الموضوع: حوار غريب اوي
قديم 29-01-2008, 04:26 AM
الصورة الرمزية بندق__2007
بندق__2007 بندق__2007 غير متواجد حالياً
عضو متألق

بندق__2007 is an unknown quantity at this point
Opp

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TEMO_KHALED مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته....انا دة يعتبر اول موضوع ليا في القسم دة....بس ياريت بلاش حد يدخل يقول كلام مالهوش لازمة ...انا عارف اني مش بعرف اكتب خاااااااااااااااااااالص بس هاحاول اعمل حاجة...
ماشى يا سيدى جرب فينا امال هتجرب فى مين يعنى

انا عن نفسى .........فهمت
لية الدنيا دايما صاعبة معانا....ليه دايما بتاخد الحلو وبتسيب الوحش...ليه دايما مش بتدينا فرصة طويلة نفرح.... ليه في كل خطوة بنخطيها بنلاقي ان احنا لينا حد عاوز يضرنا... ليه الناس الي بيفهمونا بيروحوا مننا....ليه الناس بتفهمنا غلط.....ليه لما بنعمل ذنب وقتها مش بنح ان احنا عملنا حاجة غلط لكن بعد كدة مش بنام بسببه..... ليه دايما مش بعرف اخرج من همومي بسرعة.....ليه كنت فاكر ان كبريائي في المشاعر هو دة الي هايخليني اعرف اعيش مع ان هو دة السبب الي خلا الناس فهمتني غلط...ليه لازم اكون منافق ومعنديش دم عشان اعرف استحمل.... ليه لما حلم من احلامي بيروح مفيش حد بيحس بيا غير نفسي..... ليه دايما اكتر الناس فاكراني ان انا مشاعري من فولاذ .....ليه لما رحمة ربنا بتنزل علينا الناس بتقول لأ كدة غلط...... ليه الي بيقرا كلامي دلوقتي بيقول عليا انسان يائس ومعقد ...... لليه الي بيقرا كلامي دلوقتي بيقول عليا عايش في الوهم......ليه بنحاول نكون دايما الصح مع ان كل الطرق الي بنمشي فيها غلط......ليه الي مش هايرد على كلامي دخل الموضوع من اصله................
___
الحوار بسيط وارد على كلامك بجملة واحدة ((( يبقى انت أكيد أكيد فى حب - مش فى مصر - )))
________
اجابة الشخصية التانية.::::: لو كنت عارف ليه كتبت دة كله
بص يا عم خلود المشاعر دى حدوتة طوييييييلة و سبب اللى انت فيه انك خرجت مشاعرك فى وقت مش مناسب و تابعنى انا ان شاء الله هنزل الموضوع ده قريب و اطرحه للنقاش و انت عندك حق فى اللى قولته