اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > الجامعات المصرية > الكليات الأدبية والتربوية > كلية الأداب > اللغة العربية

قديم 21-08-2012, 01:50 PM
yasserhabood yasserhabood غير متواجد حالياً
عضو لامع

yasserhabood is on a distinguished road

جزاك الله خيرا

قديم 08-10-2012, 06:17 AM
عبدالله122 عبدالله122 غير متواجد حالياً
عضو مشارك

عبدالله122 is on a distinguished road

وبعدين الاخت بتقول انا مسلمة وتقولوا عليا........... مش مهم بطاقتك المهم اعتقادك لان لو العقيدة سليمة كنت من المدافعين وليس المدفعيين وعارف هتردى استعمال الالفاظ ووو....و......و مش مهم فكرك وكلامك لان يقينك 0 وحتى لو محجبة كنت فى الجامعة البنت لابسة الحجاب لحد المحطة بعد كده المينى جيب تحت اللبس العادى البطلون الجينز واشياء اخرى تلبس فكلامك اساسا لا يستند على حقائق االاخ بنقول كذا .....لم يتطرق الحديث عن الاديان ووو كل الموضوع الاخ نوه لمخالفة لثقافتنا وديننا لم يلزمك بلبس الحجاب من عدمه انت عايز تسمعى مرحبا واهلا وقولى شكرا مش عايزه غادرى الموضوع بالسلامة واحنا عايزين نبطل النبرة الكدابة بتاع الفتنة الطائفية انا مسلمة بس بدافع علمانى ليبرالي انت حرة احتفظى بكلامك الجارح لنفسك وخلى اسلوب الحوار احسن من كده وبلاش انتم كده كلامك لايدل على انك مسلمة بل مسيحية صرف هات التاريخ واقعدى سواء كنت مسلمة او مسيحية واطلعى وثقفى نفسك احسن من الكلام العايم ومصطبة ستى وستك ماشي يا ستو والسلام يا مســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
قديم 31-12-2012, 12:25 AM
محسب حسانى محسب حسانى غير متواجد حالياً
عضو جديد

محسب حسانى is on a distinguished road

الأخت الزعلانه أوى دى انت فعلا علمانية واتحدى تكونى متحجبة لأن ده اسلوب العلمانية لنا زميل مدرس علمانى نفس الأسلوب يولع الدنيا كلها لو حد بس جاي سيره المسحيين وازاى شغل البلطجة فى ميدان التحرير وتعليمات الكنيسة ( لا ) للدستور يقول دى حرية ومن حقهم يوجهوا المسحيين فىالكنيسة وعندما سمع بموضوع الشيخ المحلاوى فى الغسكندرية قال يستاهل إيه دخل الدين فى السياسة ههههههههه يا سلام وفى الكنيسة ما فيش كده بيقلبوا دايما الحقائق زى الأخت موش عارف اسمها إيه ربنا يهديها لأنها مغيبه ببرامج قنوات الفلول قال تعالى ﴿ إِنَّمَا جَزَاءُ الَّذِينَ يُحَارِبُونَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَيَسْعَوْنَ فِي الْأَرْضِ فَسَادًا أَنْ يُقَتَّلُوا أَوْ يُصَلَّبُوا أَوْ تُقَطَّعَ أَيْدِيهِمْ وَأَرْجُلُهُمْ مِنْ خِلَافٍ أَوْ يُنْفَوْا مِنَ الْأَرْضِ ذَلِكَ لَهُمْ خِزْيٌ فِي الدُّنْيَا وَلَهُمْ فِي الْآَخِرَةِ عَذَابٌ عَظِيمٌ ﴾
قديم 28-05-2013, 09:12 PM
yasserhabood yasserhabood غير متواجد حالياً
عضو لامع

yasserhabood is on a distinguished road

شكرا جزيلاااااااا
قديم 25-10-2014, 10:31 PM
adel elshamy adel elshamy غير متواجد حالياً
عضو خبير

adel elshamy is on a distinguished road

الحقد ينضح من كلماتك والتطرف الذي أُرضعتموه هو سبب مانحن فيه
كنا دائما معا ولم نسمع عن فتنة ولكن ما أرضعه لكم أعداء مصر والإسلام
هو سبب الاحتقان والغضب من كل همسة أو لمسة أو إشارة أو حتة (عاركة تحدث بين اثنين)
قديم 25-10-2014, 10:33 PM
adel elshamy adel elshamy غير متواجد حالياً
عضو خبير

adel elshamy is on a distinguished road

أتحداها لو كانت مسلمة وإن كان غير مهم مسلمة أو غير مسلمة المهم نبعد عن الحقد الذي سيودي بنا جميعا ولن تنف أمريكا أحد

العلامات المرجعية