اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > الجامعات المصرية > كليات المجموعة الرياضية > كلية الفنون الجميلة وكلية الفنون التطبيقية

قديم 05-07-2014, 12:36 PM
Nourshan Magdy Nourshan Magdy غير متواجد حالياً
طالبة ثانوية عامة

Nourshan Magdy is on a distinguished road
افتراضي ضرورى

السﻻم عليكم
لو سمحتوا ممكن حد يفدنى ضرورى ﻻنى قريت كﻻم كتير واتلخبطت دلوقتى انا علمى علوم هل مسموحلى ادخل فنون جميلة قسم ديكور او عمارة وﻻ دهل لقسم رياضة بس
وممكن حد يوضحلى اعمل ايه علشان امتحان القدرات ده هو ﻻزم يكون حد رسمه حلو اصل انا رسمى مش اوى يعنى وكمان ايه الخطوات الى ﻻزم اعملها علشان اقدم للامتحان ده انا سمعت انى ﻻزم اسحب استمارة حسب حرفى طيب الاستمارة ديه اسحبها منين والامتحان امتى هل بيتحددلى بعد ما اعمل الاستمارة؟
انا حسيت فنون تطبيقية فيها اقسام كتير زخرفة وزجاج وقلت اكيد ديه محتاجة موهبة بس اى أحسن من وجهة نظركوا انا نفسى غى قسم ديكور جدا هو للاسف حلم صيدلة راح ﻻنى بعد الى حليته فى الامتحانات مش ضامنة ادخلها فبدور على حاجة بحبها وليها مستقبل ممكن حد يفدنى ضروري

قديم 07-07-2014, 02:26 AM
ahmed mohamed helal ahmed mohamed helal غير متواجد حالياً
عضو جديد

ahmed mohamed helal is on a distinguished road

عليكم السلام
انتي كعلمي علوم متاح ليك فنون ديكور وفنون تطبيقيه اما فنون عماره لعلمي رياضه بس
و الكليات دي ليها امتحان قدرات وسحب الاستمارات بدأ
بتروحي تسحبي استماره فنون جميله فنون (ديكور) من اقرب مكان ليكي ويفضل خلال الاسبوع ده في اي يوم مش شرط يوم معين لان العمليه ماشيه كده وخلاص وبتاخدي معاكي رقم جلوسك وصوره منه والبطاقه وصوره منها وصوره شخصيه ليك وبتدفعي 50 جنيه
بعد كده بتروحي الكليه اللي هتقدمي فيها وتديهم الاستماره وتدفعي 250 جنيه وهما هيحددولك معاد الامتحان او انتي تحدديه بمزاجك واخر معاد للامتحان تقريبا يوم 17/7

العلامات المرجعية