اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > قصر الثقافة > إبداعات و نقاشات هادفة

Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 29-01-2008, 04:07 AM
الصورة الرمزية TEMO_KHALED
TEMO_KHALED TEMO_KHALED غير متواجد حالياً
عضو قدوة

TEMO_KHALED is on a distinguished road
افتراضي حوار غريب اوي

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته....انا دة يعتبر اول موضوع ليا في القسم دة....بس ياريت بلاش حد يدخل يقول كلام مالهوش لازمة ...انا عارف اني مش بعرف اكتب خاااااااااااااااااااالص بس هاحاول اعمل حاجة...
لية الدنيا دايما صاعبة معانا....ليه دايما بتاخد الحلو وبتسيب الوحش...ليه دايما مش بتدينا فرصة طويلة نفرح.... ليه في كل خطوة بنخطيها بنلاقي ان احنا لينا حد عاوز يضرنا... ليه الناس الي بيفهمونا بيروحوا مننا....ليه الناس بتفهمنا غلط.....ليه لما بنعمل ذنب وقتها مش بنح ان احنا عملنا حاجة غلط لكن بعد كدة مش بنام بسببه..... ليه دايما مش بعرف اخرج من همومي بسرعة.....ليه كنت فاكر ان كبريائي في المشاعر هو دة الي هايخليني اعرف اعيش مع ان هو دة السبب الي خلا الناس فهمتني غلط...ليه لازم اكون منافق ومعنديش دم عشان اعرف استحمل.... ليه لما حلم من احلامي بيروح مفيش حد بيحس بيا غير نفسي..... ليه دايما اكتر الناس فاكراني ان انا مشاعري من فولاذ .....ليه لما رحمة ربنا بتنزل علينا الناس بتقول لأ كدة غلط...... ليه الي بيقرا كلامي دلوقتي بيقول عليا انسان يائس ومعقد ...... لليه الي بيقرا كلامي دلوقتي بيقول عليا عايش في الوهم......ليه بنحاول نكون دايما الصح مع ان كل الطرق الي بنمشي فيها غلط......ليه الي مش هايرد على كلامي دخل الموضوع من اصله................

العلامات المرجعية