قديم 24-08-2012, 05:34 PM
الصورة الرمزية mohamed_hussein.1995
mohamed_hussein.1995 mohamed_hussein.1995 غير متواجد حالياً
عضو قدير

mohamed_hussein.1995 is on a distinguished road
Talking

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr history مشاهدة المشاركة
شكرا جزيلا على الرد طيب الاوراق المطلوبة فى التقديم هى نفس الاوراق اللى سألت عليها العضوة جاسمين33 وانا كنت خايف عشان انا جبت فى الانجليزى 45 ومكنتش عارف اخبار التنسيق الداخلى ايه هناك بس السنة اللى فاتت انا عرفت انهم خدوا فى الانجليزى من38
تمام ..بص عشان تبقى عارف الاوراق دة مش بتاعة جامعة بعينها ...لا دة الاوراق الى مطلوبة لاى جامعة كلية الاداب ولازم تكون معاك لما تروح تقدم .....

وبخصوص قسم اللغة الانجليزية .. دة بشرة خير طبعا انهم خدوا السنة الى فاتت من 38... اولا انتا عارف انى جامعة القاهرة هى المقياس الاعلى لكلية الاداب فى تنسيق الاقسام ..... يعنى انا لاحظت انى قسم الانجليزى واخد من 45/50 السنة الى فاتت ___ و48/50 السنة دة ..... وطبعا اكيد باقى الجامعات التانية بالاقل فالاقل وطبعا بنى سويف ممكن تكون واخدة من 40 السنة دة او اقل قليلا او اعلى قليلا .... وانا توقعت انها تاخد من 45/50 لان الحقيقة المجاميع عالية اوى السنة دة ... .. وانشاءالله تتقبل فى قسم الانجليزى

ملحوظة هامة : انا حولت بكل الطرق وبكل الوسائل انى اجيب تنسيق اقسام كلية الاداب جامعة بنى سويف ....لكن للاسف لانها جامعة مش مشهورة محدش مهتم بالاخبار دة .... دا حتى موقعها الرسمى مش منشور فية تنسيق الاقسام لكلية الاداب ...وحاولت فى جروب الجامعة على الفيس بوك ..لكن لم يرد احد حتى الان ... اعتذارى ليك للاسف معرفتش اجيب تنسيق كلية الاداب جامعة بنى سويف