اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > الجامعات المصرية > الكليات الأدبية والتربوية > كليـة الحقوق

كليـة الحقوق كليات الحقوق للجامعات المصرية

قديم 09-08-2011, 04:29 PM
ابو عمر علاء ابو عمر علاء غير متواجد حالياً
عضو نشيط

ابو عمر علاء is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو عمر علاء مشاهدة المشاركة
السلام عليكم
برغم انى كنت زعلان منكم لانى لم اجد ولا واحد قال لى ولو كلمه واحده ومع ذلك وانا باودع هذا المنتدى احب ان اقول لكم انا النتيجه تعلقت اليوم فى الكلية واشكر بعض الاخوه والاخوات الذين كلمونى وبارك الله فيهم الاخت ميارا الششينى والاخ عبد لله وابو ريناد فلهم منى جزيل الشكر على شعورهم الطيب تجاهى واسئل الله عز وجل ان يوفقهم فى الدراسه
والسلام عليكم
الف مليون مبروك لكل من الاخت ميار الششينى والاخت ام ريناد والاخ عبدلله على النجاح وباقى الاخو والاخوات

قديم 09-08-2011, 11:41 PM
ميار الشيشينى ميار الشيشينى غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

ميار الشيشينى is on a distinguished road

اقتباس:
الف مليون مبروك لكل من الاخت ميار الششينى والاخت ام ريناد والاخ عبدلله على النجاح وباقى الاخو والاخوات

اخى ابو عمر بارك الله فيك ولكن فرحتنا لم تكتمل لفراقك من المنتدى ولكن لن ننساك ستظل الاخ الاكبر وصاحب الفضل الاكبر بعد ربنا سبحانه وتعالى فى نجاحنا ولن ننسى لك كل ما قدمته لنا فجزاك الله خيرا وبارك الله فيك وجعله فى ميزان حسناتك اختك فى الله
قديم 10-08-2011, 12:58 AM
عضو نشيط

Neww1qw1

[quote=ميار الشيشينى;3816274]

اخى ابو عمر بارك الله فيك ولكن فرحتنا لم تكتمل لفراقك من المنتدى ولكن لن ننساك ستظل الاخ الاكبر وصاحب الفضل الاكبر بعد ربنا سبحانه وتعالى فى نجاحنا ولن ننسى لك كل ما قدمته لنا فجزاك الله خيرا وبارك الله فيك وجعله فى ميزان حسناتك اختك فى الله
[/quote
بارك الله فيكى اختى ميار ربنا يوفققى ويعينكى ويكرمكى بالتفوق الدائم ان شاء الله ولله الذى لا الله الا هو من اصعب شيى عليه هو طرققكم لانى تعودت عليكم وعلى صحبتكم وربنا يكرمكم ان شاء الله
قديم 10-08-2011, 02:16 AM
دعاء سوهاج دعاء سوهاج غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

دعاء سوهاج is on a distinguished road

الاخ ايو عمر العزيز والمحترم ان خبر تركك للمنتدى خبر ضادم لنا لاننا تعودنا عليك ولكن اقول للك ارجوك لاتياس وان تكمل دراستك واللة لايتركك ولا تاخذ قرارات متسرعة حاول ولا تياس وفقك اللة
قديم 10-08-2011, 02:17 AM
دعاء سوهاج دعاء سوهاج غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

دعاء سوهاج is on a distinguished road

النتيجة فى سةهاج لسى لانها بتصحح فى اسيوط
قديم 10-08-2011, 01:52 PM
عضو نشيط

Neww1qw1

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دعاء سوهاج مشاهدة المشاركة
الاخ ايو عمر العزيز والمحترم ان خبر تركك للمنتدى خبر ضادم لنا لاننا تعودنا عليك ولكن اقول للك ارجوك لاتياس وان تكمل دراستك واللة لايتركك ولا تاخذ قرارات متسرعة حاول ولا تياس وفقك اللة
بارك الله فيكى اختى دعاء وجزاكى الله خيرا والله انا يعز عليه ترككم ولكن والله الواحد الان سنه 40 سنه ولو على هذا الوضع يبقى يخلص الكلية على المعاش لكن انا من المحتمل ان اعيد امتحان بعض المواد التى نزلت فيه ولكن لسه لم اتخذ قرارا بعد ومع ذلك انا يشرفنى انا اتعاول معكم وان اقدم اى خدمة لاى اخ او اخت وانا موجود على الفيس بوك يمكنكم ان نكون اخوه على صفحته باسم ابو عمر وعليها صورت الشيخ محمد حسان وصفحه اخر بنفس الاسم ابو عمر وعليها صورتى وهذه صفحتى واميلى موجود ايضا على صفحتى الخاصه بالمنتدى وهذه صفحتى على الفيس بوك https://www.facebook.com/profile.php...00000981355569
قديم 12-08-2011, 11:05 PM
graph2005 graph2005 غير متواجد حالياً
عضو نشيط

graph2005 is on a distinguished road

الاخ ابو عمر لا تيأس من رحمة الله

كيف تترك حقك وتدع الظالمين يطغوا كيف ومشوار الاف ميل يبدا بخطوة

يمكن نفشل مرة بس اكيد ان شاء الله سوف ننجح بعد ذلك اعلم جيدا انك ظلمت انت وكثيرا من زملائنا بالدفعة واعلم جيدا مرارة الظلم لانى ذقتة سنين طويلة وادفع ثمنة الان من ظلم اساتذتى بكليتى الاولى لى ولكنى لم ايئس وحاولت مرار وتكرار وانا الان بوسطكم فى حقوق

لابدا ان تكمل ما بدائتة ولابد ان يكون هناك نجم بعيدا تسعى للوصول الية ولا تجعل العسن يحكمك فرسولنا الكريم ظل يعمل الى اخر لحظات فى عمرة وهكذا فعلوا الصحابة فعلينا ان نتعلم منهم
قديم 13-08-2011, 01:13 AM
عضو نشيط

Neww1qw1

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة graph2005 مشاهدة المشاركة
الاخ ابو عمر لا تيأس من رحمة الله

كيف تترك حقك وتدع الظالمين يطغوا كيف ومشوار الاف ميل يبدا بخطوة

يمكن نفشل مرة بس اكيد ان شاء الله سوف ننجح بعد ذلك اعلم جيدا انك ظلمت انت وكثيرا من زملائنا بالدفعة واعلم جيدا مرارة الظلم لانى ذقتة سنين طويلة وادفع ثمنة الان من ظلم اساتذتى بكليتى الاولى لى ولكنى لم ايئس وحاولت مرار وتكرار وانا الان بوسطكم فى حقوق

لابدا ان تكمل ما بدائتة ولابد ان يكون هناك نجم بعيدا تسعى للوصول الية ولا تجعل العسن يحكمك فرسولنا الكريم ظل يعمل الى اخر لحظات فى عمرة وهكذا فعلوا الصحابة فعلينا ان نتعلم منهم
السلام عليكم اختى الكريمة
بارك الله فيكى بس انا ظلمت كثير ا فى حياتى وكمان انا لم اتوقع ابد ان يتم الظلم الى هذا الحد والله انا اذا لم اجاوب فى الامتحانات مكنتش زعلت وايضا ما زادى من حزنى انى سافتقد اخوه واخوات تعرفت عليم من خلال الكلية والمنتدى واحيبهم على خيرا ولسه انا بافكر فى اتخاذ قرار فى الموضوع ولم انتى منه بعد وبارك الله فيكم على شعوركم الطيب وهذه هو ما زاد من معنويات جدا وهون عليه والله
قديم 14-08-2011, 10:12 PM
عضو نشيط

اقتباس:
السلام عليكم اختى الكريمة
بارك الله فيكى بس انا ظلمت كثير ا فى حياتى وكمان انا لم اتوقع ابد ان يتم الظلم الى هذا الحد والله انا اذا لم اجاوب فى الامتحانات مكنتش زعلت وايضا ما زادى من حزنى انى سافتقد اخوه واخوات تعرفت عليم من خلال الكلية والمنتدى واحيبهم على خيرا ولسه انا بافكر فى اتخاذ قرار فى الموضوع ولم انتى منه بعد وبارك الله فيكم على شعوركم الطيب وهذه هو ما زاد من معنويات جدا وهون عليه والله
انا استسلمت زمان وانا دلوئتى فى اشد ندم لو مكنتش ضيعت حقى وحاربت علشان ارجع حقى كام زمانى دلوئتى دكتورة فى الجامعة نصيحة ليك مضيعش حقك وحارب علشان حلمك وحاول تانى ومش تيأس ابدا ربنا يوفقك للخير ان شاء الله
قديم 14-08-2011, 11:48 PM
عضو نشيط

Neww1qw1

السلام عليكم اختى
بارك الله فيكى ولكن هو مش استسلام بس انا فى صدمه مما حدث معى حيث انى كنت لا اتوقع هذا الظلم وغير انى كل ما اقدر ان افعله هو التظلم والتظلم لا يغنى ولا يثمن من جوع ليس له اى تاثير بل دفع مال فقط وانا اعرف زملا نزلوا فى مواد حلوا فيها وراسبوا ومواد لم يجاوبوا فيها ونجحوا فيها فليس هناك معيار معين فى التصحيح غير انهم ظالمه وحسبى الله ونعم الوكيل واسئل الله عز وجل ان يشل كل ايدى لا تتقى الله فى الطلاب وفى التصحيح اللهم امين
قديم 16-08-2011, 12:21 AM
عضو نشيط

اقتباس:
السلام عليكم اختى
بارك الله فيكى ولكن هو مش استسلام بس انا فى صدمه مما حدث معى حيث انى كنت لا اتوقع هذا الظلم وغير انى كل ما اقدر ان افعله هو التظلم والتظلم لا يغنى ولا يثمن من جوع ليس له اى تاثير بل دفع مال فقط وانا اعرف زملا نزلوا فى مواد حلوا فيها وراسبوا ومواد لم يجاوبوا فيها ونجحوا فيها فليس هناك معيار معين فى التصحيح غير انهم ظالمه وحسبى الله ونعم الوكيل واسئل الله عز وجل ان يشل كل ايدى لا تتقى الله فى الطلاب وفى التصحيح اللهم امين

ربنا معاك ويوفقك اخى الكريم وحسبى الله ونعم الوكيل فى كل واحد ضيع تعب حد وظلم وافتر وضيع مجهود الطلبة
قديم 05-09-2011, 11:41 PM
بوسي 2020 بوسي 2020 غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

بوسي 2020 is on a distinguished road

يا جماعه بالله عليكوا الرد بسرعه تنصحوا بمعهد التعاون ولا حقوق مفتوح ؟؟
قديم 23-09-2011, 06:48 PM
ميار الشيشينى ميار الشيشينى غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

ميار الشيشينى is on a distinguished road

السلام عليكم
كل سنة وانتم طيبين بمناسبة العام الدراسى الجديد
يا جماعة مين منكم هيبقى معايا للدراسة والمذاكرة الجادة والمشاركة معا فى الدراسة
ياريت اللى هيكون معايا يقول لانى فى حاجة جديدة خالص ان شاء الله هنعملها علشان الكل يستفيد والكل يشارك ربنا يوفقنا جميعا
قديم 01-10-2011, 08:01 PM
احمد هيونداي احمد هيونداي غير متواجد حالياً
عضو جديد

احمد هيونداي is on a distinguished road

كل سنة وانتم طيبين انا نزلت الجامعة انهردة بس الدراسة يوم 11/10
قديم 12-10-2011, 12:50 AM
ismael_elc ismael_elc غير متواجد حالياً
عضو جديد

ismael_elc is on a distinguished road

السلام عليكم
انا اخوكم اسماعيل اولى حقوق تعليم مفتوح
ياريت لو حد معاة جدول المحاضرات