قديم 25-09-2012, 08:43 AM
حـيرم حـيرم غير متواجد حالياً
عضو فعال

حـيرم is on a distinguished road

منقول عن أحد الصفحات المصرية
قانون الطوارىء في عهد مبارك المستبد جريمة وفي عهد مرسي مذكور في القرأن !

كامب دافيد في عهد مبارك العميل خيانة وعمالة وفي عهد مرسي الالتزام بالاتفاقيات والمعاهدات من شيم الاسلام !

سلطات الرئيس في عهد مبارك الفرعون فرعونية وتصنع فرعون جديد وفي عهد مرسي زاد عليهم السلطة التشريعية ولكنها تصنع زعيم جديد
...
اتفاقية " الكويز " في عهد مبارك المهادن لليهود دليل على التطبيع وفي عهد مرسي دليل على الذكاء والدهاء !

القروض ايام مبارك الفاجر ربا ودولة كافرة وعاوزين اقتصاد اسلامي القروض في عهد مرسي مصاريف ادارية وضرورة ملحة وفوائدها اكتر من اضرارها !

مسابقة الدوري في عهد مبارك الداعر كانت لالهاء الناس عن الحياه وفي عهد مرسي بقت صناعة وفي بيوت مفتوحة منها !

الرسوم المسيئة للرسول في عهد مبارك الزنديق وموقفه منها كان دليل على انه كافر ولا يستحق ولاية المسلمين انما الفيلم المسيء للرسول في عهد مرسي وموقفه منها " لا يكلف الله نفسا الا وسعها " يا أخي !

اقتحام السفارة الاسرائلية في فترة حكم المجلس العسكري المتسلط كانت بطولة ولازم الاخوان يكرموا اللى عملها وفي عهد مرسي جريمة يعاقب عليها القانون !

البرادعي في عهد مبارك الغبى كان بطل ورجل شريف والبرادعي في عهد مرسي علماني فاسق !

سب الرئيس في عهد مبارك البذئ كان بطولة ووطنية وفي عهد مرسي سب الرئيس يتساوى مع جريمة ال*** زي ما قال السيد وزير العدل !

واحد هيدخل ويقولي " يا أخى هل انت من اولاد المخلوع ؟"
هقوله " سؤال رائع انا سعيد انك سألتني السؤال ده )
الله يكرمك يا أخي انت مفهمتش ولا هتفهم حاجة وحاول تغطى قفاك علشان لسه حتضرب عليها كتير يا غبى يا غبى يا غبى