اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > القسم الإدارى > أرشيف المنتدي

أرشيف المنتدي هنا نقل الموضوعات المكررة والروابط التى لا تعمل

أدوات الموضوع ابحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 05-02-2015, 10:10 AM
الكلاوى الكلاوى غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

الكلاوى is an unknown quantity at this point
Opp استفسار

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
هل يمكن التحويل من جامعة الأزهر للجامعات بالتربية والتعليم
قديم 08-02-2015, 08:40 AM
الصورة الرمزية Mr. Medhat Salah
Mr. Medhat Salah Mr. Medhat Salah غير متواجد حالياً
نجم العطاء

Mr. Medhat Salah has a reputation beyond reputeMr. Medhat Salah has a reputation beyond reputeMr. Medhat Salah has a reputation beyond reputeMr. Medhat Salah has a reputation beyond reputeMr. Medhat Salah has a reputation beyond reputeMr. Medhat Salah has a reputation beyond reputeMr. Medhat Salah has a reputation beyond reputeMr. Medhat Salah has a reputation beyond reputeMr. Medhat Salah has a reputation beyond reputeMr. Medhat Salah has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الكلاوى مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
هل يمكن التحويل من جامعة الأزهر للجامعات بالتربية والتعليم
يمكن التحويل وفق شروط معينة الي كليات الاداب - دار العلوم - التجارة
قديم 23-03-2015, 03:19 PM
medhat ahmed medhat ahmed غير متواجد حالياً
عضو جديد

medhat ahmed is on a distinguished road

السلام عليكم لو سمحتم انا كنت عاوز اعرف من السادة الاعضاء شوية معلومات عن هندسة السيارات والمكانيكا وهل ممكن اكون مهنس سيارات او اشتغل في مجال هندسة السيارات وانا مهندس مكانيكا واية هي الجامعات والمعاهد الي بتدرس هندسة قسم سيارات انا بحثت في جميع الجامعات الحكومية والمصرية ملقتش غير جامعة عين شمس وحلوان علي ما اعتقد هما دول بس الي بيدرسو هندسة قسم سيارات و جرارات فانا عاوز اعرف ياريت الي يدلني علي جامعة تكون بتدرس هندسة قسم سيارات يبقي ربنا يبركلو وهدعيلو وجزاه الله خير والي مش هيقول هدعيلو برضة ارجو من السادة الاعضاء الافادة وبخصوص هندسة المكانيكا انا الصراحة مش عارف احد اقسام الهندسة دي وايه هي مجلات عملاه عاوز اعرف كل حاجة عنها ياريت برضة من السادة الاعضاء مبيخلوش عليه بالمعلومات عن هندسة المكانيكا انا الي اعرفه عنها في ميكانيكا باور وميكانيكا دقيق ومكانيكا تصنيع وانتاج علي حد علمي ومجلات زي التبريد والتكيف والطيران والسيارات والمكاترونكس وهل المجلات دي ممكن ادخلها من قسم المكانيكا العام ولا دي اقسام هندسة مستقلة لوحدها ارجو الافادة عندي استفسارات كتير افادكم الله
قديم 23-03-2015, 03:21 PM
medhat ahmed medhat ahmed غير متواجد حالياً
عضو جديد

medhat ahmed is on a distinguished road

لو سمحت ياستاذ مدحت صلاح انا عاوز اعرف معلومة اية هي الجامعات والكليات الي بتقبل طلاب الازهر خاص وحكومي انت بتقول بتقبل بس حكومي تجارة ودار علوم وكليت اداب انهي جامعة بتقبل طلاب ازهر تجارة؟

العلامات المرجعية