قديم 20-03-2011, 05:02 PM
ملاك على الارض ملاك على الارض غير متواجد حالياً
عضو جديد

ملاك على الارض is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sadek1234 مشاهدة المشاركة
ياجماعة مش كل المسلسلات التركية وحشة فى مسلسلات حلوة وفيها قصة وعبرة زى كان فى مسلسل اسمة وادى الذئاب دة بيكلم عن المافيا وفلسطين واسرائيل ولكن ليس تافة وفى مسلسل ايضا اسمة ايزال ايضآ دة قصة بيكلم عن خيانة الاصدقاء ومع كل ذلك فى مسلسلات تافهة وليس لها اى معنى اما مهند انسان مثل باقى البشر وهو ليس شيى من جمال رسول الله محمد صلى الله علية وسلم او سيدنا يوسف علية السلام
اهو مش انا لوحدى اللى شفت مسلسلات محترمة زى وادى الذئاب او ايزل او سيلا وبعدين يا جماعة انتو قدمتوا النصيحة او اللى انتو شايفينه نصيحة واحنا نتقبل او لا وبعدين الحساب عند ربنا
وانا شفت فى المسلسلات اللبنانية والسورية العجائب اللى مشفتوش فى اجدع مسلسل تركى وفى النهاية انا عندى راى وحضراتكم راى والاختلاف فى الراى لايفسد للود قضية
وبعدين الناس اللى بتتكلم عن حالات الطلاق ده بيحصل مع ناس عقولها بايظة اللى يطلقوا علشان مسلسل دول هما اللى تافهين مش ابطال المسلسل وبعدين واحد بيتفرج على تركى والتانى مكسيكى والتالت عربى وغيره دينى بوليسى وغيرها وبعدين يعنى هما المصرييين اللى عدلين محدش سمع عن فيلم مصرى يا اخوانا اسمه بون سواريه ولا لسا موصلكوش ده وحش فى غيره مصرى حلو انتوا مثلا معجبكوش نور شوفوا ميرنا وخليل هههههههه كل واحد ينام على الجنب اللى يريحه ولولا اختلاف الاذواق لبارت السلع وانا ادعوكم لمشاهدة فيلم وادى الذئاب فلسطين بغض النظر عن جنسيته ولو مش عاجبكوا مهند شوفوا محمد عاكف بطل مسلسل سيلا وعلى فكرة ده من المسلسلات المحترمة وياريت نتقبل الرأى والرأى الاخر