قديم 27-08-2011, 10:04 PM
الصورة الرمزية المحب لله
المحب لله المحب لله غير متواجد حالياً
عضو قدير

المحب لله is an unknown quantity at this point

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة muslima.com مشاهدة المشاركة
بجد جزاك الله كل خير استفدت كتييييييييييييير

بس لو ممكن اعرف الشيتات دى عبارة عن ايه وكنت عايزة اعرف احنا هنحتاج كورسات والكلام ده ولا ممكن الواحد يذاكر مع نفسه .وكنت عايزة اعرف الادوات بتعتنا نشتريها منين.وعايزة اعرف كورس الانجلش الحينرال مهم نخدة من اعدادى ولا ممكن نستنى شويه واحسن مكان في اسكندريه ناخدفيه ؟

merci مرة ثانية.

جزانا واياكى يارب

الشيتات دى بتبقى عباره عن مسائل على المحاضره الدكتور بينزلها وانتوا بتصوروها وتحلوها وهى فى اعدادى مش عليها درجات كبيرره بس مهمه جدا لانها مسائل الدكتور بينزلها وبتعرفك ازاى هو بيفكر وكده واحتمال يجى منها حاجه فى الامتحان وان مجاش اهو بدربى ايدك

الكورسات انا حكلمك عن نفسى انا ماخدتش غير كورس فيزيا تيرم اول وهما يومين وطلعت تانى لانو بيضيع وقت ده غير انى بسافر فطلعت منه والموضوع عادى جدا لو حضرتى محاضراتك وذاكرتى اول باول كبرى دماغك ولا كورسات ولا غيره وانا بصراحه مكنتش حاببها لان المعيد بيديكى المعلومه جاهزه انتى مش بتتعبى انك تفهمى ابدا وده مش حلو الافضل انك تدربى نفسك انك تفهمى لوحدك واعدادى مش محتاجه كورسات من وجهه نظرى

الادوات فى مكاتب كتير قدام الكليه حتلاقيها بتبيع كل حاجه متقلقيش

كورس انجليزى مش حيفيدك فى اعدادى لكن ان لم يفيد فلن يضر ولو عاوزه تاخديه عادى كويس حينفعك قدام
واحسن مكان والله انا معرف بس بسمع عن الاكاديميه البحريه او فى فى المنطقه العسكريه سمعت انها كويسه واسالى برضو واسف لو طولت

واغفر لى يوم يبعثون .