قديم 09-08-2008, 10:39 PM
الصورة الرمزية Dr.diamond
Dr.diamond Dr.diamond غير متواجد حالياً
عضو متواصل

Dr.diamond is on a distinguished road

صيدله دى حلمى من وانا طفله صغيره بجد بحبها اوى على الرغم من انى برضه كان ممكن ادخل طب بس الحمد لله اخترتها وثبت على اختيارى على الرغم من كل المكائد والمخططات لافشال المهمه ولكن نجحت الخطه الحمد لله ودخلتها. انا باذن الله ناويه برضه على تقديرات عاليه يعنى امتياز او جيد جدا لا اقل (يعنى باذن الله هدخل عالضفدعه افعصها مش هكتفى بتشريحها بس ده بعد ماتسمعوا الفضايح فى المعمل باذن الله )بس ماعتقدش انى هيبقى ليا علاقه بالاسر او باتحاد الطلبه لانى مش
بتاعه انشطه اوى بس لو لاقيت نشاط حلو اكييد هشترك فيه وهحاول ابقى مشهوره ومعروفه فى الكليه وبالنسبه لما بعد الكليه فانا بعيده كل البعد عن التدريس لانى معنديش اى قدره على توصيل المعلومه وممكن اتخانق مع الطلبه لو مفهموش فاباذن الله انا فى دماغى انى افتح صيدليه بس مش اى صيدليه كده لااااااا انا هفتح صيدله كبيره ويبقى ليها فروع كتير باذن الله زى صيدليه خليل كده للى يعرفها او ممكن اشتغل فى شركه ادويه مش عارفه يعنى الظروف وقتها هتبقى عامله ازاى بس نسيت اقولكم انى قبل كل ده لسه ناويه ادرس الاكلينكى ده وده بياخدله سنتين تقريبا لانه مش موجود فى اسكندريه واحتمال احضر الماجيستير ولو انى مش بحب المذاكره كتير بس يمكن احب دراستى اوى واكمل فيها والله المستعان