قديم 10-08-2008, 01:52 PM
الصورة الرمزية areej.m
areej.m areej.m غير متواجد حالياً
عضو جديد

areej.m is on a distinguished road

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أولاً فكرة الموضوع حلوة اوي شكرا د.نبض الأمة ، ثانيا انا الحمدلله مجموعي ماكانش يجيب طب ولا حاجة وممكن تقولو ان صيدلة القاهرة جاتلي على الحركرك لأني جايبة 394 ( مجموع زي الفل ) وهيا واخدة 393 وأساساً انا مكنتش عايزة طب سبع سنين وغير كده صعبة والأهم اني مش قدها لأني أصلاً مش بحب المذاكرة أوي، أنا بقى اخترت صيدلة لأن ممكن تقولو كده ان شباب وبنات عيلتنا منقسمين نصين إما هندسة أو صيدلة ( دحيحة ) وبما إني في الرياضة فاشلة فشل ذريع طبعاً لم أتوجه لقسم الرياضة .... ما علينا عشان متتخنقوش
انا بحب مجال التدريس جداً جداً جداً فأتمنى إن شاء الله اني اجيب تقديرات عالية وأكمل في المجال ده :D
بالنسبة للأنشطة انا لو عليا اتمنى اشترك في كل الأنشطة لأني بجد بلاقي نفسي في الحاجات ده مش بين الكتب غير كده انا من زمان أوي في المجال ده كنت مشتركة في فريق الزهرات وكنت دايماً الــBig Boss ( اه الزهرات يعني مجال الكشافة بس انا كنت عايشة في الإمارات ) يعني ممكن تقولو كده اني بحب الأنشطة أكتر من المذاكرة بكتيييييييييييييييير
بالنسبة بقى لآخر سؤال لأني تعبت من الكتابة انا نفسي اشتغل بس مش في صيدلية ولا في شركة أدوية أنا نفسي أعمل حاجة تاني أصنع أدوية ( ربنا يستر على مستقبل الدواء في مصر... )يعني أعمل حاجة مختلفة من الآخر أنا بكره الروتين فعشان كده انا بحب أشتغل حاجات مش تقليدية وعشان كده أكيد مش هلاقي شغل....
ونعتذر للإطالة....
تحياتي،،،،