مشاهدة النسخة كاملة : سؤال لطلبه كليه تربيه نوعيه

olanor
28-07-2009, 04:02 PM
السلام عليكم

لو سمحتم انا داخله السنه الجايه تربيه نوعيه
وانا معرفش حاجه عنها بس انا مبحبش لا الرسم ولا الموسيقى ومعرفش احسن قسم ايه

لو سمحتم ساعدونى قبل ميعاد تقديم الاوراق ف الكليه

وكمان عايزه اعرف مستقبل الشغل فيها ايه

ولكم منى جزيل الشكر

ولكم الاجر والثواب عند الله

olanor
29-07-2009, 03:38 PM
ياجماعه ارجوكم ردوا عليا

انا محتاجه مساعدتكم

Sunset Lover
06-08-2009, 07:57 AM
ازيك يا olanor انت عاملة ايه انا مسجله مخصوص عشان ارد عليكى . انا فى تربية نوعية قسم اعلام انا معرفش احسن قسم ايه بس بالنسبالى انا بموت فى اعلام . هو مواده تقيله شوية وكله صحافة ومسرح وسينما وتلفزيون وعلاقات عامة وتواريخ وحاجات كتيرة قوى بس المواد بتاعته تتحب واحنا عندنا فى الكلية مقضينها سياحة وبنعمل حفلات ومسرحيات ولقاءات وحاجات جميلة قوى بس عايز مزاكره لأن فيه انجليزى ترجمة وحاجات من دى . اما من حيث الشغل انا معرفش انا دخلته لأنى بحبه رغم ان مجموعى كان كبير قوى بس انا بحبه والأرزاق بايد الله بس فيه تطور فى القسم دا وخلال السنوات الى جاية هيكون مادة بتدرس فى المدارس وربنا يسهل . بس فكرى قوى ومتسمعيش كلام حد ادرسى الحاجة الى تلاقى فيها راحتك وتكونى مبسوطه فيها .

اما بالنسبة للفنية والموسيقى لازم تمتحنى القدرات والإقتصاد سواء ادبى او علمى فيه كيمياءحيوية وحاجات من دى . واى سؤال اسئلينى وانا اجاوبك

لميا نبيل
08-08-2009, 12:15 PM
انا كمان فى نوعيه عباسيه بس كنت عايزه اعرف الاقسام بتاعتها ايه بالظبط وهل مستقبلها احسن ولا احول تجاره انتساب ياريت حد يرد عليا ضرورى

olanor
09-08-2009, 11:48 PM
اهلا بيكى اختى لميا ولو دخلتى نوعيه هنبقى زمايل

انا عايزه اقولك انى تايهه ف الاقسام ومش عارفه ادخل ايه

بس بيقولو احسن قسم فيها الانجلش

اما عن حكايه كليه تجاره انا شايفه ان اللى بيتخرجوا

من نوعيه بيشتغلوا فورا لاكن تجاره نسبه الشغل فيها ضعيفه

EVE_10_12
20-08-2009, 01:34 PM
والله انا داخله نوعيه المنصوره قسم حاسب الي

olanor
24-08-2009, 09:42 PM
والله انا كمان بفكر ادخل حاسب الى بس بيقولوا الانجلش احسن مش عارفه بقا ربنا يوفقنا جميعا

تائبه
24-09-2009, 07:22 AM
انا تربيهنوعيه اسكندريه

olanor
27-09-2009, 02:33 AM
طيب حضرتك قسم ايه بالظبط انا عايزه اعرف ايه الشروط علشان ادخل تكنولوجيا قسم كمبيوتر
وجزاكى الله كل خير

تائبه
27-09-2009, 09:43 AM
والله اناقسم موسيقي ومش عارفه قسم كمبيوتر شروطه ايه
انتي جالك ايه اصلا جالك نوعيه ؟

olanor
27-09-2009, 11:35 PM
انا جاتلى نوعيه الزقازيق
انتى ف قسم موسيقى الله يعينك على ما اسمع صعب مش كده
انا دلوقتى حيرانه بين الانجليزى والتكنولوجيا
وكل اللى يهمنى الشغل بعد الكليه
وشكرا جدا لاهتمامك

0SaMuRaIeG0
30-09-2009, 04:48 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا حاليا متخرج من كلية التربيه النوعيه - قسم تكنولوجيا التعليم 2009 - اه جامعة الفيوم
لو عايزه رايي ، ادخلي قسم تكنولولوجيا التعليم ، مستقبله جميل ومش وحش ، بس دربي نفسك كتير ، وخدي دورات تقويه في برامج الجرافكس ، وشويه ادخلي في تصميم المواقع ، وان شاء الله تتخرجي من هنا وتلاقي شغل من هنا ، اه وبالمناسبه حظوظ القسم دا في العقودات جميل جدا .
واي استفسار تاني انا تحت الخدمه

olanor
01-10-2009, 01:05 AM
شكرا جدا لحضرتك والله انا نفسى ادخل تكنولوجيا بس بيقولوا فى شروط علشان ادخل قسم كمبيوتر
يعنى بيقولوا لازم اجيب جيد جدا فى سنه اولى وتانيه ولازم يكون مجموعى الكلى كبير الكلام ده مظبوط ولا لاء
وعايزه اعرف الدراسه صعبه ولا عاديه معلش دوشت حضرتك وميرسى جدااااااااااااااا

0SaMuRaIeG0
01-10-2009, 01:28 AM
شكرا جدا لحضرتك والله انا نفسى ادخل تكنولوجيا بس بيقولوا فى شروط علشان ادخل قسم كمبيوتر
يعنى بيقولوا لازم اجيب جيد جدا فى سنه اولى وتانيه ولازم يكون مجموعى الكلى كبير الكلام ده مظبوط ولا لاء
وعايزه اعرف الدراسه صعبه ولا عاديه معلش دوشت حضرتك وميرسى جدااااااااااااااا

شروووط :excl:

انا عندي في الجامعه كان المطلوب اني اكون جايب مجموعها ، واكون من المجموعه العلميه
والحمد لله كنت مجتاز الاتنين

بالمناسبة ممكن اعرف حضرتك من انه مجموعه ، يعني ادبي ولا علمي
وممكن اعرف نظام الكليه عندكم ازاي ، يعني القسم دا بتدخليه من اولى ولا بعد سنتين بتتخصصي ؟؟؟

olanor
02-10-2009, 12:04 AM
انا ادبى والتخصص بيكون فى سنه تالته على مااظن .انا معرفش النظام اوى بس ادينى هروح يوم السبت واعرف والله انا متلخبطه اوى ومش عارفه اى حاجه

العسولة انوش
19-09-2011, 07:25 PM
الحاسب الالى

youssef elshahed14
29-07-2017, 06:43 AM
ط§ظ„ظپ ظ…ط¨ط±ظˆظƒ ظ„ظƒظ… ط¹ظ„ظ‰ ط§ظ„ظ†ط¬ط§ط* ظˆط§ظ„ط§طھط*ط§ظ‚ ط¨ظƒظ„ظٹظ‡ ظ†ظˆط¹ظٹظ‡ ظ‡ظ‰ ط§ظ‚ط³ط§ظ…ظ‡ط§ ظƒظˆظٹط³ظ‡ ظˆط§ظ„ظ…ط³طھظ‚ط¨ظ„ ظپظ‰ ظ‚ط³ظ…ظٹظ† ظپظ‚ط· ظپظٹظ‡ط§ ط¯ط§ ط±ظ‚ظ…ظ‰ ظ„ظ„ط§ط³طھظپط³ط§ط± 01000357064

youssef elshahed14
29-07-2017, 06:57 AM
انا ادبى والتخصص بيكون فى سنه تالته على مااظن .انا معرفش النظام اوى بس ادينى هروح يوم السبت واعرف والله انا متلخبطه اوى ومش عارفه اى حاجه

التوفيق لك

احمد توبه
12-08-2018, 10:55 PM
قسم الانجليزى فى الكلية النوعية من كام

احمد توبه
12-08-2018, 10:58 PM
قسم الانجليزى فى كلية التربية النوعية من كا م درجة لو سمحتم الرد سريع من فضلكم