اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > الجامعات المصرية > المجموعة العلمية > كلية الطب البشرى

قديم 22-10-2013, 09:44 PM
احمد ميدو ميدو ميدو احمد ميدو ميدو ميدو غير متواجد حالياً
عضو جديد

احمد ميدو ميدو ميدو is on a distinguished road
افتراضي نصيحة

لو سمحتم يا دكاترة انا قلقان جدا مش باقى غير 7 شهور على الامتحانات وحاسس ان حاجات كتير متراكمة عيا ومش عارف اجمع اى مادة يعنى تقريبا كويس جدا فى بعض المواد ونازل فى مواد تانية فهل دى حاجة عادية وبعد كدة الحكاية بتبقى سهلة ولا انا ماشى غلط

قديم 29-01-2014, 04:17 PM
الصورة الرمزية يا الهي
يا الهي يا الهي غير متواجد حالياً
عضو ممتاز

يا الهي is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد ميدو ميدو ميدو مشاهدة المشاركة
لو سمحتم يا دكاترة انا قلقان جدا مش باقى غير 7 شهور على الامتحانات وحاسس ان حاجات كتير متراكمة عيا ومش عارف اجمع اى مادة يعنى تقريبا كويس جدا فى بعض المواد ونازل فى مواد تانية فهل دى حاجة عادية وبعد كدة الحكاية بتبقى سهلة ولا انا ماشى غلط

ﻻﻻﻻ متقلقش خاااالص
ده طبيعي انك تحس انك مشتت في اﻻول ممكن ﻻنك قلقان علي مستقبلك والحاجات دي
والحمد لله ان لسة كام شهر معاك ... دي فترة مناسبة جدا انك تلحق تظبط كل امورك من دالوقت وتجيب اللي فاتك كله اكتر من 3 مرات لكل المواد في خلال 3 اسابيع او 4 بالكتير

http://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=568548 اللينك ده انا كتبت فيه طريقة للمذاكرة ممكن تقراه وقوللي اذا كانت الطريقة دي مناسبة ليك او فادتك وﻻ ﻻ

فيه غيرها طرق كتيرة انك تجمع اللي فاتك كله وتذاكر الجديد برضه اول باول بس ياريت تجرب دي اﻻول وتقول نتيجتها معاك

بالتوفيق

العلامات المرجعية