قديم 12-08-2010, 01:12 AM
الصورة الرمزية yasssmine
yasssmine yasssmine غير متواجد حالياً
ممتاز

yasssmine is on a distinguished road

نورتى التوبيك يالولو والله
والله كلامك صح وادى كمان الجامعات العامه وال بنشوفه منها الاختلاط ومصايبه دا انا لما روحت معاكى الجامعه كنت حاسه انى ماشيه وانا مخنوقه مش عارفه اشم نفسى والله ولاد فى كل حته ومناظر استغفر الله العظيم بين الولاد والبنات ايه ده وده يخلى علامه اخر من العلامات تظهر وهى الجواز العرفى او ال بيسموه عرفى بيضحكو على نفسهم لا وايه ال ماشيه فى حالها ومش بتكلم ولاد يقولو عليها خنيقه اخر حاجه ايه ده ليه
انا فى الكليه عندنا بمانى كنت بروح جامعه الولاد نظرا لا اعدادى بنات فى ميكانيكا ولا والله كل يوم تحقيق وانا داخله اعدادى اه الكارنيه كل يوم ليه يعنى مش عارفه وال بنت ال بتكلم ولد بيتاخد كارنيها على طول بس كده احسن والله مش زى العام وانا اسفه بس انا ضد فكره الاختلاط دى تماما ومع كده بنشوف على سور المدينه المواهب كلها لا وايه البنت ال لبسه اخر حاجه وواقفه مع الولد بتنظرلك نظره احتكار على ايه مش عارفه مين ال ينظر لمين باحتكار والله حاجه تكسف اتكسفى على دمك وكمان ال خارجه من بيتها بالاسدال واول ما تخرج تخلعه والبدىوالجينز يظهر والميكب ال معدش فى واحده بتخرج من غيره ليه يعنى اد كده مش عاجبها نفسها والله انا بشوف ان اى واحده بتحط ميكب دى انسانه مهزوزه الشخصيه ومعندهاش ثقه فى نفسها لان لو عندها ثقه فى نفسها ورضا بال ربنا ادهولها مكنتش غيرت من خلق الله يا شيخه دا ربنا خلقنا فى احسن صوره ربنا يهدى والله