الموضوع: انا مش عبيط صح؟
قديم 23-07-2012, 01:09 AM
gody vet gody vet غير متواجد حالياً
عضو جديد

gody vet is on a distinguished road

معلش مع احترامى بقى لحضرتك يعنى لا حضرتك اكيييييييد عبيط لان اللى يفكر يدخل بيطرى اساسا ده يبقى عبيط اخر حاجه يدخل بيطرى بيطرى ليييييييييييييييييييييييييييييييييييييه حرام بيطرى يعنى تهذيب واصلاح ولو كنت فاكر حضرتك انك لما تتخرج هتبقى دكتور والله ما فى الكلام ده انا واحده ما الناس اللى فى بيطرى والله ما نعرف نعطى حقنه حتى احنا فى سنه رابعه دلوقتى وما فيش موارد ولا اى حاجه يااااريت تفكر ربنا اعطى لحضرتك مجموع كويس حراااااااااااام حضرتك ممكن تدخل اسنان على الاقل مستقبلها مضمون والله عن بيطرى والله والله كمان لو حضرتك دخلت بيطرى هتعانى بجد وهتندم انك دخلت كليه زى دى بسبب المر اللى احنا شايفينه فيها والله ما كليه حلوه خالص يعنى وبالنسبه للشغل اكييييييييييييييييييييييييييييييد اسنان او صيدله احسن منها بمراحل يعنى ومجالات بيطرى فى الشغل ياما تتخرج وتشتغل مندوب مبيعات او تتشتغل فى الفيلد مزارع وكده يعنى او تفتح معمل تحاليل هى دى مجالات بيطرى فى الشغل بس غيركد ه ما فيش حاجه المستقبل بايد ربنا وكل حاجه بس والله بيطرى لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا والف لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا لا كمان والله عذاب على الفاضى والله وهتندم لما تدخل ومش زى التوقعات اللى فى دماغ حضرتك خالص ياريت تفكر واكييييييييييد صيدله او اسنان افضل مليوووووووون مره من بيطرى