قديم 03-08-2013, 12:37 PM
الصورة الرمزية vampire1188
vampire1188 vampire1188 غير متواجد حالياً
مشرف قسم كلية التجارة والجامعات والمعاهد الخاصة
خريج - كلية تجارة جامعة القاهرة

vampire1188 is on a distinguished road

اقتباس:
فامبير معلش ليا سؤال كده ,, دلوقت أنا دخلت ع الموقع الرسمى بتاع الكلية هنا لقيت كاتبين فى شروط تجارة انجلش البند ده :
** يتم قبول الطلاب حسب المجموع الاعلى فى التنسيق الداخلى ووفق العدد المصرح للكلية أخذه فى نفس العام ( يتم قبول عدد الطلاب بالشعبة بنسبة 25% من طلاب الانتظام تقريبا بعد موافقة مجلس الكلية والجامعة على العدد فى نفس العام ) **

هو نسبة 25 % دى معناها ان العدد اللى بياخدوه بيكون ربع العدد اللى ف تجارة العربى اللى هيقدموا ؟؟
يعنى مثلا انا دخلت ع موقع الاستاذ لقيت عدد طلاب تجارة دمياط ربعماية طالب , معنى كده انهم هياخدوا مية طالب ف انجلش بس السنة دى ؟؟؟؟ " الربع يعنى "

معلش أنا مش فاهمة اى حاجة خالص فامبير معلش ليا سؤال كده ,, دلوقت أنا دخلت ع الموقع الرسمى بتاع الكلية هنا لقيت كاتبين فى شروط تجارة انجلش البند ده :
** يتم قبول الطلاب حسب المجموع الاعلى فى التنسيق الداخلى ووفق العدد المصرح للكلية أخذه فى نفس العام ( يتم قبول عدد الطلاب بالشعبة بنسبة 25% من طلاب الانتظام تقريبا بعد موافقة مجلس الكلية والجامعة على العدد فى نفس العام ) **

هو نسبة 25 % دى معناها ان العدد اللى بياخدوه بيكون ربع العدد اللى ف تجارة العربى اللى هيقدموا ؟؟
يعنى مثلا انا دخلت ع موقع الاستاذ لقيت عدد طلاب تجارة دمياط ربعماية طالب , معنى كده انهم هياخدوا مية طالب ف انجلش بس السنة دى ؟؟؟؟ " الربع يعنى "

معلش أنا مش فاهمة اى حاجة خالص
ماهو قالــك
اقتباس:
بعد موافقة مجلس الكلية والجامعة على العدد فى نفس العام
يعنى مش قاعدة .. ممكن يقبلــوا اكتر

وبعديــن موقع ايه بس اللى انتي داخلة عليه دا ؟!! .. المواقع دي بقيلها عشروميت سنة ماتعمليهاش تحديث

نصيحة .. ماتشغليش نفســك بوجع الدماغ بتاع التنسيق الداخلي دا عشان هاتفضلي في صراع داخلي كدا مع نفسك مالوش اي تلاتين لازمة ولو ليكــي نصيـب تخشــي انجليــش هاتخشــيها بإذن الله