اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > المنتدى التخصصى للمعلمين > منتدى الفنى والإدارى والأخصــــــائى > منتدى الفنيين والإداريين

قديم 24-09-2011, 03:33 PM
alkateem12 alkateem12 غير متواجد حالياً
عضو قدير

alkateem12 is on a distinguished road
افتراضي أخى المشرف لاتحزن أنت تعودت عل الظلم

أقبح مسمى وظيفى وأحقر وظيفة هى وظيفة مشرف النشاط ....الله ينتقم من كل الى تسبب فى ألحاقنا بتلك الوزارة المنافقة بداية من الوزير حتى أقل صاحب قرار فيها ومنعرفش أزاى كانوا بيخلونا هؤلاء الزباله والمنحطين والمنافقين والنصابين نقوم بالتدريس وعندما آتى الكادر تخلوا عنا هؤلاء الحوش عديمى الضمير.... أنا كان زمانى شغال فى وزارة الكهرباء أو العدل أوالبترول أو أقل شء مصنع من مصانع الأسمنت أو حتى شركة عثمان أسوة بزملائى ولكن محدش كان يعلم الغيب ومكناش نعرف كدة زمان فى الثمانينات لكن أتى هؤلاء الحسالا محترفى القوانين والكذعبلات لكى يظلموا الناس كما يحلو لهم
ابوفياض

قديم 28-09-2011, 01:52 PM
ابو خشيم ابو خشيم غير متواجد حالياً
عضو جديد

ابو خشيم is on a distinguished road

السلام عليكم اخوك احمد من كفر الزيات مشرف فى مدرسة ابتدائى وانا عايز اعرف طبيعة عملنا ايه هل لنا ترقيات ولا لا واحنا تبع اى توجية
قديم 28-09-2011, 01:57 PM
ابو خشيم ابو خشيم غير متواجد حالياً
عضو جديد

ابو خشيم is on a distinguished road

وعايز افهم هل كل مشرفى النشاط مؤهل واحد ولا مختلف لانى مؤهلى دبلوم صنايع ثلاث سنوات ولى صديق دخل امتحانات الكادر ورافع قضية علشان يصرف الكادر وهو نفس مؤهلى وتاريخ التعين واحد ونفس المسمى الوظيفى انا مش عارف الوضع ايه بالظبط ياريت حد يفهمنى ...

العلامات المرجعية