قديم 08-08-2011, 03:13 PM
اية ال اية ال غير متواجد حالياً
عضو جديد

اية ال is on a distinguished road

فى البداية احب اقول رايى وباطلب منكم ان حصرتكم تقولوا رايكم فيه و توصحوا وجهة نظركم فيها اولا احب اشكرك يا عزة علي تفكيرك الجميل ده ومستواكي الثقافى المتميزوباطلب منك تقولى وجهة نظرك فى كلامى اولا انا شايفة ان احنا خلاص لازم نكون واقعين بجد ونفوق من ال احنا فيه ونعرف ان احنا خلاص مفيش مكان ان احنا نوزع ورق او حتى نعمل مواقع او غيره لازم نعيش الواقع واغير من نفسى فعلا ومستناش حد يغيرنى بس اهتم بالكلام ده فعلا والطريقة سهلة جدا و هي اولا يجرب كل واحد فينا اول ما يقوم من نومه يقول انا هاجرب ان اغير يومى النهارده واعيشه بون عصبية وباقل قدر من الاخطاء ويحاول يغير نفسه فعلا وفى نهاية اليوم يقارن يومه ده بالايام ال قبل كده ويحس بقد ايه فى فرق بين النهارده وانبارح وبين الصح والخطا وبين الظلام والنور وحتى لو رجع يعمل ال كان بيعمله قبل كده هيبقى عنده حنين انه يعيش اليوم الصح ال عاشه قبل كده وهيعمل كده فعلا ويحاول يحكى تجربته دى لاصدقاءه ويحاولوا هما كمان يجربوا بجد ويغيروا العالم من حواليهم وينفصوا السلبية ال احنا فيها وانا معاكى ان الايام كلها مش هتكون صح وكويسة لكن على الاقل هيكون عندنا يوم فى الاسبوع واسبوع فى الشهر هنعيشه صح لكن صدقينى يا عزة احنا ما بنتغيرش بالكلام ولا بالورق ولا بالمواقع ولو واحد بس اقتنع الف واحد هيرمى الورقة وهيقعد على الموقع علشان يصيع وقته مش اكتر ومش لازم تشركى فى الثورة علشان تحبى بلدك او تشاركى فى مواقع ولكن تدرى تغيرى من نفسك ومن اسرتك ومن بيتك ومن جارتك ومن الشارع ال انتى فيه وصدقينى هتحسى بالفرق وفى النهايةسامحينى لو طولت عليكى وعلى فكرة ممكن تدخلى على ايميلى ونتكلم اكتر من كده واحاول افهم وجهة نطرك اكتر من كده علي فكرة انا نسيت اعرفك بنفسى انا اية فتحى فى كلية اثار جامعة القاهرة والتوفيق للجميع ان شاء الله والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته