اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > المنتدى التخصصى للمعلمين > المنتدى االأكاديمى للمعلمين > حجرة مـعـلـمـى المواد العلمية

حجرة مـعـلـمـى المواد العلمية الرياضيات - الكيمياء - الفزياء - الأحياء

قديم 06-10-2013, 06:22 AM
ahmed emam shahin ahmed emam shahin غير متواجد حالياً
عضو جديد

ahmed emam shahin is on a distinguished road
افتراضي طلب افادة

سلام عليكم ....انا يا جماعة خريج كلية علوم قسم كميا ويدوبك لسة مخلص الجيش وقدامى كذا سكة دلوقتى للشغل منهم طبعا مدرس كميا و كنت حابب فكرة السفر للسعودية لان اخويا هناك فياريت لو تفضلتوا وحد منكوا يقدر يقولى هو راتب مدرس الكميا فى السعودية بيبقى كام واية ابرز المشاكل اللى بيوجها تانى غير الراتب وهل هناك فية قصة دروس خصوصية زى هنا كدة ولا لا وفى الاخر فى الاجمال كدة الواحد يدخل السكة دية ولا من اولها يشوفلة سكة تانية فى الشغل غير كدة معلش ارجو حد يرد علية ويفدنى احسن انا حاسس انى تاييييييية خالص وجزاكم الله خيرا

قديم 06-10-2013, 06:38 PM
مصطفي كامل باشا مصطفي كامل باشا غير متواجد حالياً
مــٌــعلــم

مصطفي كامل باشا is on a distinguished road
Icon4

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed emam shahin مشاهدة المشاركة
سلام عليكم ....انا يا جماعة خريج كلية علوم قسم كميا ويدوبك لسة مخلص الجيش وقدامى كذا سكة دلوقتى للشغل منهم طبعا مدرس كميا و كنت حابب فكرة السفر للسعودية لان اخويا هناك فياريت لو تفضلتوا وحد منكوا يقدر يقولى هو راتب مدرس الكميا فى السعودية بيبقى كام واية ابرز المشاكل اللى بيوجها تانى غير الراتب وهل هناك فية قصة دروس خصوصية زى هنا كدة ولا لا وفى الاخر فى الاجمال كدة الواحد يدخل السكة دية ولا من اولها يشوفلة سكة تانية فى الشغل غير كدة معلش ارجو حد يرد علية ويفدنى احسن انا حاسس انى تاييييييية خالص وجزاكم الله خيرا
اسأل اخوك اللي هو هناك ( لو كنت صادقا )!!!!

العلامات المرجعية