مشاهدة النسخة كاملة : استفسار مهم جدا ارجوا الرد

على 94
05-08-2009, 11:58 PM
السلام عليكم جميعا
انا اسمى على انا فى هندسة المنيا بس للاسف حصلت على تقدير مقبول بنسبة 56.2 ./. وعايز احول هندسة عين شمس علشان ادخل مدنى اللى عايز اعرفة اية هى شروط التحويل ومدنى بياخد من كام فى الكلية وارجوا الرد من كل اللى يقرا الموضوع وشكرا
على حسن

BaNZeR
06-08-2009, 12:37 AM
السلام عليكم جميعا
انا اسمى على انا فى هندسة المنيا بس للاسف حصلت على تقدير مقبول بنسبة 56.2 ./. وعايز احول هندسة عين شمس علشان ادخل مدنى اللى عايز اعرفة اية هى شروط التحويل ومدنى بياخد من كام فى الكلية وارجوا الرد من كل اللى يقرا الموضوع وشكرا
على حسن

يؤسفني إخبارك إنه حسب علمي لازم عشان التحويل تكون جايب تقدير جيد جداً

EnG.Mohammed
08-08-2009, 06:39 AM
يؤسفني إخبارك إنه حسب علمي لازم عشان التحويل تكون جايب تقدير جيد جداً

يعني انا ااقلم نفسي من دلوئتي اني لو دخلت الكليه مفيش اي امل اني احول:040vk0::040vk0:

:mad:;):redface:

BaNZeR
08-08-2009, 07:24 AM
يعني انا ااقلم نفسي من دلوئتي اني لو دخلت الكليه مفيش اي امل اني احول:040vk0::040vk0:

:mad:;):redface:

اكزاكتلي :d

KeMoZzAzZ
08-08-2009, 11:34 AM
لا ياعم ليه كده
الجيد جدا انت تجيبه بسهولة على فكرة
بالظبط تخلص السنتين بتوع اعدادى بس تذاكر فيهم كويس وانت تجيب جيد جدا مستريح كمان :d

لا بص ماتفكرش فى تحويلات دلوقتى عشان لو هربت منك ماتندمش :d
ركز فى اللى عندك الاول :d

EnG.Mohammed
08-08-2009, 10:50 PM
لا ياعم ليه كده
الجيد جدا انت تجيبه بسهولة على فكرة
بالظبط تخلص السنتين بتوع اعدادى بس تذاكر فيهم كويس وانت تجيب جيد جدا مستريح كمان :d

لا بص ماتفكرش فى تحويلات دلوقتى عشان لو هربت منك ماتندمش :d
ركز فى اللى عندك الاول :d

انتا واخد كورسات احباط ياعم الحج

انتا المفروض يعينوك في قسم مكافحه المخدرات:)

KeMoZzAzZ
08-08-2009, 11:46 PM
ده انا هكسب دهب ساعتها :d

بس يلا ادينى بدى نصايح ببلاش دلوقتى لحد بس اما اوصل لليلفل اللى يحققلى النجاح المادى :d

BaNZeR
09-08-2009, 01:23 AM
ده انا هكسب دهب ساعتها :d

بس يلا ادينى بدى نصايح ببلاش دلوقتى لحد بس اما اوصل لليلفل اللى يحققلى النجاح المادى :d

اه مهو لازم اي مشروع ناجح يكون في خسارة في البداية واعلاانات بقى وكده ودعايا عشان نجيب زباين

بعد ما يدخلو الكلية ويبدأو خلاص الاسعار حتعلى :d