اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > قصر الثقافة > إبداعات و نقاشات هادفة

قديم 30-09-2016, 02:41 AM
josef06 josef06 غير متواجد حالياً
عضو جديد

josef06 is on a distinguished road

ههههههههههههه والله ضحكتني حتى برزت اضراسي . ناسخ مقال طويل عريض من ارزقية اعلام المصاطب و النصبة عشان قال ايه تفحمني بقصة فرنسا و امريكا على فكرة انا كنت ممكن اغششك المبررات الي ف المقال و بعدين ارد هه.
تعرف صدق رءيسك وهو كذوب لما قال اشباه و بقايا دولة، لان فاي مجال تلافي شبه حاجة ،كل فضيحة و كارثة او مصيبة او فشل يجري حواريي و سدنة الحكم يبحثوا لمثيل و شبه في اي دولة متقدمة باسلوب بص اهم عملو زينا ههههه ، اولا مفهوم المقارنة انها بيت اكفاء يعني لما يبقى عندك دخل الفرد و بنية تحتية و تطور و صناعة و طب مجاني على اعلى مستوى و خدمات و معيشة محترمة زي فرنسا و امريكا ابقى خذها مثال ، السخرية و النكتة انو يتم استدعاء المقارنة في النواقص و الانحطاط و الفشل و الانحدار و التسول فقط !!! عايز مرة من اقلام و صحافة الجنرال يستدعو اجابيات الدول دي ولا هنا المقارنة حرام و عيب ههه!! التبرعات اجتماعية ل جمعيات و منظمات تقوم بدور تطوعي انساني من ميسورين لحالات معينة اغلبها بتبقى مهاجرين و جنسيات عالم ثالت و الناس بيتبرعو كنشاط روتيني لانهم عايشين اصلا معيشة ميسورة ، وف مصر اعلانات التبرعات زي المطر للمستشفيات وووو محدش اتكلم عنها ولا هاجم او انتقد حتى حلق الحاجة زينب اتعملو اعلان هههه. بس لما يبقى اسلوب نظام جمع التبرعات و الفكة و الصناديق عشان يعمل مشاريع و يبقى دا اسلوب اقتصادي ههههه يبقى نجيب رءيس شحات تخصص من السيدة . فيه دولة في العالم بتبنى بالتبرعات هههه هو دور النظام و حكومتو و حاشيتو ايه يسافر يروج نفسو ف الخارج و يتسول الداخل هههه اما دا زمن معتوه عته منغولي يراجل اتكسف قال فرنسا و امريكا هههه دانت قبل الاخير ف جودة التعليم بعدك غينيا ههه

العلامات المرجعية