اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > الركن الإجتماعى > اجتماعيات طالب

اجتماعيات طالب قسم خاص بالطلاب للتعارف و تبادل المعارف و الحلول للمشكلات التعليمية

قديم 09-02-2015, 09:35 AM
hazemon hazemon غير متواجد حالياً
طالب بالصف الثالث الثانوي علمي رياضة

hazemon is on a distinguished road
افتراضي بالمناسبة

كان في حد بعتلي رسالة وقالي انه جاب 110.8 في تانية اولا الف مبرووك ثانيا الكانيكا سهلة جداااااااااااااااااااا
ايه عاوز صبر بس هاتي المعاصر ميكانيكا وكتاب المدرسة واشتغلي حل طبعا الديناميكا والاستاتيكا سهلين انتي ممكن تسترخمي درس المتجهات ده شوية بس لو حليتي من كتاب المعاصر كله المسائل بتاعته كله كله متسيبيش سؤال هتبقي احسن من المدرس نفسه وهتقفليه بسهوله والباقي بقي تافه وبالنسبة للديناميكا والله سهلة اوي اوي ده انتي لو فهمتيها وحليتي عليها هتحطي رجل علي رجل ولو الامتحان صعب حتي هتقفليه خلاصة القول افهمي الميكانيكا وحلي علي من المعاصر وكتاب المدرسة حلو بردو هوه انا مكدبش عليكي انا محلتش حاجة من دول وقفلت هههههه وبردو الرياضة بس صدقيني المعاصر جامد ميكانيكا جداااااااااااااااااااااااااااا وحتي بردو في تالتة المعاصر جامد يكسح لامي شرح ومسائل ميكانيكا والشرح بتاع جميل جدااااا انصحك ما تفوتيه وان شاء الله تقفليه لو حتي الامتحان جيه صعب بصباع رجلك الصغير لان ميكانيكا تانية تافه جدااااااااا بالنسبة لتالتة اسف علي الرغي ارجو الدعاء
شرح المعاصر ممتاااااز

ملحوظة متنسيش المعاصر ميكانيكا وكتاب المدرسة تحليهم امثلة ومسائل وتفهيميهم وهتبقي احسن من المدرسين نفسهم

العلامات المرجعية