاهر امام سيادتكم ظروف عملي وانشغلي علي طول لا يسمح لي بالحضور كل المحاضرات الله في عون العبد مدم العبد في عون اخي اطلب العون المساعدة وان شاء الله ها نجح كلنا لماذا لا يكون في محاضرات مسجلة عن طريق المحمول يرفع علي موقع رفع او تخزن كمثل mould ------ مخزن الـــــــــــــــــــــــــخ اصدقاء الاعزاء الحب كله الكم والمصري الرخاء والازدهار أرسل من خلاكم رسالة تقدير واحترام وصداقة رجاء الرد علي من فضلكم الوقت قصير جدا كيف اتعرف عليكم واين المدرج المحاضرات انا طوال 4 سنوات الماضية كنت ابحث عن تعليم الكمبيوتر

الرجاء مراجعه الروابط مره اخرى لانى الروابط لا تعمل

آخر تعديل بواسطة a7med_sale7 ، 21-11-2010 الساعة 03:03 AM