مشاهدة النسخة كاملة : المستقبل منير للاهلي ان شاء المولي (لاعبين عترة زي الورد)انا متفائل

fatac2
11-07-2009, 03:30 PM
اكيد الكل لاحظ الطريقة الجديدة اللي الاهلي اتبعها في الصفقات في الفترة الاخيرة

اغلب صفقات الاهلي كانت لاعبين مواليد1989-1990

امير سعيود الجزائري مواليد 1990 والاهلي بيدرس اعارته عام عشان يكتسب الخبرة وحساسية الماتشات وكلنا شوفنا فيديو لمهارات اللاعب وواضح انه لاعب ممتاز

عصام شعبان مواليد1990 ويقال عنه ابوتريكة الجديد

سعد سمير مواليد 1989 مدافع منتخب مصر للشباب لاعب قوي جدا وطويل ومدافع ممتاز

اسلام عبد اللطيف مواليد 1990 مهاجم منتخب مصر للشباب ولعب فترة في بيشكتاش التركي وهو عنده 16 سنة ولعب في العين الاماراتي

ده غير وجود محمد طلعت النجم القادم بقوة وانا بجد بتوقعله انه يكون نجم مصر قريبا لان انا عارفه كويس لاعب كبير وع فكرة طلعت عنده مهارات استعراضية بيعملها زي نجوم العالم اللي بنشوفهم وبجد لاعيب مكسب كبير للاهلي

احمد نبيل"مانجه" مواليد 1990 وواضح انه لاعيب كويس جدا جدا وواضح ده في لمسته للكورة في الماتشات لودية اللي بنشوفها وعنده ثقة في نفسه ومش خايف والكابتن حسام حاطط ثقة فيه

هشام محمد من مواليد 1990 ولاعيب جامد جدا في نص الملعب وطريقة لعبه شبيهة لمحمد شوقي نجم مصر والاهلي السابق واتوقعله مستقبل كبير

رضا شحاتة من مواليد 1990 والكابتن حسام ضمه لمعسكر المانيا وده دليل انه لاعيب كويس وبيلعب ظهير ايمن

ده غير شهاب الدين محمد من مواليد 1990 ويقال انه خليفة حسن مصطفى وهيكون ليه مستقبل كبير مع الاهلي

محمود توبه ارتكاز

احمد شكرى من افضل لعيبة منتخب الشباب جناح فى منتخب الشباب

شهاب الدين احمد ارتكاز

معاذ الحناوى مساك وسكوب ساعات بيلعبه فى نص الملعب

محمد مجدى اللى منضم من بتروجيت و قطر هتموت وتجنسه

لاعيبة ممتازة جدا وبقوامعروفين في الوسط الرياضي وانشاء الله هيكون ليهم مستقبل كبير

انا متفائل

MuHaMeD kHaLeD
12-07-2009, 07:18 AM
اي دونت ثنك سو

بكره شووف

الف شكر علي الموضوع الاكثر من راااااااائع