قديم 24-07-2011, 04:18 PM
الصورة الرمزية maha youness
maha youness maha youness غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

maha youness is on a distinguished road
Icon8 فيه بنت محترمة تدخل المنتدي بعد الساعة 12 بالليل؟

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

صحـــــــــــيح قولولي؟؟

فيه بنت محترمة تدخل المنتدي بعد الساعة 12 بليل ؟؟؟

لالا أوعو تنصدموا ده رأي نــــــــــاس كتير بصراحه يا جماعة انا كتبت الموضوع ده لاني شفت انه موضوع يستحق النقااش بجد لــــيه القسوة دي ؟ ليه الحكم المطلق علي ان اي بنت تدخل في وقت متأخر تبقي بنت مش محترمة ومش كويسة ؟؟؟؟؟

الجملة دي مقتبسة من رأي احد الشباب واللي أكيد بيتفق معاه كتير الموضوع وما فيه ان فيه بنت محتـــــــــــــــــــــرمة عضوة في منتدي محتـــــــــــــــــــرم دخلت في وقت متأخر المنتدي فأحد الاعضاء بعتهلها رسالة خاصة وده نص الحوار

الولد/ السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ممكن نتعرف يا جميــــــل ؟؟

البنت / كبرت ومردتشي علي رسالته

الولد / ليه بس تقيل علينا يا قمر طيب حتي عبرنا

والـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــخ ...... من الرسايل اللي ملهاش لزمة .... والمتواصلة

البنت / اتخنقت وملت من الرسايل بعتت رسالة للأخ وقالتله

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته أنا متأسفة جدا بس انا مش بنت للتعارف وده منتدي محترم مش بتاع تعارف وغيره ويا ريت لو حضرتك هتبعت رسايل يكون موضوع مهم وخاااااااااااااااااااااص بالمنتدي غير كده بلاش تبعت

رد الولـــــــــــــــــــــــــــــــــــد عليها بكل سخافة /

ههههههههههههههههههههه انتو كده يا بنات الواحدة فيكو تحب تبان خضرا الشريفة المحترمة لكن بعد كده هع هع هع قوليلي والنبي

بقا فيه بنت محترمة تدخل ع النت بعد نص الليل ؟؟

ده حقيقي بجد دي نظرة الشاب للبنت اللي تدخل في وقت متأخر ع النت مش عارفة بصراحة ساعات بقول يمكن يكون معاه حق من اللي بنسمعه اليومين دول وبنشوفه !! وألوم البنت وأقول اللي يخليها تحط نفسها في موضوع شبهات بس أرجع واقول ليــــــــــه التعميم؟؟ ليه مش تبقي كل حالة بحالتها؟؟ ليه السيئة تعم ؟؟ليه بنصدق اي حاجة فيها ادانة لاي حد بكل سهووووووولة ؟؟؟ ليه بنستمتع لما نسمع مصايب وفضايح غيرناااااا ليه بجد قولولي ؟؟