قديم 23-03-2011, 02:49 PM
الصورة الرمزية LoOoLy El Treikawya
LoOoLy El Treikawya LoOoLy El Treikawya غير متواجد حالياً
الفائزة بالمركز الأول مكرر فى مسابقة القسم العام عن الأسبوع الرابع

LoOoLy El Treikawya is on a distinguished road

اقتباس:
يا ويلك لو عرفت انك عملتي كده... out علي طول
لاء طبعا مستحيل تعرفى احم قصدى لاء طبعا مستحيل اعمل كدة

اقتباس:
علي فكرا يا ألاء أنا بحترم كتاباتك جداً المهم إن المنافسه دي شىء جميل يطور من أسلوبنا إحنا الإثنين فلست الشاعر المخضرم كما تتوقعين
طبعا شئ جميل جدا المنافسة وعوزاها تبقى بسرعة عشان متشوقة بصراحة اعرف كلمات حضرتك قبل ما اكون متوشقة للنتيجة
عشان كدة ان شاء الله هبعت كلماتى لمون النهاردة انا كنت منتظرة اشوف آراءكو فى موضوع الكلمة بس واضح انه اتلغى وانا شايفة انه احسن بصراحة .. لأن الشعر لازم يحتوى على فكر ووجدان وممكن لما الشاعر يبقى ملزم بكلمة يبدأ بيها هيبقى فكر بس بدون وجدان واحساس .. او هيكون فيه شعور بس قليل

اقتباس:
والله مااخدت بالي انهم بيبسي وكولا
انتي الميريندا
ههههههههههههههه بس خليها ميرندا تفاح اخضر عشان بحبها

اقتباس:
أنا اقصد إن ألاء تبعتلك وأنا كمان أبعتلك وتقومي أنتى بالتنزيل بما أنك اللى متوليه الأمر
امممم تمام كدة
اقتباس:
وانا كمان يا ألاء يشرفني جداً أني أبدأ معاكي عشان تكون المنافسة قوية
ربنا يستر
ميرسى لحضرتك كتير

ويا ريت يا جماعة نسمع نقد لكل قصيدة وطبعا انا واستاذ ضياء مش هنرد على النقد الا بعد اعلان النتيجة ..

يا مون متنسيش تعديل التوبيك لانك كاتبة ان المسابقة هتبقى عن طريق ان اللى ينتهى بكلمة الآخر يبتدى بيها هى فكرة حلوة بس مش هتنفع بين اتنين متسابقين بس ...

وبما ان استاذ ضياء كتب فمش هينفع اعمل الفكرة اللى كنت بفكر فيها انى انا انتهى بكلمة هو يبدأ بيها وفى نفس الوقت هو ينتهى بكلمة انا أبدأ بيها بس كدة لازم القصيدتين يتكتبوا فى نفس الوقت على العموم هى اتلغت الفكرة

وعندى حاجة كمان يا مون
انتى قلتى ان 5 بس هيصوتو (اى حكاية رقم 5 صحيح ) هههه المهم كنت عاوزة اسال لو أكتر من 5 هيبقى اى النظام انا شايفة انه رقم قليل شوية ... يعنى عاوزة توضيح للنقطة دى .. أشوف هدفع كام تمن الحاجة الساقعة والرز بلبن هههههههههه