قديم 27-07-2013, 03:00 PM
ايمان هارون ايمان هارون غير متواجد حالياً
عضو قدوة

ايمان هارون is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mosh 3dy مشاهدة المشاركة
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اسلام عاطف مشاهدة المشاركة
انا كمان زعلان اكتر انا هبعد عن الشر واحول احسن والدي لو هعرف اني سقطت وهيدفع تاني ههههههههههههههههههـ هيجري ورايا ابعد عن الشر احسن بس حلمي كان اني اكون مرشد الحمد لله
هههههههههههههههههههه بص هو ارشاد حسب الدكتور يعنى لو شايف نفسك مش هتلتزم متخوشش انما لو ملتزم بيس لكن حوار جيد جدا يبقا احب اقولك بتحلم انما لو على دراسات سهل تجيب امتياز لو انت فعلا بتحضر وتذاكر انا: جبت ف اولة وتانية فرقت ع 2% ع امتياز يعنى دراسات حولة وجميلة دا كفاية ان انا فيها ههههههههه

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اسلام عاطف مشاهدة المشاركة
لا خلاص انا هحولل قسم دراسات . بس انا شايف نفسي اقدر اجيب جيد جداً بأذن الله بس طالما فيها فلوس الدكاترة في حتة الفلوس دي هتصب الامتحانات عشان ندفع ...
بس بليز جاوبني ادخل دراسات سياحية "عربي" والتحويل ينفع ولا لأ انا ارشاد وهحول ان شاء الله بعد الكومنت دا ينفع ولا لا ؟
تاني حاجة تربية احسن يعني لو جالي تربية فرنش احسن منها .؟ ولو تربية مواد ادبية زي عربي ...... احسن ولا دراسات سياحية وشكرررررررررررررراً
بص اى كلية تربية حلوة والله بس دا يرجعك لمويلك انا كنت جايبة تجارة انجليزي وتربية كلها وكل حاجة ف الجامعه واداب ودخلت سياحة بس بصراحة عشان بحب الكلية تميزت فيها ومرتاحة عكس الى دخل حاجة مجموعه جابها والسلام شايف نفسك مدرس بيس شايف نفسك مرشد وبتاع اشطة وانت ممكن تدخل دراسات عجبتك الفكرة ام تخلص اعمل دبلومة ارشاد سنتين وهتبقا مرشد بردة شغالة مش ازمة بس وفر فلوسك ف الاول خود كورسات بيها زي انا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mosh 3dy مشاهدة المشاركة
بداية مبشرة....
نص الدفعه و الله .. ده احنا شكلنا داخلين ع أيام سودا
طب متعرفيش اعمل ايه يا ايمى علشان موضوع الدكاترة ده .
..........................أنا زعلان..............
ههههههههههههه دا مش بيحصل كتير بس ع حسب الدكتور والادب بتاع الدفعه انما لم حد بيعصب دكتور البس بس ف سياحة يعنى فى دكاترة بتغلس بس مش لدرجة السقوط يعنى وانت لو حالل كل حاجة صح وتعبت مفيش اى دكتور هيسقطك
اصل الكفن كان علم
وعن البطل بيحكى