اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > الجامعات المصرية > كليات المجموعة الرياضية > كلية الفنون الجميلة وكلية الفنون التطبيقية

قديم 02-08-2015, 08:04 AM
الصورة الرمزية bent mama wa baba
bent mama wa baba bent mama wa baba غير متواجد حالياً
عضو جديد

bent mama wa baba is on a distinguished road
افتراضي ساعدونى انا فنانه ورسامه كويسه اوى ومستقبلى بيضيع

لو سمحتوا حد يرد عليا انا حكايتى كبيره بس والله انا كل يوم بنام زعلانه وقلقانه وكل ما حد يجبلى سيرة كلية الفنون ببقى عايزه اعيط بصوا انا مجموعى 280 يعنى68٪ بس من غير الاحياء لانى مروحتش الامتحان علشان عملت عملية الزايده يومها الصبح المهم ان بابا سافر القاهره علشان موضوع الشهاده الطبيه والحمدلله عملتها وامتحانى يوم 8/15 زائد ان كمان عامله تظلم وهافنح الورق يوم 8/8 والنتيجه المفروض تتطلع بعدها ب 3 ايام دلوقتى انا بذاكر الاحياء عشان اقفلها بعون الله بس انا والله العظيم مظلومه جدا فى مجموعى وومليون فى الميه ده خطأ تصحيح المهم انا دلوقتى هاكتب رغباتى امتى وهل لو كتبتها المرحله التالته كليه الفنون اسكندريه كده تكون خلصت واكتفت بمجموع الطلاب اللى محدداه وانا مش هالحقها عشان امتحانى ، انا علمى علوم وفى محافظة اسكندريه قولولى اعمل ايه انا مش عارفه حاجه وحاسه انى بضيع عشان انا متعبش وفى الاخر اروح تجاره بس انا والله من صغرى بعرف ارسم حلو اوى وروحت امتحان القدرات واخدت لائق بالله عليكو حد يرد عليا اعتبرونى اختكوا او حد من قرايبكو انا بجد الموضوع ده مأثر على مذاكرتى فى الماده دى مع ان مش بأيدى اى حاجه وانا اسفه انى طولت عليكوا

قديم 05-08-2015, 08:50 PM
tomoyo tomoyo غير متواجد حالياً
عضو جديد

tomoyo is on a distinguished road

انا فعلا اسفة على اللى حصلك و ان شاء الله تقومى بالسلامة ويكوت امتحان الاحياء كويس و سهل بالنسبة ليكى
و اتمنى ان ربنا يخرجك من الازمة ديه بس نا مش عارفة الكلام اللى هقوله ده كطالب فى الحالة العادية بس نظرا انك لسه ممتحنتيش الاحياء ياريت تروحى تسألى
صعب انى افيدك بالمعنى الحرفى لكن هقولك و الله كل اللى اعرفه لانى لسه جديده هنا و مش بتابع الاخبار كويس
بالنسبة لكلية فنون جميلة فى اسكندرية بالتأكيد عرفتى انها اتملت على اساس المرحلة التانية و مبقاش فى مكان لكن بالنسبة لعمارة بس فى فنون لو حباها و لو عاوزة عمارة العمارة الوحيدة اللى المكان فيها خالى فى المنيا وممكن تكتبيها و تعملى تقليل اغتراب
و عايزه اقولك انى برده ملخبطه خالص
هدعيلك و الله فى صلاتى انه يرشدك للطريق الصح
و اسفة طولت عليكى انا بس عايزة افيدك بأي معلومة اعرفها يمكن تبقى مهمة بالنسبة ليكى ^^
ربنا معاكى يارب
وحاجة كمان لو مدخلتش بعد الشر افتكري دايما انى ربنا كاتبلك الاخير حتى لو انتى مش شايفة كده
انا برده عاوزة اروح عمارة اللى فى المنيا و فى الف عائق انى اروحلها انا حتى معملتش اى اختبار قدارات الى الان او اي كورسات بس لو مجتليش هعرف ان ربى رايدلى بى ده
ربنا يوفقك
قديم 06-08-2015, 02:24 PM
bahaaeldeen bahaaeldeen غير متواجد حالياً
مشرف متميز قسم كلية الفنون الجميلة والتطبيقية

bahaaeldeen is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bent mama wa baba مشاهدة المشاركة
لو سمحتوا حد يرد عليا انا حكايتى كبيره بس والله انا كل يوم بنام زعلانه وقلقانه وكل ما حد يجبلى سيرة كلية الفنون ببقى عايزه اعيط بصوا انا مجموعى 280 يعنى68٪ بس من غير الاحياء لانى مروحتش الامتحان علشان عملت عملية الزايده يومها الصبح المهم ان بابا سافر القاهره علشان موضوع الشهاده الطبيه والحمدلله عملتها وامتحانى يوم 8/15 زائد ان كمان عامله تظلم وهافنح الورق يوم 8/8 والنتيجه المفروض تتطلع بعدها ب 3 ايام دلوقتى انا بذاكر الاحياء عشان اقفلها بعون الله بس انا والله العظيم مظلومه جدا فى مجموعى وومليون فى الميه ده خطأ تصحيح المهم انا دلوقتى هاكتب رغباتى امتى وهل لو كتبتها المرحله التالته كليه الفنون اسكندريه كده تكون خلصت واكتفت بمجموع الطلاب اللى محدداه وانا مش هالحقها عشان امتحانى ، انا علمى علوم وفى محافظة اسكندريه قولولى اعمل ايه انا مش عارفه حاجه وحاسه انى بضيع عشان انا متعبش وفى الاخر اروح تجاره بس انا والله من صغرى بعرف ارسم حلو اوى وروحت امتحان القدرات واخدت لائق بالله عليكو حد يرد عليا اعتبرونى اختكوا او حد من قرايبكو انا بجد الموضوع ده مأثر على مذاكرتى فى الماده دى مع ان مش بأيدى اى حاجه وانا اسفه انى طولت عليكوا
الف سلامة عليكي
ممكن تقدمى كلية تربية فنية او ترية نوعية شعبة فنية وبرضو ف نفس المجال قدمى فيها
قديم 08-08-2015, 11:33 AM
mabatanon mabatanon غير متواجد حالياً
عضو جديد

mabatanon is on a distinguished road

عاوز في الاول اقول لك ان لو لا قدر الله ماجتش فنون و دخلتي تجارة ممكن تاخدي كورسات جرافيك في فنون بردو بس حتعرفي تظهري موهبتك و ممكن تشتغلي بعد كدة في مجال التصميمات لما تخلصي تجارة عادي خالص

ثانياُ : اسعي و اجتهدي و اعملي اعادة تصحيح و لو مجموعك زاد من حقك تغيري رغباتك لكلية تانية عادي بردو
قديم 09-08-2015, 12:07 AM
الصورة الرمزية bent mama wa baba
bent mama wa baba bent mama wa baba غير متواجد حالياً
عضو جديد

bent mama wa baba is on a distinguished road

Tomoyo شكرا لحضرتك اوى وفعلا يمكن ربنا رايد لى أكون فى مكان تانى شكرا تانى لاهتمامك
Bahaaelden اوكي شكرا اوى لحضرتك انا فعلا مكنتش عارفه حاجة عن الكليات دى يمكن تكون احسن بالنسبالى شكرا لحضرتك تانى مره
Mabatanon هى شكلها كده فعلا هاخش تجاره فى الآخر بعد كل التعب ده والنهارده رحت وفتحت الورق وليا 17 درجه بس فى ناس بيقولى مش هاتخديهم يلا ربنا يستر شكرا اوى لاهتمام حضرتك وشكرا ليك كلكو
قديم 20-08-2015, 02:11 AM
bahaaeldeen bahaaeldeen غير متواجد حالياً
مشرف متميز قسم كلية الفنون الجميلة والتطبيقية

bahaaeldeen is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bent mama wa baba مشاهدة المشاركة
tomoyo شكرا لحضرتك اوى وفعلا يمكن ربنا رايد لى أكون فى مكان تانى شكرا تانى لاهتمامك
bahaaelden اوكي شكرا اوى لحضرتك انا فعلا مكنتش عارفه حاجة عن الكليات دى يمكن تكون احسن بالنسبالى شكرا لحضرتك تانى مره
mabatanon هى شكلها كده فعلا هاخش تجاره فى الآخر بعد كل التعب ده والنهارده رحت وفتحت الورق وليا 17 درجه بس فى ناس بيقولى مش هاتخديهم يلا ربنا يستر شكرا اوى لاهتمام حضرتك وشكرا ليك كلكو
ربنا يوفقك وعلى فكرة انا صحابي خريجين تربية فنية ونوعية وشغالين فى الديكور والعمارة وخدوا كورسات لان المجال دة عملى وناجحين فى شغلهم جدا ماشاء الله
امتحان تربية فنية ونوعية شغال لحد بكرة اخر يوم ياريت تلحقي وتقدمى ومجال كويس اوى خصوصا تربية فنية لانها هتدرسي كل حاجة بتحبيها وربنا يوفقك واحنا فى خدمتك دايما لو فى اى استفسار اكيد

العلامات المرجعية