اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > الجامعات المصرية > كليات المجموعة الرياضية > كليه الحاسبات والمعلومات

كليه الحاسبات والمعلومات كليات الحاسبات ونظم المعلومات

Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 03-08-2011, 11:08 PM
badnamef4 badnamef4 غير متواجد حالياً
طالب بالمرحلة الثانوية

badnamef4 is on a distinguished road
افتراضي با طلبة حاسبات القاهرة رجاء مهم جداً

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
أنا طالب لسه مخلص تالتة و ربنا وفقني لحاسبات القاهرة و الحمد لله
و كان سبب من أسباب اختياري القاهرة اللي سمعتو عن كمية الإيجابية اللي في القاهرة و كمية المساعدة
بس فيه حاجة غريبة أنا ليه مش لاقي موقع أو صفحة على الفيس بوك لاتحاد طلبة القاهرة و تبقى صفحة فعالة مش مجرد إعلانات و الصراحة أظن إني لقيت ده في عين شمس
لقيت لاتحاد طلبة عين شمس صفحة فعالة و موقع فيه إيجابية
فيا ترى أنا مالقيتش ده للقاهرة بسبب عدم تدويري في المكان الصح ولا فعلاً مافيش؟

و حاجة كمان بالنسبة للمسابقات مين اللي بيكسب أكتر؟ أنا سمعت إن عين شمس خدت المركز 64 على مستوى العالم في مسابقة ACM أو حاجة زي كده فالقاهرة كانت الكام في المسابقة دي؟ و لو كانت خدت مركز أقل من عين شمس فده ليه؟

و أنا شفت لعبة لطلبة من عين شمس اسمها the castle of razule شفت الجيم بلاي بتاعها و كان رائع الصراحة فهل طلبة القاهرة برده بيعملوا حاجات بالروعة دي أو أروع؟

و هل في القاهرة لو احنا بنعمل مشروع و محتاجين وقت زيادة عن وقت المعمل أو محتاجين نقعد في الكلية بعد المعاد اللي هتقفل فيه يا ترى هل هيسمحوا بإنهم يقعدونا و يخلوا فيه مشرف معانا ولا هيقولوا لا ممنوع؟ و لو كان ده حصل في عين شمس كان إيه اللي هيحصل؟

معلش أنا عارف إن ممكن طلبة حاسبات القاهرة يحسوا إني بقلل من شأنهم . لا أبداً و افتكروا الكلام اللي قلته في الأول إن كان سبب من أسباب دخولي حاسبات و تفضيلها على هندسة و علوم الإيجابية اللي أسمع عنها سؤاء من الطلبة أو المعيدين أو الدكاترة فهل الكلام ده فعلاً صحيح؟ ( الحمد لله ربنا وفقني و جبت 406.5 "اللي نفصني العربي" و كان نفسي في علوم بس عشان المستقبل و العيلة و كده كان قدامي حاسبات أو هندسة و صليت استخارة و اخترت حاسبات القاهرة فياريت رجااااء و فضلاً لا أمراً تفيدوني على قد ماتقدروا سواء طلبة القاهرة أو عين شمس أو حلوان أو أي حتة)

و شكراً مقدماً و بكرر اعتذاري

العلامات المرجعية

الكلمات الدلالية (Tags)
معلومات, القاهرة, حاسبات, علوم, عين شمس