قديم 22-07-2012, 11:49 PM
الصورة الرمزية creative1
creative1 creative1 غير متواجد حالياً
عضو نشيط

creative1 is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة salma tiger مشاهدة المشاركة
دلوقتى يا جماعة انا الحمد لله جبت97% فى الثانوية وانا ادبى مش علمى فالكليات المتاحة ليا محدودة والفكرة انى كنت ناوية على السن او اعلام بس عندى مشكلة والدى رافض فكرة السفر لانى للاسف هاضطر اسافر للقاهة عشان انا من المنوفية فادلوقتى انا فى حيرة شديدة هل اتحدى وادخل الى انا عاوزاه ولا اتوكل على الله واختار كلية فى المحافظة عندى معلشوا طولت عليكم بس انا عندى استفسار لوقتى انا قررت انى هدخل تجارة انجلش لانى مش حابة الاداب ولا التربية فهل يا ترى دى مستقبلها حلو بالنسبة لى وايه المواد الى بندرسها فيها وهى بتبقى كلها رياضة نظرا لانى ضعيفة فيها شويا ولا عادى يعنى وتفتكروا ايه الاحسن ارجو الاهتمام بالموضوع واسفى على الاذعاج

اولا الف مليون مبروك ع مجموعك دا ماشاء الله كليات القمه بتاع ادبي ف ايدك

حكايه السفر دي انتي مش هتسافري كل يوم هتسكني ف المدينه الجامعيه وهيا كويسه الي حد ما
نصيحه ادخلي اللى اتي حباه وعاوزاه علشان بعد كدا مش تندمي واعتقد الفيوم مفهاش كليات قمه ادبيه فتوكلي ع الله وانتى قدامك سياسه واقتصاد واعلام والسن شوفي كليه من دول بس نصيحه سياسه واقتصاد انجلش جامده جدا لو جتلك مش تضيعيها وقدامك اعلام شغلها حلو للبنات والسن جمليه جدا
تجاره كلها حسابات وانتى بتقولي ضعيفه فيها فبلاش منها هيا مستقبله حلو .. بالتوفيق