قديم 08-04-2015, 05:53 AM
*Sara Ahmed* *Sara Ahmed* غير متواجد حالياً
عضو فعال

*Sara Ahmed* is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dodicono مشاهدة المشاركة
الله يخليكي ويحققلك اللي تتمنيه
ابداي بالجديد بس خلي بالك وانا براجع بيفوت عليا دروس مش فاكر انها اتشرحت لي اصلا بامسك الدرس ساعتين او ثلاثه بالكتير بشويه فواصل راحه بينهم بيخلص الدرس يعني المفروص اربع فصول دي جديد او قديم مش فارقه اصل تقريبا معظمنا ناسي معظم المنهج ،تمسكي جزئيه وتحلي عليها واهم حاجه الحللللللللللللل والله الحل اللي بيثبت الدرس ، وحاولي تفضلي تذاكري الساعه متواصله وبيعدين راحه 5 دقائق من غير ما تخرجي برا غرفه المذاكرة علشان لو خرجتي مش هترجعي ،ولو تعرفي تشتري ورق طابعه يبقي احسن بكتييير ، تمسكي الدرس وتقولي يا انا يا انت وتحلي عليه وتدخلي على اللي بعدة من مادة تانيه
والدرس اللي مش تسيبيه يكون بيراجع جزئيات تمشي وراة فصل بفصل
وخلي بالك مش تفتكري اني وانا بذاكر كاني بالعب ولا فرحان لا والله في دروس بتطلع عيني بذاكرها وانا مش قادر اصلا بس عامل تحدي مع نفسي اني اخلصه واحل تمارينه ولو هموت وبعدين اما الحمد لله اخلصه اذاكر رياضه افتح بيها دماغي يعني كله بيتعب وصدقيني هتفرحي جدا وثقتك هترجع لما تخلصيه وتحلي تمارينه وتمارين الثانويه العامه عليه لو تقدري
بجد‏ ‏رائع‏ ‏ربنا‏ ‏يوفقك‏ ‏ويحققلك‏ ‏امانيك
عارف‏ ‏انت‏ ‏لما‏ ‏تبقى‏ ‏عندك‏ ‏خمول‏ ‏وتلاقى‏ ‏حد‏ ‏فى‏ ‏نفس‏ ‏ظروفك‏ ‏بيقولك‏ ‏انا‏ ‏بعمل‏ ‏كذا‏ ‏وكذا‏ ‏وانت‏ ‏اتصرف‏ ‏زيى‏ ‏بجد‏ ‏بتفرق‏ ‏جامد
يكفينى‏ ‏من‏ ‏كلامك‏ ‏انه‏ ‏خلى‏ ‏عندى‏ ‏اصرار‏ ‏وتحدى
ان‏ ‏شاء‏ ‏الله‏ ‏يوم‏ ‏النتيجة‏ ‏هدخل‏ ‏ع‏ ‏الموقع‏ ‏ده‏ ‏يوم‏ ‏ما‏ ‏جيب‏ ‏طب‏ ‏يعنى‏ ‏وباذن‏ ‏الله‏ ‏هلاقيك‏ ‏بتقولنا‏ ‏باركولى
ربنا‏ ‏معانا‏ ‏كلنا
يلا‏ ‏بقى‏‏ ‏شدوا‏ ‏حيلكوا‏ ‏