قديم 30-07-2009, 01:54 PM
الصورة الرمزية hapo2007
hapo2007 hapo2007 غير متواجد حالياً
عضو جديد

hapo2007 is on a distinguished road

وعليكم السلام ورحمه اللله وبركاته
بصى يا نونا طالما انك حابه الالسن يبقى شوفى ايه اقصر الطرق اللى تدخليها منه بمعنى هديكى مثال بيا انا كنت علمى وجبت مايقرب من التسعين فى تانيه وكان نفسي فى السن زيك كده وبحب الانجلش مووووووووووووووووووت وجبت فيه 23.5 وكنت منهاره ورافضه اى حاجه غير انى اكون علمى علشان انا بكره ادبي اولا مش بعرف احفظ ثانيا كلام ونظره الناس عن ادبي لكن لما فكرت انا وبابا بهدوء ولاقيت ان لازم اشوف انا عايزه ايه مش الناس شايفه ايه ودخلت ادبي وحاولت واستحملت كتير صحيح تعبت شويه بس كل ده هان وضاع لما لاقيت انى جبت 96.5 فى ادبي تخيلى ومجموعى وصل ل 93.5 يعنى دخلت السن مرتاااااااااااح وعلى فكره يا نونا ادبي مش وحش زى ما انتى متخيله وزى ما انا كنت فاكره واحب اقولك ان الاوله على المدرسه السنه اللى فاتت كانت ادبي يعنى هو مش شئ عار يعنى!!!!!
ومن ناحيه مين الاسهل فمفيش حاجه سهله على طول وشئ صعب على طول الخط بدليل ارجعى لامتحانات السنه دى لثالثه ثانوى الفيزياء كانت سهله مووووووووت والاحياء والعلوم بيئيه كان فيها تكات على غير العاده وكل سنه ليها ظروفها وربنا معاكى يا رب استخيري ربك وهو يدلك وانا من رائئ ادبببببببببببببببببببببببببي لالسن احسن