مشاهدة النسخة كاملة : ΞணணΞൌ..رابطه كليه الحقوق جامعه القاهرة وحلوان..ൌΞணணΞ

الصفحات : [1] 2 3 4

mohamed_body_gamal
16-09-2009, 04:37 AM
هنا رابطه كليه الحقوق جامعه القاهرة وحلوان اى استفسار او سؤال يتم وضعة هنا وستجدون الاجابة علية

انا داخل سنة اولى حقوق جامعة القاهرة وكنت عايز اعرف معلومات عن المواد

HODDA
16-09-2009, 01:05 PM
اهلا يامحمد انا كمان اسمي محمد ابراهيم وداخل سنة اولي وكنت عاوز اتعرف علي اصحابي الجدد علشان لما نروح الجامعة ان شاء الله نكون عارفين بعض.... وياريت ياكوماندو تشارك معنا بكلمة

mohamed_body_gamal
16-09-2009, 07:28 PM
اهلا بيك يا مان وعلى العموم انا عايز اتعرف على اصدقاء معايا فى الجامعة احسن الجامعة من غير اصحاب متبقاش جامعة وانا هبعتلك ايميلى فى رسالة خاصة

mohamed_body_gamal
16-09-2009, 07:34 PM
انا كنت عايز اعمل الكارنية بتاع الكليه فكنت عايز اعرف امتا والمصروفات كام

mamado201010
17-09-2009, 12:42 AM
اهلابكل الاصدقاء ويريت نكون احل اصدقاء وتكون اصدقاء مترابطين وده ايملي لنتعرف علي بعض
ممنوع وضع ايميلات فى الرد اكتب فى الرسايل الخاصه

yasmine °
18-09-2009, 02:04 AM
وانا كمان داخلة اولي حقوق القاهرة

HODDA
18-09-2009, 02:16 AM
اهلا اهلا بكل الاصدقاء وان شاء الله هانشوف بعض علي خير بس بعد تطعيم انفلونزا الخنازير علشان الموءشر العام يوضح الصورة ان دخول الجامعة بعد 12 أسبوع والله واعلم .... عموما انا ساكن في السيدة زينب يمكن يكون حد منكم قريب مني في السكن يعني مثلا نتقابل في صلاة العيد أو في النادي وكل واحد عنده فكرة يقولها وكل سنة وانتم طيبيين

ีundertaker_2000
19-09-2009, 07:02 AM
انا كماااااااااان داخل اولى حقوق القاهره باذن الله

رضوى محمود زكى
23-09-2009, 09:44 PM
انا كمان داخله اولى حقوق القاهره وعاوزة اتعرف على اصحاب

yasmin ahmed
25-09-2009, 02:38 AM
وانا اولي حقوق القاهرة وانا الي كاتبة فوق بس غيرت الاسم

yasmin ahmed
25-09-2009, 11:41 PM
هو حد يعرف هي الجداول نزلت ولا اية وكمان دفع المصاريف في حقوق القاهرة اصل انا سنة اولي وعاوزة اتعرف علي اصدقاء

yasmin ahmed
25-09-2009, 11:43 PM
بليز ارجو الرد بدل ما اروح الجامعة

ีundertaker_2000
26-09-2009, 02:14 AM
لا لسه ياياسمين مافيش حاجه نزلت انا كنت فى الجامعه امبارح وسئلت قالولى لسه

yasmin ahmed
26-09-2009, 07:53 PM
مرسي علي الرد (http://www.thanwya.com/vb/member.php?u=76625)
undertaker_2000 (http://www.thanwya.com/vb/member.php?u=76625)

kasanova_47
27-09-2009, 05:38 AM
ازيكم ياللى داخلين جداد والناس القدامى اللى فى الكليه برده عموما الكليه هتتشرف اوي بيكم بس اهم حاجه تعرفوها لازم تخدوا بالكم اوى من المحاضرات المحاضرات اهم من المذاكرة والله يعنى مش تقضوا السنه من غير حضور وتيجوا تذاكروا فى الاواخر والله لو ناويين تعملوا كده يبقى من الاول جهزوا نفسكوا للاعاده او للمقبول اللى مبتعملش حاجه فى الزمن ده وبرده خلوا بالكوا اوى اوى اوى من الناس هناك يعنى لازم تفكر فى الكلام اللى بيتقلك من اى حد مليون مرة قبل ما تعمل بيه او تصدقه عشان فى ناس هناك بتحب تسوح قشده يا شباب ؟

ياااااااااااااه نسيت اعرفكوا بنفسى انا احمد تالته حقوق

ีundertaker_2000
27-09-2009, 01:00 PM
ازيكم ياللى داخلين جداد والناس القدامى اللى فى الكليه برده عموما الكليه هتتشرف اوي بيكم بس اهم حاجه تعرفوها لازم تخدوا بالكم اوى من المحاضرات المحاضرات اهم من المذاكرة والله يعنى مش تقضوا السنه من غير حضور وتيجوا تذاكروا فى الاواخر والله لو ناويين تعملوا كده يبقى من الاول جهزوا نفسكوا للاعاده او للمقبول اللى مبتعملش حاجه فى الزمن ده وبرده خلوا بالكوا اوى اوى اوى من الناس هناك يعنى لازم تفكر فى الكلام اللى بيتقلك من اى حد مليون مرة قبل ما تعمل بيه او تصدقه عشان فى ناس هناك بتحب تسوح قشده يا شباب ؟

ياااااااااااااه نسيت اعرفكوا بنفسى انا احمد تالته حقوق

تمام كلامك يااحمد الله ينور عليك على فكره انا لسه داخل السنه دى يعنى برده اولى باذن الله بس فى ناس اعرفهم خلصوا حقوق وفى تالته زيك قالولى نفس الكلام عايز تقدير تحضر المحاضره وتركز فيها لانها مهمه جدا

وان شاء الله ربنا يوفقنا كلنا وكل واحد يوصل للهدف الى هو عايزه ان شاء الله

ahmedtito0000
27-09-2009, 03:15 PM
ياشباب مكن نكتب ايميلاتنا ولا انتوا بتتكسفوااااااااااااااااااااااااا
علشان نضيف بعض ونبقي اصدقاء مش اكتر

عاشق التاريخ الاسلامى
27-09-2009, 08:30 PM
بسم الله الرحمن الرحيم

ده الجروب الرسمى لطلاب جامعه القاهره وجامعه حلوان عايزين نتتكلم مع بعض فى كل حاجه ونتعرف على بعض اكتر ونساعد بعض فى كل حاجه اخوكم محمد عبد الغنى Large

ياريت ياريت يا جماعه الكل يخش يكون معانا

HODDA
28-09-2009, 01:55 AM
ازيكم ياشباب انا حتي الان لم اذهب لعمل الكشف الطبي ... ولم اذهب الجامعة لدفع المصاريف كده يبقي في مشكلة في دخول الجامعة ... ياريت لو حد يعرف يرد ... ولكم جزيل الشكر
اخوكم اولي حقوق القاهرة

لا مفيش اى ضرر
الكشف فى اى وقت والمصاريف فى اى وقت بس طبعا لازم قبل الامتحانات

اى استفسار انا فى الخدمه

ahmedtito0000
28-09-2009, 01:44 PM
الف شكر يــــــــــــــــــــHodda علي المساعده وربنا يجزيك خير انت وامثالك

ahmedtito0000
28-09-2009, 01:49 PM
انشاء الله هنكون اصحاب يا عمرو وانا هضيفك

f1re
28-09-2009, 03:35 PM
يا جماعه انا كمان اولى حقوق واسمى محمد

حقوق2
29-09-2009, 12:31 AM
لا مفيش اى ضرر ان شاء الله خير انا زيك برضه لسه

مدفعتش ولا كشفت وكل لما اروح اسال على المصاريف يقولولى اول السنه

فان شاء الله مفيش قلك

a7med_sale7
29-09-2009, 05:24 PM
ممنوع كتابه اى ارقام تلفونات او اسماء ايميلات او اى كلام غير لائق

اكتب اللى انتا عاوزه فى الرسائل الخاصه

اى كتابه غير لائق سيحذف الرد

يلا منتظرين المشاركات علشان الموضوع يتثبت

تحياتى

ricky
30-09-2009, 01:01 AM
هيا المصاريف كام يا جماعة سنة اولي

mido 92
30-09-2009, 11:33 AM
هاى ياسمين ممكن نتعرف انا اولى حقوق جامعه القاهره انشاء الله

mido 92
30-09-2009, 11:35 AM
انا عندى اكبر معلومات عن الجامعه وخصوصا كليه الحقوق جا جدا
ياريت تضيفونى عندكو على الياهو علشان نتكلم اكتر

mohamed_body_gamal
30-09-2009, 04:47 PM
مصاريف كليه الحقوق جامعة القاهرة انتظام 123 وانتساب 423 واى استفسار انا موجود

ahmedtito0000
30-09-2009, 07:16 PM
الف شكر يا محمد باشااااااااااااااااااااااااا

محمد اهلي محمد
01-10-2009, 01:40 AM
انا كمان داخل حقوق انجليزي سنه اولي بس محول
في حد هنا في قسم انجليزي

vernat
01-10-2009, 07:35 PM
انا مصطفى طالع تالته حقوق جامعه القاهره واللى عايز يستفسر عن اى حاجهه بخصوص الكليه انا ممكن اساعدكم وربنا يوفقكم وعلى فكره كليه حقوق جميله جدا وهتعجبكم ان شاء الله

vernat
01-10-2009, 07:38 PM
هو ايه محدش موجود يا جماعه

ีundertaker_2000
01-10-2009, 08:10 PM
انا مصطفى طالع تالته حقوق جامعه القاهره واللى عايز يستفسر عن اى حاجهه بخصوص الكليه انا ممكن اساعدكم وربنا يوفقكم وعلى فكره كليه حقوق جميله جدا وهتعجبكم ان شاء الله

ازيك يامصطفى عامل ايه ؟؟

انا السنه دى لسه اولى حقوق القاهره ان شاء الله بس انتساب للاسف دلوقتى انت اكيد عارف ان انتساب مالهمش محاضرات فى الجامعه السنه دى وان دخولهم الجامعه تقريبا اول اسبوعين بس فهل الكلام دا صح ؟؟ ولو الدخول اول اسبوعين بس انا محاضرات على النت دى مشهتنقع معايا انا حاسس انى هضيع كدا يعنى مقدرش ادخل الجامعه واحضر مع انتظام ؟؟ ياريت تفهمنى يا درش ربنا يكرمك يعنى انا اقدر ادخل الجامعه عادى بعد كدا لانى سمعت ان الكارنيهات بتاعه انتساب هتبقى بالون الاحمر علشان تتميز فانا مش عارف بقى ايه الى هيحصل فعلا مش هنقدر ندخل الجامعه غير اول اسبوعين والامتحانات بس وانى مقدر احضر مع انتظام ياريت تفهمنى ربنا يخليك يادرش

اما عن المذاكر فدا الى نفسى اعرفه اذاكر ازاى وخصوصا ان النظام السنه دى مختلف لانى عايز اجيب تقدير ان شاء الله واحول انتظام السنه الجايه باذن الله

معلش يادرش هتعبك معايا واسف لانى طولت

mohamed_body_gamal
01-10-2009, 08:14 PM
يا جماعة اللى انتساب جامعة القاهرة وعايز حل عشان يجيب تقدير انا لقيت حل للمشكلة دى اول حاجة المنهج واحد انتظام وانتساب والكتب واحد فممكن تشترى المحاضرات من الكشك اللى قدام الجامعة او تحضر المحضرات وانتا انتساب مع بتوع انتظام ودى حلول كويسه عشان تجيب تقدير

ีundertaker_2000
01-10-2009, 08:22 PM
يا جماعة اللى انتساب جامعة القاهرة وعايز حل عشان يجيب تقدير انا لقيت حل للمشكلة دى اول حاجة المنهج واحد انتظام وانتساب والكتب واحد فممكن تشترى المحاضرات من الكشك اللى قدام الجامعة او تحضر المحضرات وانتا انتساب مع بتوع انتظام ودى حلول كويسه عشان تجيب تقدير

يامحمد لو ينفع احضر مع بتوع انتظام يبقى تمام اوى دا الى انا بتكلم فيه ياجميل بس هما عاملين كارنيه لونه احمر لانتساب يعنى هينفع ادخل الجامعه عادى ولا فيه مشكله؟؟ انا الى اعرفه انه مسموح لانتساب الدخول اول اسبوعين وايام الامتحانات لكن غير كدا ممنوعين من دخول الجامعه فهل الكلام دا صحيح؟؟ وكمان احضر فى اى مجموعه ولا مجموعه معينه يعنى فى امتحان نص السنه واخر السنه بتبقى اولى كلها بتمتحن امتحان واحد ولا كل مجموعه ليها امتحان يعنى امتحان مجوعه أ يختلف عن ب يختلف عن ج يختلف عن د يختلف ولا كله امتحان واحد ؟؟؟ وامتحانات انتساب نفسها انتظام ؟؟

معلش ياجميل هتعبك معايا

vernat
01-10-2009, 08:57 PM
بص يا جميل هو الانتساب عامه مش هيعرفوا يدخلو السنادى اوك فانت هتعمل ايه بقى فى مكتبه اسمها المتحده مشهوره اوى قدام باب تجاره هتجيب منها الملازم وتذاكرها كويس جدا عشان تجيب تقدير انما فكك من الكتب والكلام ده وربنا يوفقك يارب وعلى فكره انا طالع تالته الحمدلله اهوه وعمرى ما جبت كتاب ولا حضرت اى محاضره لاى دكتور بس كنت بجيب الملازم وعلى فكره انا انتظام كمان وربنا يوفقك واعمل اللى انا قولتلك عليه ده واتوكل على الله

vernat
01-10-2009, 08:59 PM
ازيك يامصطفى عامل ايه ؟؟

انا السنه دى لسه اولى حقوق القاهره ان شاء الله بس انتساب للاسف دلوقتى انت اكيد عارف ان انتساب مالهمش محاضرات فى الجامعه السنه دى وان دخولهم الجامعه تقريبا اول اسبوعين بس فهل الكلام دا صح ؟؟ ولو الدخول اول اسبوعين بس انا محاضرات على النت دى مشهتنقع معايا انا حاسس انى هضيع كدا يعنى مقدرش ادخل الجامعه واحضر مع انتظام ؟؟ ياريت تفهمنى يا درش ربنا يكرمك يعنى انا اقدر ادخل الجامعه عادى بعد كدا لانى سمعت ان الكارنيهات بتاعه انتساب هتبقى بالون الاحمر علشان تتميز فانا مش عارف بقى ايه الى هيحصل فعلا مش هنقدر ندخل الجامعه غير اول اسبوعين والامتحانات بس وانى مقدر احضر مع انتظام ياريت تفهمنى ربنا يخليك يادرش

اما عن المذاكر فدا الى نفسى اعرفه اذاكر ازاى وخصوصا ان النظام السنه دى مختلف لانى عايز اجيب تقدير ان شاء الله واحول انتظام السنه الجايه باذن الله

معلش يادرش هتعبك معايا واسف لانى طولت
اه ونسيت اقولك ابعد عن مكتبه القبه دى خالص اول متجيش حمبها المتحده احسن بكتيرررررر

ahmedtito0000
01-10-2009, 09:06 PM
خلاص روح اول اسبوع واعرف ايه اليهيتم

vernat
01-10-2009, 09:09 PM
ازيكم ياشباب انا حتي الان لم اذهب لعمل الكشف الطبي ... ولم اذهب الجامعة لدفع المصاريف كده يبقي في مشكلة في دخول الجامعة ... ياريت لو حد يعرف يرد ... ولكم جزيل الشكر
اخوكم اولي حقوق القاهرة

لا مفيش اى ضرر
الكشف فى اى وقت والمصاريف فى اى وقت بس طبعا لازم قبل الامتحانات

اى استفسار انا فى الخدمه

انتى انتظام ولا انتساب

ีundertaker_2000
02-10-2009, 03:23 AM
بص يا جميل هو الانتساب عامه مش هيعرفوا يدخلو السنادى اوك فانت هتعمل ايه بقى فى مكتبه اسمها المتحده مشهوره اوى قدام باب تجاره هتجيب منها الملازم وتذاكرها كويس جدا عشان تجيب تقدير انما فكك من الكتب والكلام ده وربنا يوفقك يارب وعلى فكره انا طالع تالته الحمدلله اهوه وعمرى ما جبت كتاب ولا حضرت اى محاضره لاى دكتور بس كنت بجيب الملازم وعلى فكره انا انتظام كمان وربنا يوفقك واعمل اللى انا قولتلك عليه ده واتوكل على الله

ايه دا يعنى اروح اول اسبوعين بس وبعد كدا مافيش طب ازاى مش هاعرف ادخل يعنى انا واحد داخل بكارنيه الجامعه معتقدش ان حد هيقولى حاجه والله معارف ادينى رايح السبت ان شاء الله واشوف ايه النظام

ميرسى يادرش تعبتك معايا معلش

mido 92
02-10-2009, 04:16 AM
[انا محمد اولى حقوق انشاء الله ومحتاج اتعرف على الكليه اكتر ياريت اللى يقدر يؤلى عن الكليه ده ميلى انا فاتح على طول ولكم جزيل الشكر والعرفان

asd_zxc6781
02-10-2009, 11:05 AM
ازيكو يا شباب حقوق القاهره ( انتو عاملين ايه؟؟؟؟؟!!!)ههه:022yb4:ههه انا على محمد على طالب معكم فى اولى حقوق القاهره عايزين نتقابل اول يوم ان شاء الله (والله اعلم؟؟؟؟؟؟)

yasmin ahmed
02-10-2009, 07:59 PM
ازيكوا يابنات وشباب حقوق القاهرة انا ياسمين احمد معاكو في اولي حقوق وربنا يوفقنا جميعا

ahmedtito0000
03-10-2009, 07:26 PM
اول يوم كان زحمة قوى والحمدلله عدى علي خير

ีundertaker_2000
03-10-2009, 10:57 PM
اول يوم كان زحمة قوى والحمدلله عدى علي خير

زحمه اوى دا كان زحمه بغباء انا كنت حاسس انى فى الصين الشعبيه والله العظيم

بس الحمد لله عدى على خير

mido 92
04-10-2009, 01:53 PM
عايزين ياجماعه نعرف اخر اخبار الجامعه وخصوصا الحقوق انا محمد اولى كليه انشاء الله (حقوق)وياريت نتقابل هناك الدخول عادى مفيش اى مشاكل ياريت الرد ياجماعه

ahmedtito0000
04-10-2009, 04:51 PM
فعلااااااااااااااا ياميدو الدخول متاح والحضور كمان عادى و فى كل الكليات انا مثلا حضرت النهاردة محاضرة فى دار علوم

gaber33
07-10-2009, 06:43 PM
انا جابر سمير معاكم فى اولى حقوق ياريت نكون رابطه كبيرة ونتقابل ونشوف بعض

ีundertaker_2000
08-10-2009, 04:15 PM
يااااااااااجماعه بليز حد يقولى فى محاضرات لانتساب يوم الجمعه ولالا

انا سمعت كلام بيقول ان انتساب ليها حضور محاضرات يوم الجمعه

ياريت حد يقولى

ีundertaker_2000
08-10-2009, 04:37 PM
يااااااااااجماعه بليز حد يقولى فى محاضرات لانتساب يوم الجمعه ولالا

انا سمعت كلام بيقول ان انتساب ليها حضور محاضرات يوم الجمعه

ياريت حد يقولى

jhdsfhdsjfhdsfdkfd
09-10-2009, 12:54 AM
سلام عليكو ياجماعة انا فى رابعة حقوق القاهرة واسمى احمد الى عايز يعرف اى حاجة عن كليتنا انا فى الخدمة وممكن نكون اصدقاء واللى عايزنى افيدوه فى حاجة يضيفنى ويكلمنى على الايميل وشكررررررررررررا

jhdsfhdsjfhdsfdkfd
09-10-2009, 12:59 AM
هاى ياسمين انا احمد فى رابعة حقوق لو عايزانى ممكن تضفينى على الايميل عندك هو دة ايميلى وانا فى الخدمة

HODDA
10-10-2009, 01:19 AM
لو سمحتي ياشريهان انا عاوز الرد

شريهان1
10-10-2009, 03:09 PM
ولايهمك يا هدى ركزى معايا المركز دة بيشرح كل اسبوع مادتين وسعر الحصة 15جنيه فانتى فى الاسبوع بدل ماالمفروض تدفعى 30جنيهفانتى بتدفعى 15بس لانه بيدى مادة والثانيه مجانا لو لسه مش فاهمهقولى واحاول اشرح بتفصيل عن كدة ولو نويتى تيجى نحضر سواء اتصلى باي من الارقام دى وهيحددلك المواعيد بس ياريت بسرعة علشاننكون مع بعض وكمان دة لاول50طالب فقط

شريهان1
10-10-2009, 04:32 PM
هستنى منك الرد ياقمر

شريهان1
10-10-2009, 05:05 PM
بس ع فكرة هو استاذ سنه صغنون بس لذيذ جدا وشرحه تحفه وطبعا دة الاهم مش بيخرجنا الا وكلنا فهمين فانصحكوا بالحضور وعايزين نعمل جروب جميل والله المعين

ahmedtito0000
10-10-2009, 11:56 PM
شغل مكاتب وسناتر يعنى

mohamed_body_gamal
11-10-2009, 12:27 AM
يا جماعة عايزين نضيف حاجة مميزة لرابط حقوق جامعة القاهرة زى مثلا جدول الدراسة ومعلومات عن المواد وشرح للمواد عشان طلبه انتساب وانا عن نفسى هحط جدول (أ) انتظاط

mohamed_body_gamal
11-10-2009, 12:31 AM
جدول دراسة الفرقة الاولى (أ) انتظام
السبت علم الاجرام د/عبدالرحمن صدقى من 9.5:8
المدخل للعلوم القانونيه د/ نزيه المهدى من 12.50:10
الشريعة الاسلاميه د/محمد نجيب من 1.50:1 كل المحاضرات فى مدرج رقم 1

mohamed_body_gamal
11-10-2009, 12:35 AM
http://law.cu.edu.eg/ ده رابط كليه الحقوق جامعة القاهرة هتلاقى عليه كل اخبار الكليه

ีundertaker_2000
11-10-2009, 02:00 AM
ياجماعه انا الفرقه الاولى انتساب ج ولسه ماعرفش اى حاجه عن المواد كل الى اعرفه المواد الى هندرسها بس لكن مش عارف هذاكر ازاى حد يقولى اعمل ايه لانى بالمنظر دا كدا هضييييييييييييع وفعلا فى محاضرات لانتساب الجمعه زى مسمعت ولا لا ؟؟؟

ahmedtito0000
11-10-2009, 02:07 PM
فكرة كويسة يامحمد

شريهان1
11-10-2009, 07:33 PM
اه يا احمد هو اسمه مركز الفارس

شريهان1
11-10-2009, 07:35 PM
ها هو فى حد اتصل وحجز معايا ولا ايه يلا عايزين نبقى جروب ونتعرف ع بعض ولقائنا هناك

شريهان1
11-10-2009, 07:37 PM
انا حجزت انا واصحابى ال5 الى يحجز يقول علشان نتقابل ونروح مع بعض ونبقى جروب ويارب يكونوا احسن4سنين نقضيهم مع بعض ان شاء الله

yasmin ahmed
11-10-2009, 10:38 PM
شيري هوفين المركز دة

amal2
12-10-2009, 09:07 PM
السلام عليكم....

أنا سنة أولى انتساب وعايزة أعرف في محاضرات لينا يوم الجمعة ولا اية النظام؟؟؟

أرجو الرد

وفين المتحدة بالظبط عاوزة بالتفصيل مكانها فين؟؟؟
ولكم جزيل الشكر

ีundertaker_2000
12-10-2009, 09:18 PM
السلام عليكم....

أنا سنة أولى انتساب وعايزة أعرف في محاضرات لينا يوم الجمعة ولا اية النظام؟؟؟

أرجو الرد

وفين المتحدة بالظبط عاوزة بالتفصيل مكانها فين؟؟؟
ولكم جزيل الشكر

بالنسبه للمحاضرات انا سئلت هنا ومحدش رد عليا لكن باذن الله انا هنزل بكرا الجامعه واسئل واجى اقولكم

اما عن المتحده فاانتى تخرجى من عند بابا تجاره وتعدى الناحيه التانيه وامشى شمال بالظبط دقيقه او اقل هتلاقيها هى يعتبر فى وش باب تجاره

amal2
12-10-2009, 09:39 PM
شكرا على الرد ....بس كنت عاوزة أعرف المتحدة يعنى جنب القبة

وجزاكم الله خيرا

ีundertaker_2000
12-10-2009, 09:47 PM
شكرا على الرد ....بس كنت عاوزة أعرف المتحدة يعنى جنب القبة

وجزاكم الله خيرا

القبه انتى بتدخلى لها شارع يمين كدا انتى قبل متدخلى الشارع دا هتلاقى المتحده على يمينك

جزانا وجزاكى

mohamed_body_gamal
13-10-2009, 12:21 AM
انا بحب اصبح وامسى ع شباب الفرقه الاولى جامعة القاهرة انا سمعت خير اللهم مااجعله خير ان مركز الفارس بيشرح مادة ب15والتانيه مجانا
انا كنت عايز اقول لشريهان مش هينفع تستخدمى الموضوع فى دعايا اعلانيه لمراكز غشاشة وحرامية جيبين ناس طالعة بمقبول عشان تدرس مواد الكليه هما سنة اولى ايه مش فهمين لدرجاتى وعلى فكرة الدكتور داخل الماضرة بيوضح كل حاجة وبيجاوب على كل الاستفسارت والاسئلة والله الشرح سهل وبعدين كله داخل يمتحن فى كتاب الدكتور اللى بيديلك مش فى الدروس اللى بيدهالة الطالب الفاشل اللى طالع بمقبول ويعرفش حاجة عن المواد فياريت كل طالبه اولى حقوق محدش يحط نفسة فى وضع استغلال من ناس ملهاش لزمة طالعة بمقبول ويا جماعة طلبه انتساب بتحضر معانا عادى جدا والدكتور بيجاوب على كل الاسئلة والاستفسارات يعنى الطالبه مش غبية لدرجة الدروس فى الجامعة كمان الجامعة اسهل مما يمكن بس الناس اللى بيكرهونه فيها ياريت كله يعمل بالنصيحة وسيبك من اللى اسمها شريهان واللى زيها

mohamed_body_gamal
13-10-2009, 12:23 AM
يا جماعة اللى انتساب وعايز يشترى اى ملزمة انا اصحابى بيشترو من المتحدة وبيجيبو تقدير اللى عايز يذاكر من ملازم مفيش الا مكتبة المتحدة مكتبه محترمة جدا وداكترة اللى بتعمل الملازم

mohamed_body_gamal
13-10-2009, 12:27 AM
ياجماعة انا من الاسبوع الجاى هبدا احط المحاضرات بتاعت كل الاسبوع فى كل المواد للمجموعة (ج) فياريت حد يتعاون معايا فى (ا) و( ب) و (د) عشان اخواتنا اللى فى انتساب يستفادو من المحاضرات وان شاء الله المحاضرات هتكون موجودة يوم الجمعة بليل على الموقع ولو فيه اى اسئلة او استفسار عن المواد او عن الكليه انا موجود هرد على اى سوال

شريهان1
13-10-2009, 12:45 AM
انا كنت عايز اقول لشريهان مش هينفع تستخدمى الموضوع فى دعايا اعلانيه لمراكز غشاشة وحرامية جيبين ناس طالعة بمقبول عشان تدرس مواد الكليه هما سنة اولى ايه مش فهمين لدرجاتى وعلى فكرة الدكتور داخل الماضرة بيوضح كل حاجة وبيجاوب على كل الاستفسارت والاسئلة والله الشرح سهل وبعدين كله داخل يمتحن فى كتاب الدكتور اللى بيديلك مش فى الدروس اللى بيدهالة الطالب الفاشل اللى طالع بمقبول ويعرفش حاجة عن المواد فياريت كل طالبه اولى حقوق محدش يحط نفسة فى وضع استغلال من ناس ملهاش لزمة طالعة بمقبول ويا جماعة طلبه انتساب بتحضر معانا عادى جدا والدكتور بيجاوب على كل الاسئلة والاستفسارات يعنى الطالبه مش غبية لدرجة الدروس فى الجامعة كمان الجامعة اسهل مما يمكن بس الناس اللى بيكرهونه فيها ياريت كله يعمل بالنصيحة وسيبك من اللى اسمها شريهان واللى زيها
يستحسن انك تكلم باسلوب احسن من كدة مش معنى انك اكبر مننا سنا فانت تقول كدة وعلى فكرة المركز دة انا رحت وجرب وشيفاه من وجهه نظرى حلو وانت لوعندك نصيحة عمرها متتقال كدة وكل واحد عقله فى راسه
.............

كلام اخى الكريم صح ومفيش اسلوب احسن من كده علشان يتوصف بيه المكتبات دى ممكن انتى يا شريهان علشان فى سنه اولى لما تمتحنى الترم الاول وتنجحى هتعرفى بقيمه الكلام ده

ีundertaker_2000
13-10-2009, 07:22 PM
ازيكم ياجماعه عاملين ايه ؟؟

انا كنت فى الجامعه انهارده وسئلت على حكايه محاضرات انتساب يوم الجمعه قالولى لا مافيش محاضرات لسه بس احتمال يبقى فيه هما الى ليهم تجاره واداب

ربنا يستر ان شاء الله

amer lover
14-10-2009, 09:14 AM
هاى يا جماعه

انا اسمى امير انا لسه داخل سنه اولى حقوق جامعه القاهره

بس انا انتساب

وبجد الموضوع عجبنى اوى

وياريت اشوف منكم اصدقاء فى الجامعه لان بجد الحياه ممله اوى هناك من غير اصدقاء

وبخصوص المحاضرات

انا قدرت اسجل اول محاضرتان فى مادتى

(قانون المنضمات الدوليه ) و ( علم الاجرام )

بس الى يعرف ارفعهم ازاى على الموقع يقولى

علشان تبقى افاده لينا كلنا

وياريت تعتبرونى صديق ليكم

amer lover
14-10-2009, 11:32 AM
بجد يا جماعه المحاضرات الى انا مسجله فى مادتى

قانون المنظمات الدوليه و علم الاجرام بجد

مفيدين جدا

وانا عايز افيد بيهم كل الى زى فى حقوق اول سنه

ياريت الى يعرف اعمل ليهم رفع على المنتدى ازاى يقولى

ولى منى جزيل الشكر

المان 2
14-10-2009, 02:27 PM
يستحسن انك تكلم باسلوب احسن من كدة مش معنى انك اكبر مننا سنا فانت تقول كدة وعلى فكرة المركز دة انا رحت وجرب وشيفاه من وجهه نظرى حلو وانت لوعندك نصيحة عمرها متتقال كدة وكل واحد عقله فى راسه

:078111rg3:ازيك شريهان وازيك يامحمد:078111rg3:
يا شيري محمد أكيد مش يقصد اللى إنتى فهمتيه ويزعلك أبدا بس هو أسلوب النصيحة اللى مش عاجبك لكن أكيد محمد مش يقصد كدة خالص 0
ولكن أنا رأى من رأيه لكن اللى فيها أنو حرام إنى الواحد يسيب محاضرة بيتقال فيها كل صغيرة وكبيره ونروح نأخذ درس بره وبغض النظر عن سعر الكورس ده , لكن الفكرة أنو الإعتماد على الدروس مش هايفيدك وده عن تجربة فى الكلية0 :stickjo4:
وفي الأخر كلنا أخوات وأصدقاء مش نزعل من بعض لازم نخاف على بعض ونحب بعض عشان ربنا يكرمنا ونعدي من المشاكل دى على خير , وأتمنا للجميع سنة سعيدة بأذن الله وكل عام وانتم بخير:av4056bb7jp3:

المان 2
14-10-2009, 02:39 PM
أه نسيت أعرفكم بنفسي , وطبعا ليا الشرف انى أتعرف على وكلاء نيابة بلدنا فى المستقبل إنشاء الله :d
أنا اسمى يحيي وفي سنة رابعة
يارب أكون صديق مفيد ليكم

amal2
14-10-2009, 10:32 PM
السلام عليكم.......

لرفع المحاضرات انتقل للوضع المتطور ثم انزل عند كلمة ارفاق ملف في المشاركة
اختار تصفح واختار المحاضرات من على جهازك ثم اختار رفع...

وننتظر منك المحاضرات .....

a7med_sale7
15-10-2009, 02:33 AM
يا جماعه ممنوع كتابه اسماء الايميلات بأى شكل من الاشكال

اكتبوا براحتكم فى الرسائل الخاصه

اى ايميل هيتكتب او حتى ارقام تلفونات سيلغى الرد

منتظر تفاعلك مع الرابطه وكتابه المحاضرات لكل فرقه وقريبا ان شاء الله الموضوع سيثبت

مع تحياتى

a7med sale7

amer lover
15-10-2009, 11:08 AM
هاى يا جماعه

ازيكم عاملين ايه

بجد انا نفسى اقابلكم فى الجامعه علشان نكون جروب جامد جدا

وانا كنت مسجل محاضرتين فى مادتى
(قانون المنظمات الدوليه ) و (علم الاجرام)

ومكنتش عارف ارفعهم ازاى

ومتشكر جداا للاستاذه amal
انها تكرمت وعرفتنى ارفعهم ازاى

بس بليز عايز حد يقولى الطريقه مبسطه وسهله

وانا اسف بجد انى مش عارف ارفعهم

ياريت الى عنده معلومه عن الرفع يقولى

علشان بجد دى مصلحه المفروض يستفيد منها الجميع
ويا جماعه الى عايز منى حاجه على مدار ال 24 ساعه انا موجود فى الرقم ده

رقم موبيل a7med sale7

مستنى اى استفسار
او اى مداخله صداقه

mido 92
19-10-2009, 02:17 PM
يا جماعه لو سمحت حد يؤلى على اى موقع بتاع محضرات وياريت انتساب (ج) ولكم جزيل الشكر (الفرقه الاولى)
ولو فيه اى مشاكل فى رفع المحضرات مفيش مشاكل خالص انا عندىاب لود وممكن انزلكو اى حاجه وبسرعه كمان.

HODDA
20-10-2009, 11:18 PM
ازيكم ياجماعة يااصحابي انا مبسوط جدا علشان كان عندي مشكلة وانتم حليتوهالي انا في اولي حقوق انتظام مجموعة ج وحتي الان حضرت محاضرة واحدة بس علشان انا باشتغل ومواعيد عملي لم تكن متفقة مع مواعيد المحاضرات ولما عرفت انكم هاتنزلوا المحاضرات فرحت جداااا جداااا ولكم جزيل الشكر يااصحابي

HODDA
22-10-2009, 12:21 PM
شكرا لك يامحمد علشان اهتمامك بتنزيل المحاضرات وانا في انتظار وعدك لينا وعلي فكرة انا اسمي عبد الهادي واسم الشهرة هده علشان في ناس بتفتكر اني اسمي هدي

mido 92
23-10-2009, 03:26 PM
ياجماعه والله انا ماليش زنب انا بقدم خدمه اللى معاه محضرات وعايز ينزلها يبعتهالى وانا اميلى موجود فى بيناتى الشخصيه فى الموقع وابعتهالى على الميل وبلاش الكلام بتاع الاستاز احمد تيتو عيب ميصحش اللى عايز حاجه يطلبها بادب الادب فضلوه عن العلم ياجماعه وانا عند كلامى وبؤلى اللى عايز يرفع اى حاجه يبعتهالى على الاميل وانا ارفهالكو ولكم جزيل الشكر...

mido 92
23-10-2009, 03:45 PM
احنا مستنين انشاء الله امير ومحمد بودى جمال علشان هيحطو المحضرات ولو فيه مساعده انا اقدر اعملها يؤلو وانا مش هتاخر هنفيد بعضنا كلناز(من سهل لشخص طريق يلتمس فيه طريقا للعلم سهل الله له طريقا للجنه).

mohamed_body_gamal
23-10-2009, 09:12 PM
يا جماعة انا اسف جدا على تاخير المحاضرات بس كان عندى ظروف وان شاء الله هنزل المحاضرات كلها عشان خاطر الناس كلها تستفاد ومش عايز حد يزعل من التاخير ان اسف مرة تانيه

mido 92
24-10-2009, 11:09 AM
طب ممكن تدينا اليوم اللى هتنزل فيه المحضرات ولا يوم عشوائى؟؟

-Nex-T
24-10-2009, 05:37 PM
هاي يا جماعه
انا اسمي بسام في سنه اولي حقوق
مجموعه ب
و يا ريت اتعرف علي اصحاب كتير
و نعرف نفيد بعض

HODDA
28-10-2009, 10:43 PM
مساء الفل يامحمد لوكان معاك المحاضرات مجموعة ج نتقابل في الجامعة وحد تاني يكون عنده وقت ينزلها ايه رأيك في الفكرة ديه ارجو الرد

mohamed_body_gamal
01-11-2009, 12:54 PM
بص هو ده حل كويس اوووى لانى والله انا مشغول فى حاجات خاصة ومش عارف اخلصها فده حل جميل جدا ورائع

mohamed_body_gamal
01-11-2009, 01:01 PM
يا جماعة انا جبت الملغى فى قانون المنظمات الدوليه ل د/ اشرف عرفات و د/ايمان الديب
د/ اشرف عرفات لغى من 11 الى 83
د/ايمان الديب لغت من 1 الى نهايه المقدمة اللى هيه صفحة 89

amer lover
01-11-2009, 06:11 PM
هاى يا جماعه انا امير
انا متاسف جدا جدا على تاخيرى بس انا كان عندى ظروف خاصه اوى ومنعتنى من الدخول

انا عايز اقول حاجه

انا ممكن اقابلكم فى الجامعه واديكم جميع المحاضرات من بدايه السنه الدراسيه

كده كده كل المحاضرات معايا وبكتبها

فالى عايز ياخد منى المحاضرات هيلاقينى فى الجامعه يوميا عدا يوم الاثنين

رقم موبيل ممنوع ....

الى عايز يقابلى وياخد جميع المحاضرات يكلمنى وانا تحت امره فى اى طلب

وارجو ان تقبلو اسفى مره اخرى

mido 92
01-11-2009, 06:36 PM
انتا يابنى ماتقعدش تؤل انك هتنزل محضرات وفى الاخر تغدر بالاغلابه دول اللى قال كلمه مايرجعش فيها وانا منتظر رفع المحضرات فيه اللى مابينزلش وفيه اللى بينزل الجامعه هنقعد نستنى الناس مش هينفع وكمان الملازم نزلت المتحده يبقى هنجيلك ولا نروح المتحده اختار وياريت الرد بسرعه الوقت بقى ديق فى المزاكره ومش فاهمين حاجه خالص ياجماعه......

HODDA
01-11-2009, 10:00 PM
جزيل الشكر لك ياأمير وياريت لوتعرف تنزلها يكون جزيل الشكر علشان الجميع يستفيدمنها

amer lover
02-11-2009, 05:15 PM
والله يا جماعه انا معايا المحاضرات مكتوبه وفى منها مسجله بصوت صافى جدا

بس انا بجد مش عارف ارفع التسجيلات دى ازاى

بس اذا كانت التسجيلات دى هتزعلكم مننى

انا انشاء الله

اول شخص منكم يرد عليا هبدا اكتبلكم المحاضرات الى انا واخدها بلتفصيل

وانا مش بسيب محاضره منغير ماحضرها ومشبسيب محاضره من غير ما اكتبها ورى الدكتور

وان هبدا اكتبلكم المحاضرات

وياريت محدش يزعل منى

HODDA
02-11-2009, 11:53 PM
شكرا لك اأمير ... بس انا عاوز أسأل اشتري الملازم اللي يكون راضيعنها الدكتور منين علشان فيه مكتبات كنييير وانا مش عارفايه الصح اذاكر من الكتاب ولا من الملازم ولا من المحاضرات ؟؟؟؟؟؟؟؟

mido 92
05-11-2009, 12:24 PM
الكتاب اهم حاجه ياجماعه علشان الكتاب هوه الدليل الوحيد اللى يفرق بينك ومابين الملزمه قدام الدكتور وهوه بيصحح اخر مره دكتور مسك واحد معاه ملازم المتحده وقعد يطلع منها العبر قدام الطلاب فبلاش نزاكر منها غير مثلا الملخصات وكده لاكن المزاكره والفهم الاساسى ياريت من الكتب علشان مهمه جدا ..... اللهم بلغت اللهم فاشهد.

looody
06-11-2009, 01:29 AM
اهلا بكل الدفعه الجامده دى
looody اولى حقوق القاهره
منورين والله

amer lover
06-11-2009, 01:21 PM
انا اسف بجد يا جماعه

بس انا والدى اتوفى يوم الثلاثاء
3/11/2009

اعزرونى

بسم الله الرحمن الرحيم
( وبشر الصابرين اللذين اذا اصابتهم مصيبه قالوا انا لله وانا اليه راجعون )
صدق الله العظيم

yassour
07-11-2009, 06:00 PM
انا لله وانا الله راجعون
خالص عزاءى للاخ عمرو فى وفاة والدة
تغمدة الله بواسع رحمته واسكنه فسيح جناته
امييييين

yassour
07-11-2009, 06:01 PM
انا لله وانا اليه راجعون

ahmedtito0000
07-11-2009, 08:33 PM
البقاء لله
يأمير

HODDA
07-11-2009, 08:40 PM
البقاء لله ... انا لله وانا اليه راجعون ... لازم تتماسك ياأمير وادعو له بالرحمة والمغفرة
اخوك عبد الهادي

amer lover
08-11-2009, 05:49 PM
الحمد لله

قدر الله وما شاء فعل

الله يحمك يا ابى

amer lover
09-11-2009, 12:34 PM
الحمد لله

قدر الله وما شاء فعل

الله يرحمك يا ابى

انا لله وانا اليه راجعون

دينا دونا
09-11-2009, 10:35 PM
هــاي ازيكــم

عـايـزه اقـولك يا امير البقـاء لله شـد حيلك

انا لله وانا اليه راجعــون

ازيـكـم حبايبــي

انا اسمـي دينـا بس تقدرو تقولولـي دونـــا

انا لسـه سنـة اولي بـس تعليـم مفتــوح

وانا ملاحظـه ان كلكـم انتسـاب وانتظـام

يعنـي انا الفاشلـه اللي فيكـو ولا ايـه

عـايـزيـن نتقـابــل عشـان بجـد نفسـي اشـوفكـو كلكــوا

انا ببقي اعـده عند مدرج 6

ومحاضراتي يوم التلات والاربع والخميس

بكوون هناك علي الساعه 5

بس بكره ان شاء الله هرووح بدرري وبرضوا هعد عند مدرج 6

لو اي حد بيشبـه عـادي تعالـو كلمونـي بس اهـ ـم حاجه تعرفووني انكـم من المنتدي اللذيذ دا

واللي عايز اي استفسـار يبعتلي مـاسـج خـاصـة

ولكـم جـزيـل الشكــر :) :)

ahmedtito0000
10-11-2009, 12:15 AM
ياشباب مين منكم من 6 اكتوبر

moslhy
10-11-2009, 12:18 AM
اه يا جماعة هو مفيش حد هنا عين شمس ولا اه المهم
انا عاوز اعرف اه نظام المزكرات علشان انا عاوز اشترى المزكرات واسمها اه واحسنهم وشكرآ للى هيرد

ahmedtito0000
10-11-2009, 12:20 AM
عامل ايه ياأمير دلوقتى بجد والله وحشنى وربنا يكون فى عونك ويصبرك

وبعدين ولا فشل ولا حاجه يادينا احنا كلنا ضحايا ثانوية عامة واهلا بيكي معانا
وانشاء الله هنتقابل ونبقي اصحاب

ahmedtito0000
10-11-2009, 12:21 AM
مذكرات حقوق عين شمس

يااااااااا ‏moslhy (http://www.thanwya.com/vb/member.php?u=63826)

amer lover
10-11-2009, 06:55 AM
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

انا عايز اشكر كل الناس الى بجد وقفت جمبى فى وفاه والدى

وانا بجد مش عارف اعمل ايه من غيره فى الدنيا دى

ومش عارف اذا كنت هعدى السنه دى ولا لا

بس انا حاسس انى مش هقدر

بس يا جماعه الى يقدر يقف جمبى

انا هكون مدين له بحياتى يقولى بس احنا نتقابل فى الجامعه امتى وازاى

ومش انه يكون معاه محاضرات

بس انا عايز اصدقاء لاننى ببساطه مفيش عندى اخوات

ونفسى فى اصدقاء منكم يكونى اخواتى بجد واصحاب بجد

انشاء الله كلكم تبقو اصحابى واصدقائى

لو انتو عايزين

yassour
10-11-2009, 11:44 AM
شباب كلية الحقوق جامعة القاهرة ال مش يعرفنى من المشاركه بتاعتى فاحب اعرفكم بنفسى
انا ياسر سنه اولى انتساب ومخلص اداب وموظف بالتعليم المفنوح وظروف وظيفتى تتيح ليا المساعدة
اصل انا بشتغل ف استديوهات التعليم المفتوح وكل الدكاترة بتوع حقوق بيجو التعليم المفتوح وبيسجلو المواد الدراسيه فيديو
وكل واحد محتاج اى محاضرة لمعظم الدكاترة فانا ف الخدمه ان شاء الله ودة بس بغرض ان احنا نساعد بعض لان بردو انا اكيد هحتاجكم
وعليه يبقى كل واحد عايزة محاضرة بس يقولى وانا اجهزهاله بس على اسطوانات لان مساحتها كبيرة ومش عايز طبعا اىىىىى مقابل ف انتظار ردودكم

yassour
10-11-2009, 11:52 AM
اة للمراسله شاهدو البروفيل بتاعى الجزئيه بتاعت التراسل

amer lover
11-11-2009, 09:24 AM
ازيكم يا جماعه

انا اسف لو كنت ازعجتكم

بس انا بجد كنت فاكر انى ممكن الاقى اخوات ليه هنا

الى يحب انه يكون اخ وصديق ليه

الايميل بتاعى فى المعلومات الشخصيه

فى الملف الشخصى

يريت اشوفكم كلكم

amer lover
12-11-2009, 07:02 AM

انا عايز اقول متشكر ليكى يا دينا على اضافتى صديق ليكى

وانشاء الله اكون تحت امرك وامر اى حد فى اى حاجه

مع السلامه

دينا دونا
15-11-2009, 05:44 PM

انا عايز اقول متشكر ليكى يا دينا على اضافتى صديق ليكى

اوعـي تشكرنـي تاني احنـا اخوات وانا اتشرف انك تكون صديق واخ ليا :blush:

وانشاء الله اكون تحت امرك وامر اى حد فى اى حاجه

الامر لله :)

ثانكـس كتير لذووقك :)

مع السلامه

باااااااااااي

تقبل مروري

amer lover
16-11-2009, 03:50 PM
باااااااااااي

تقبل مروري

مرسى كتير ليكى يا دينا على مرورك الكريم

وانا بجد محظوظ انى عرفت انسانه زيك

ويا ريت نكون اصحاب واخوات

وبجد متشكر على زوقك وروعه كلامك

مرسى

HODDA
17-11-2009, 11:36 PM
ياجماعة الاخ الكبير ياسور ارسل جميع مواد السنين الدراسية الاربع في عنوان لو طالع اولي ادخل هنا ..... بس انا مش عارف افتح الملف

yassour
19-11-2009, 10:42 AM
يا حودا انت فهمت غلط الموضوع ان في ناس سالت هندرس ايه واللنك ال بعته فيه توضيح للمواد الدراسيه للسنين الاربع اساميها وتعريف بيها يعنى للاسف انا مقدرش ارفع المواد لان مساحتها كبيرة لك ممكن توصل المحاضرة لجيجا لكن يا جماعه انا قولت ال محتاج يقولى هو محتاج ايه ويحددمعايا معاد اقابله واديله المحاضرة

HODDA
19-11-2009, 04:10 PM
ممكن تقولي ياياسور ياحبيبي اقابلك ازاي انا اسمي عبد الهادي مجموعة ج سنة اولي ولم احضر حتي الان سوي ثلاثة مرات علشان أنا باشتغل ... ولك جزيل الشكر

HODDA
19-11-2009, 04:15 PM
أنا عاوز كل محاضرات سنة اولي مجموعة ج ... هل هي مسجلة علي سي دي ( يعني صوت وصورة ) ولا ايه بالضبط ارجوك رد عليا بسرعة علشان انا لغاية دلوقتي مازاكرتش اي جاجة وخايف موت موت موووووووت..... ولك جزيل الشكر ياياسور وقولي اسمك كده صح ولا باقوله غلط

amer lover
19-11-2009, 07:16 PM
هاى ياسر
انا امير طبعل فاكرنى

انا بستاذنك لو انتا فاضى انا كل يوم بروح الجامعه معادا يوم الاثنين

لو انتا فاضى ممكن نتقابل
انا على طول بقعد عند الاعلان بتاع المئويه بتاعت الجامعه الى عند كليه حقوق

ياريت نتقابل علشان بجد انا حاسس انى هاضيع السنه دى
بسبب حاجات كتير اوى

اهمهم

وفاه والدى
الله يرحمه

ياريت تساعدنى
بليز

ولك منى جزيل الشكر

yassour
21-11-2009, 11:29 AM
اهلا يا امير ما فيش مانع عندى اننا نتقابل ممكن تكلمنى على الميل بتاعى على الياهو ونتفق

HODDA
21-11-2009, 03:58 PM
ازيك ياياسر انا عبد الهادي ومابعرفش في النت الا حاجات بسيطة يعني ماعرفش اكلمك علي الميل بتاعك لو انت تعرف تكلمني كلمني وارسل لي رقم تليفونك وانا اتصل بك علشان نتفق ازاي نتقابل ..... ولك جزيل الشكر

HODDA
21-11-2009, 04:07 PM
ازيك ياياسر انا عبد الهادي مابعرفش اتكلم علي الميل بتاعك ازاي لوانت تعرف تكلمني ارسل لي رفم تليفونك وانا اتصل بك علشان نتفق ازاي نتقابل.... ولك جزيل الشكر

amer lover
21-11-2009, 09:26 PM
السلام عليكم يا ياسر

انا فعلا عملت ادت للميل بتاعك

بس مش اضاف

ممكن انتا تعملى اددت عندك

وتفعتلى اضافه

لو ممكن يعنى

وجزيل الشكر لك

yassour
22-11-2009, 11:08 AM
امير انا ضفتك فعلا عندى اشوفك قريب ان شاء الله

yassour
22-11-2009, 11:10 AM
الاخ عبدالهادى انا اسف عدد مشاركاتى مش يسمحلى ابعتلك على الخاص وانت مش كاتب ايميلك ف المعلومات بتاعتك عشان اضيفك يا ريت لو تقدر تضيفنى عندك انا الميل بتاعى موجود ف المعلومات بتاعتى والتليفون لما نتكلم على الميل ان شاء الله ابقى اديهولك

محمد اسماعيل 2010
22-11-2009, 04:04 PM
هاى انا جديد هنا انا فى كليه حقوق القاهرة ممكن اتشرف واتعرف عليكوا كلكوا ونكون جروب جميل واول حاجه انا بشكر الادارة على اللى عملوه معايا

محمد اسماعيل 2010
22-11-2009, 04:06 PM
انا فى مجموعه ج وانا من اكتوبر

محمد اسماعيل 2010
22-11-2009, 04:12 PM
ياجماعه طب حد يعرف ايه الموقع بتاع الجامعه اللى بيذاكروا من عليه

محمد اسماعيل 2010
22-11-2009, 04:13 PM
او فى حد بيروح الجامعه على طول فى مجموعه ج انتساب او انتظام

محمد اسماعيل 2010
22-11-2009, 04:16 PM
هاى دونا انا محمد من اكتوبر فى حقوق القاهره اولى ج عاوز اعرف المحاضرات ممكن

محمد اسماعيل 2010
22-11-2009, 04:24 PM
انا مستنى الرد او قولولى انتوا بادخلوا هنا الساعه كام

amer lover
22-11-2009, 05:35 PM
اولا اهلا بيك يا محمد فى المنتدى

ثانيا احنا هنا كلنا بنساعد بعض

فلو عايز اى حاجه ممكن تسال اى حد فيها

ثالثا مفيس حتى الان موقع نزل للجامعه علشان يزاكرو عليه

اوكى

انا سعيد جدا باشتراكك فى المنتدى

وعلى فكره انا اسمى امير

محمد اسماعيل 2010
22-11-2009, 07:53 PM
بجد انا شاكر ليك امير وانا سعيد بمعرفتك اوى

amer lover
22-11-2009, 10:44 PM
لا شكر على واجب يا محمد

احنا هنا كلنا اخوات

وانا تحت امرك فى اى حاجه

محمد اسماعيل 2010
23-11-2009, 02:14 AM
ثانكس امير انت فى حقوق برده امير وجامعه القاهرة وفرقه اولى ياريت اتعرف عليك وممكن ايميلك لو عندك ايميل وياريت اشوفك فى الجامعه انت وكل اصحابك وممكن اكون صديق ليكم انت وياسور ودينا وكل اللى معاكوا وياريت تقولى بتروحوا الجامعه امتى وبتقعدوا فين

محمد اسماعيل 2010
23-11-2009, 02:15 AM
انا بس محتاج اعرف ازاى اذاكر

محمد اسماعيل 2010
23-11-2009, 02:24 AM
وانا اكون شاكر جدا ليكوا انا سمعت ان فى حد بيقعد عند مدرج 6

amer lover
23-11-2009, 09:16 AM
بص يا حماده

انشاء الله كلنا هاننزل الجامعه بعد العيد ( كل سنه وانتا طيب )

وكمان احنا يشرفنا ان انتا تكون صديق بس حتى الان احنا متقابلناش خالص

وانا فعلا فى اولى حقوق جامعه القاهره

وبجد يشرفنى انى اكون صديق ليك

اما بخصوص الايميل فهوه موجود فى البروفيل بتاعى

الى انتا بتجيبه لو دوست على الصوره الى انا حاططها

اوكى

وانا بجد سعيد بمعرفتك وان شاء الله نكون اصدقاء

محمد اسماعيل 2010
23-11-2009, 12:47 PM
كل سنه وانت طيب ياامير وكل سنه والامه العربيه كلها بخير ان شاء الله كلنا نتقابل بعد العيد زى ما انت قلت وانا والله اللى اتشرف بمعرفتك وبمعرقتكوا جميعا وان شاء الله نكون اصدقاء واخوات كلنا مع بعض

محمد اسماعيل 2010
23-11-2009, 12:52 PM
امير انا ضفتك عندى على الايميل وانا والله سعيد بيك

محمد اسماعيل 2010
23-11-2009, 12:59 PM
كل سنه وانت طيب امير
كل سنه وانت طيب ياسور
كل سنه وانت طيب عبد الهادى
كل سنه وانتى طيبه دينا دونا
ويارب دايما مفرحكوا على طول
وانا كمان كل سنه وانا طيب يامحمد
اشمعنى انا
ههههههههههههههههههههههه

amer lover
23-11-2009, 02:06 PM
فعلا كل سنه والجروب كله بخير

وان شاء الله تبقى سنه سعيده علينا كلنا

بلنجاح ان شاء الله

HODDA
25-11-2009, 12:19 AM
اصدقائي الاعزاء كل سنة وانتم بخير

amer lover
25-11-2009, 09:46 AM
كل سنه والمنتدى كله بخير

واعضاء رابطه كليه الحقوق بخير وسعاده وحب

محمد اسماعيل 2010
27-11-2009, 09:47 PM
كل سنه وانتوا كلكوا بخير وسعاده وامان هااااااااااااااا كلتوا اللحممممممممممممممه والفتتتته عبقال كل سنه يارب ان شاء الله بعد العيد نتقابل كلنا

HODDA
27-11-2009, 11:40 PM
اه اه اسكت يااسماعيل ياخويا انا كلت لحمة كتييييييييييير قويييييي وقولت دي فرصة مش هاتتعوش ههههههههههههههه كل سنة وانتم طيبين

amer lover
30-11-2009, 11:57 AM
احدى العائلات اشترت الخروف قبل العيد ب 4 اشهر
وبقي ياكل معهم يشرب معهم
ينام معهم يخرج ويدخل بردوا معهم
وبدا يالف بهم لغاية صباح العيد نهض باكر وبدء يبكي و يبكي http://www.dlu3at.com/vb/images/smilies/ssmile/sm159.gifhttp://www.dlu3at.com/vb/images/smilies/ssmile/ha3.gifhttp://www.dlu3at.com/vb/images/smilies/11.gifhttp://www.dlu3at.com/vb/images/smilies/ssmile/17.gif
فاستغربوا وسالوه ماذا يبكيك ؟
فاجابهم .....الناس كلهم اشتروا خروف العيد الا احنا

وحشتونى جدا جدا وانا اسف على عدم مشاركتى فى الايام الماضيه

بس بجد وحشتونى

وكل سنه وانتوا طيبيين

HODDA
01-12-2009, 07:43 PM
نعم يااسماعيل انا عبد الهادي... ازيك عامل ايه

محمد اسماعيل 2010
01-12-2009, 11:14 PM
انا الحمد لله والنكته حلوة يا امير انا بس كنت عايز اعرف هنتقابل ازاى فى الجامعه

HODDA
02-12-2009, 01:09 AM
ازيكم ياأصحابي طبعا أنا نفسي اقابلكم بس زي ماقلت لكم قبل كده اني باشتغل وقدمت في المركز الثقافي البريطاني علشان كورس لغة انجليزي والوقت اصبح ضيق جداا عليا ... ذهبت للجامعة واشتريت الكتب ومش عارف ابدأ المذاكرة ازاي ... هل ياتري حد فيكم يعرف ايه المكتبة التي بها ملازم المجموعة ج ... ياريت حد يرد عليا ولكم جزيل الشكر

amer lover
02-12-2009, 02:14 AM
هااااى يا جماعه

اولا انا بسلم على كل الجروب وان شاء الله انا نازل يوم السبت الجامعه والى عايز يجى هيلاقينى

ثانيا يا عبد الهادى كل المكاتب فيها ملازم المجموعه ( ج) ولكن انا انصحك بملازم المتحده

لانها فعلا جامده جدا جدا

بس لازم تعرف انك لازم تذاكررررررررررررررررر من الكتاب علشان هوه بجد مهم

والملازم مش اكتر من مجرد تلخيص

س ج

وليك منى جزيل الاحترام

HODDA
03-12-2009, 01:15 AM
شكرا جدا امير يا جااااااااامد

المحامى المنتظر
03-12-2009, 08:07 AM
هاى ياجماعه انا احمد فى تالته حقوق الامتحانات قرت شيدوا حيلكوا وذاكروا وربنا يستر

amer lover
03-12-2009, 11:40 PM
مرسى ليك يا عبد الهادى وانا تحت امرك فى اى حاجه انتا واى حد فى الجروب

ثانيا انا عايز اشكر المحامى ويا رب يوفقنا كلنا وانتا معانا انشاء الله

الف شكر لكل الى فى الجروب

HODDA
04-12-2009, 12:55 AM
ياجماعة حد يعرف امتحان نصف العام امتي لجامعة القاهرة .... انا عرفت ان عين شمس يوم 23 يناير

amer lover
05-12-2009, 04:20 PM
يا جماعه انا نزلت الجامعه النهارده

السبت 5/12/2009

عرفت ان امتحانات كليه الحقوق انشاء الله جامعه القاهره

يوم 9/1/2010

باذن الله

واى تغير فى الميعاد انشاء الله هعرفه واقولكم

HODDA
06-12-2009, 12:01 AM
يانهار اسود ومنيل الامتحان يوم 9 يناير دنا لسة ماذكرتش اي حاجة في اي حاجة

محمد اسماعيل 2010
06-12-2009, 03:37 AM
عمرو شكرا ليك وبجد معلش عمرو التليفون كان بايظ والله حتى انا معرفتش اطلع رقمك من عليه عشان اعتزرلك وانا ان شاء الله انا نازل الجامعه يوم الاتنين من الصبح الساعه8

amer lover
06-12-2009, 01:29 PM
بدايتا انا اسمى امير مش عمرو

ثانيا ولا يهمك عادى انا كده كده كنت فى الجامعه وكان عندى محاضرات فقلت لو انتا عايزنا نتقابل يبقى اوكى
بس مدام طلع عندك ظروف يبقى ولا يهمك يا باشا

ثالثا للاسف انا مش بيبقى عندى محاضرات يوم الاثنين خالص فللاسف مش هنزل يوم الاثنين

رابعا انا انشاء الله هنزل يوم الثلاثاء من الساعه 8 الصبح لو عايز تيجى انتا تشرفنى

maado2006
06-12-2009, 02:46 PM
يا جماعة الخير ساعدونى بعد اذنك يا محمد اسماعيل وانت يا امير ممكن حد يجبلى جدول الامتحنات الفرقه الرابعة مجموعه ب وانا مش فى مصر انا فى السعودية وعاوز اعرف المعاد بالضبط عشان احجز وانزل على المعاد وعلى فكرة انا عندى مدتين بحرى وجوى - وتشريعات
بس وده رقم تلفونى بس حد يبعتلى رسالة ويقلى الجدول نزل
مع الف سلامة وتمنياتى للجميع بالنجاح

amer lover
06-12-2009, 04:35 PM
استاذ maado

انا سعيد جدا بانضمامك لينا وان شاء الله يكون خير عليك وخير علينا وكلنا

انا انشاء الله نازل الجامعه يوم الثلاثاء انشاء الله لو الجدول بتاع امتحانات الفرقه الرابعه مجموعه ( ب ) نزل هجيبهولك

بس انا ليه عندك سؤال هيه ( بحرى وجوى ) دى ماده

ولى انتا بتتكلم على وسيله انتقالك من السعوديه الى مصر

احب اعرفك بنفسى

امير طالب جامعى بكليه الحقوق جامعه القاهره

ahmedtito0000
08-12-2009, 12:17 AM
محمد يااسماعيل
انت منين في اكتوبر وكنت في مدرسة ايه "سادس ثانوية بنين"

محمد اسماعيل 2010
08-12-2009, 11:05 PM
اه ياحمد انا من الحى 11 وكنت فى مرسه السادس ثانويه بنين وانت منين احمد

amer lover
09-12-2009, 10:34 AM
هاى يا جماعه

ازيكم عاملين ايه فعلا وحشتونى

هااااا محدش عنده اى جديد بخصوص الامتحانات

yassour
10-12-2009, 03:05 PM
شدو حيلكم يا شباب الامتحان كان 9 يناير فعلا لكن اتاجل اسبوع وبقى 16 يناير ان شاء الله ربنا يوفق الجميع

amer lover
10-12-2009, 11:25 PM
السلام عليكم يا جماعه

فعلا كلام الاستاذ ياسر مظبوط الامتحان اتاجل وبقى

يوم السبت 16/1/2010

وربنا يوفق الجميع

محمد اسماعيل 2010
11-12-2009, 12:03 AM
يلا ياجماعه شدوا حيلكم وذاكروا كويس وانت ياعم امير نفضلى وربنا معانا

طالبة حقوقية
11-12-2009, 11:56 AM
هاي يا جماعة عملين ايه؟؟
عايزة اشكركم عالجروب الجامد في معلومات مهمة جدا وبتفيدنا كلنا بس من سوء حظي انا عرفت الجروب ده من فترة قريبة.. بس الحمدلله انو في شباب زيكم تحب تساعد الطلاب باي طريقة مشكورييييييييييييييييييييين
و يا ريت تقبلوني صديقة جديدة :)
انا بدرس بجامعة القاهرة تالتة أ حقوق... ممكن حد يقولي اذا جدول الامتحانات(حقوق تالتةأ) نزل ولا لسى واول امتحان حيكون بأي مادة و تاريخ كام؟؟ عشان انا عايزة ازاكر المواد بالترتيب حسب اول مادة حنبتدي بيها!!!!!1
ارجووووووووووووووووووووووووووووووووووكم حاد يساعدني بأسرع وقت ممكن

amer lover
11-12-2009, 05:38 PM
اهلا بيكى طالبه معانا فى الجروب

وبجد احنا اتشرفنا بيكى معانا وصداقتنا ليكى دى شرف لينا بجد

انا عايز اقولك على حاجه

بخصوص جدول الامتحان لسه منزلش بس انا بنزل الجامعه كل يوم

وان شاء الله اول ما الجدول ينزل انا هجيبهولك

وبلتوفيق ان شاء الله ليكى ( طالبه حقوقيه )

ولكل الى فى الجروب ده

طالبة حقوقية88
12-12-2009, 04:53 PM
شكرا ليك يا امير!!! عاهتمامك وسرعة الرد شاكرين لك جهودك معانا
معلش انا حتعبك معايا يا زميلي الفاضل :) بس عايزة اتأكد منك كمان بخصوص الامتحانات في ناس بتقول انو الامتحانات بتبتدي 9/1 وفي ناس بتقول انو الامتحانات اتاجلت ليوم 16/1 فيا زميلي الفاضل ممكن انت تأكدلي اي الرأيين أرجح d: يعني لو ما فيش ازعاج لحضرتك عايزة اعرف اول يوم امتحانات امتى؟؟؟
معلش بس انا متلخبطة اليومين دول ومش عارفة اعمل ايه او ازاكر ازاي ممكن تنصحني؟؟؟
وانا بانتظار ردك وجدول االامتحان!!! ولو ممكن ايميلك الخاص عشان نبقى على تواصل لو تحب!!!
وربنا ما يضيعش تعب حد فيكم وينجحنا كلنا يا رب

طالبة حقوقية88
12-12-2009, 04:55 PM
مرحبا انا سجلت مرة تانية باسم (طالبة حقوقية88) وكان اسمي القديم (طالبة حقوقية)........... :) :) بس انا نفس البنت :) مشكورييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي يييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييين

ahmedtito0000
12-12-2009, 11:42 PM
محمد اسماعيل شراره

ahmedtito0000
12-12-2009, 11:44 PM
علي العموم انا من السادس واسمي احمد شعبان "homosa"

esoo92
13-12-2009, 11:35 PM
ايه ياجماعة هو محدش دخل على الجروب من شهر 9 ولا اية حد يرد please

esoo92
13-12-2009, 11:44 PM
sory ياجماعة فى سوء تفاهم على العموم انا معاكم فى (سنة اولى )حقوق بس خايفة جدا من الامتحانات

mido 92
14-12-2009, 03:00 AM
هاى ياجماعه انا محمد اولى حقوق معاكو فى جامعه القاهره ويايسو ماتخفش وزاكر لو بتزاكر قبليها باسبوعين برضه عادى بس تنوى وربنا يسهلها معاك ومعانا انشاء الله..

a7med_sale7
14-12-2009, 09:50 AM
يا جماعه حد يحط يجدول الامتحانات واللى محذوف فى الكليه وكل واحد يحط الخاص بفرقته

hesokazoldk
15-12-2009, 12:09 AM
السلام عليكم

هو مفيش حد فيكوا رابعة ولا اية ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟

محتاج اسلة الشريعة و البحرى والجوى

ولكم جزيل الشكر والسلام عليكم وحمة الله وبركاتة

ahmedtito0000
15-12-2009, 11:20 PM
وياريت لوحد معاه الجدول ينزله

hamdysalah
16-12-2009, 01:33 AM
السلام عليكم ورحمة الله وبرحاته
انا اسمى حمدى صلاح
انا حاصل على بكالوريوس تجاره 2004
ومنتسب السنه ده فى كلية الحقوق
انا لسف فى سنه اولى ب
مش عارف اذاكر ازاى وايه الحاجات المهمه
لو حد عند المحاضرات ممكن يبلغنى وانا ارحله الجامعه
وياريت حد يبلغنى بميعاد الامتحان
وشكرا لرجاله وانسات كلية الحقوق

amer lover
20-12-2009, 11:28 PM
هاى يا جماعه انا اسف جدا على عدم مشاركتى فى الايام الى فاتت بس ده كان مش بايدى

لان بصراحه ان كان عندى مشكله صغيره فى الجهاز

اولا احب ارد على زميلتى العزيزه طالبه حقوقيه وقولها فعلا يا جماعه الامتحان بقى يوم
16/1/2009

وده الراى الاخير والقرار الاخير حتى الان

ثانيا يا جماعه اول ماده عموما بتبقى المدخل لدراسه القانون

فدى انصحكم متفتحوهاش غير اخر عشر ايام على الامتحان

وان شاء الله الجدول اول ما هينزل انا هاجيبه

وبخصوص الملغى الى عايز اى حاجه فى الملغى يقولى هوه مجموعه ايه وانا اجيبهالوه

ثانيا انا ايميلى على البروفايل بتاعى

الى عايز يكلمنى على الايميل انا اتشرف بيه

ومرسى جدا لكل الى فى الجروب

ومرسى ليكى طالبه حقوقيه 88

وانا تحت امر اى حد فى اى حاجه

ahmedtito0000
20-12-2009, 11:46 PM
شكراااااااااااااااااااااااااااااااا ياميدو "amer lover (http://www.thanwya.com/vb/member.php?u=312658)"

ahmedtito0000
20-12-2009, 11:47 PM
عبد الهادى تعرف الملغى

HODDA
20-12-2009, 11:51 PM
هاي امير انت بتنور المنتدي لما بتشارك فيه وشعورك جميل تجاه اصحابك اللي انت ماتعرفهمش لكن اكيد انا وانت هنتقابل في الجامعة ان شاء الله انا مجموعة ج واسمي عبد الهادي
ولك جزيل الشكر والاحترام

amer lover
21-12-2009, 02:35 AM
عبد الهادى مرسى جدا على كلامك الجميل ده

وانا وانتا انشاء الله لازم نتقابل ونبقى اصحاب

وانا متشكر ليك جدا ولكل الى فى المنتدى ده

بس فى خبر جامد جدا

اقراه فى المشاركه الى جايه

الخبر عن جدول الامتحان وميعاد الامتحان

amer lover
21-12-2009, 02:44 AM
اولا يا جماعه الموضوع بخصوص جدول الامتحان نزل وانا جبتوهلكم

وكمان جداول جميع الفرق ( اولى - ثانيه - ثالثه - رابعه )

جدول اولى

التلاثاء - 19/1 مدخل علوم قانونية
الاحد - 24/1 اجرام وعقاب
الخميس - 28/1 تاريخ نظم
التلاثاء - 2/2 منظمات دولية

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــ
جدول تانية

الاثنين - 18/1 قانون اثبات
السبت - 23/1 شريعة اسلامية
الاربعاء - 27/1 لغة
الاثنين - 1/2 اقتصاد

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــ

جدول تالتة

الاحد - 17/1 قانون مدنى
الخميس - 21/1 قانون عمل
الثلاثاء - 26/1 مالية عامة
الاحد - 31/1 قانون دولى

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ

جدول رابعة

السبت - 16/1 اصول فقه
الاربعاء - 20/1 لغة
الاثنين - 25/1تشريعات
السبت - 30/1 بحرى وجوى
الاربعاء - 3/2 عقود ادارية

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــ
الامتحان هيبدا الساعه 3ظ

ينتهى الساعه 6 م

اللهم قد بلغت اللهم فاشهد

ياريت تدعولى وتدعو لانفسكم بلتوفيق

ان شاء الله

اى تعديل هجيبهولكم ان شاء الله

ahmedtito0000
21-12-2009, 05:08 PM
الف شكر ياأمير ياعسل ويارب تنجح

amer lover
21-12-2009, 11:33 PM
مرسى ليك يا احمد

وربنا يكتب النجاح ليا وليك ولكل الى فى الجروب باذن الله

HODDA
21-12-2009, 11:49 PM
ازيك ياأحمد عامل ايه والله مااعرف ايه الملغي هوه انا باحضر اصلا بس اوعدك اول ماعرف هاقولكم علي اي حاجة اعرفها
امير باشا ايه المجهود الجامد ده الجدول زي الفل اه والله زي الفل علشان انت اللي كتبته بس والحمد لله هانبدأ يوم 19 بدل 16\1
لك جزيل الشكر

amer lover
23-12-2009, 08:25 AM
مرسى ليك جدا يا عبد الهادى

وانا عايز اضيف حاجه الى عايز اى حاجه بخصوص الملغى فى اى مجموعه

( أ - ب - ج - د )

يقولى هوه مجموعه ايه وانا اكتبهالو

انا معايا جميع الملغى

واتمنى التوفيق والنجاح ليا وليك ولكل الى فى الجروب

yassour
24-12-2009, 10:27 AM
يعنى مش قولتلى حاجه يا سى امير على موضع الملغى دة ماشى هفوتهالك المرة دى مستنيك بقى تحط الملغى للمجموعه دبس قولى صحيح وانت عرفت منين الملغى لباقى المجموعات من ناس ف المجموعات دى يعنى ولا ايه

amer lover
24-12-2009, 08:20 PM
يا سر باشا
والله انا اسف جدا جدا

بس انتا عارف انى انا الجهاز عندى محروق وانا شغال بجهاز اختى يعنى وهيه مش بتخلينى استخدم الجهاز خالص

بس انا بستخدمه لما تكون مش موجوده انا اسف جدا جدا

وبخصوص الملغى انا جايب كل الملغى من طلاب من كل مجموعه

يعنى الملغى جاى من طلبه فى كل المجاميع

وانا هكتبلك لملغى دلوقتى

amer lover
24-12-2009, 08:33 PM
الملغى فى ماده علم الاجرام مجموعه (د)

من صفحه 1 الى صفحه 11

المافيا الصينيه

المافيا اليابانيه

من صفحه 148 الى صفحه 156

من صفحه 207 الى صفحه 211

الامراض

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــ

الملغى فى ماده علم العقاب مجموعه (د)

من صفحه 1 الى صفحه 26

من 101 الى 104

من 141 الى 153

من 185 الى 201

من 221 الى 227

من 296 الى 314

من 362 الى 370

من 405 الى 408

من 419 الى 447

من 482 الى 487

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

الملغى فى ماده تاريخ النظم القانونيه مجموعه ( د)

من صفحه 1 الى 28
من 47 الى 50
من 75 الى 76
من 82 الى 84
من 101 الى 104
من 121 الى 122
من 141 الى 153
من 158 الى 159
من 185 الى 201
من 221 الى 227
من 236 الى 237
من 288 الى 290
من 296 الى 314
من 351 الى 355
من 363 الى 370
من 404 الى 410
من 418 الى 447
من 482 الى 887

كل الى اعرفه حتى الان

لما اعرف انشا الله الباقى هجيبه

وبلتوفيق لى ولكم جميعا

تانى مره متزعلش يا ياسر باشا

HODDA
24-12-2009, 11:46 PM
ازيك ياأمير ياباشا انت بتعرف الملغي في المنهج ازاي انا اولي مجموعة ج لو ممكن ابعتهولي ولك جزيل الشكر

HODDA
24-12-2009, 11:52 PM
ازيك ياياسر انت عامل ايه من فترة طويلة مااعرفش عنك حاجة

amer lover
25-12-2009, 10:15 AM
اوكى يا عبد الهادى انا انشاء الله هاجيبلك الملغى كله فى جميع المواد يوم السبت

بس انا عايزك تدعلى لوالدى بلرحمه

وتدعى لنفسك وتدعلنا كلنا ان ربنا يوفقنا

ahmedtito0000
25-12-2009, 03:03 PM
:dياأمير ممكن الملغى مجموعه (أ) والمهم الى قال عليه محمود السقا

محمد اسماعيل 2010
26-12-2009, 09:59 PM
اولا السلام عليكم وبجد وحشتونى اوى وانا كان عندى ظروف ومكنتش بفتح وكل سنه وانتوا طيبين وانت ياحمصه انت صاحب احمد يحي صح ولا لا وانت ياعبد الهادي انت لعبت معايا كورة قبل كده فى ار الملاعب وانت بتلعب حاررس مرما صح وانت ياامير ازيك وفينك مش بتفتح الميل ليه وربنا يوفقنا وننجح ونطلع تانيه حقوق وزاكروا وشدوا حيلكوا ويارب تكون السنه الجايه سنه جديده وتكون احسن من سنه 2009 وناخد كاس الامم الافريقيه وكل سنه وانتوا طيبين يارجاله

ahmedtito0000
27-12-2009, 12:00 AM
ايووووة هو كده بالظبط يامحمد انا اكيد اعرفك؟ صح

محمد اسماعيل 2010
27-12-2009, 02:21 AM
اشطه ياحمد انت ممكن تكون عرفنى شكلا بس لانى برده عارفك شكلا وانت كنت بتاخد عربي فى ثانوى مع استاذ ربيع المهم ذاكر بقي عشان الامتحانات وياريت لوعندك ميل اوتليفون وانت فى مجموعه كام واكيد هشوقك فى الجامعه

HODDA
27-12-2009, 03:25 PM
ازيك يااسماعيل انت كنت بتأخذ درس انجليزي عند مدرس اسمه علاء في شارع الالفي عند مكتبة العجوز وانت في الصف الثالث الاعدادي .... ارجوك رد عليا لو كنت انت

ahmedtito0000
27-12-2009, 07:05 PM
anta fin ya 3m amir

محمد اسماعيل 2010
27-12-2009, 10:04 PM
لا ياعبد الهادي مش انا انا من اكتوبر ياعبده

amer lover
28-12-2009, 05:39 PM
ازيكم يا شباب كليه الحقوق

عاملين ايه

وحشينى اخر حاجه

عاملين ايه فى المذاكره

ربنا يوفقنا جميعا

هااااااا مفيش حد عايز منى اى حاجه

انا تحت امركم انا رقم موبيلى فى البروفيل بتاعى اوكى

الى عايز منى اى حاجه انا تحت امره

HODDA
28-12-2009, 06:51 PM
ازيك ياأمير انا طلبت منك الملغي في المجموعة ج وانت قلت لي هااكتبهالك يوم السبت الماضي والنهاردة الاثنين هل هي معاك اعذرني لأني مابرحش الجامعة خاااالص لان ظروف وقتي لاتسمح ولكني ذهبت لشراء الكتب مرة والملازم مرة ومرة علشان اقابل اي حد لكن دون جدوي ومرات اخري قليلة علشان اعرف الملغي ايه لكن ماعرفتش..... ولك جزيل الشكر ياصديقي

amer lover
30-12-2009, 10:59 PM
انا اسف جدا ليك يا عبد الهادى انا هكتبلك كل الملغى دلوقتى وكمان هكتبلك الاسءله المهمه فى تاريخ النظم واعذرونى مره تانيه

amer lover
30-12-2009, 11:25 PM
اولا يا جماعه ده الملغى فى مجموعه (ج ) النهائى

نبدا بلمدخل لدراسه العلوم القانونيه

من 21 الى 22 دور الفقه المصرى فى تعريف الحق
من 57 الى 110
من 143 الى 144
من 167 الى 180 احكام الولايه
من 183 الى 189 طبيعه الزمه الماليه
من 204 الى 218 انواع الاشخاص الاعتباريه
من 251 الى نهايه الكتاب
ماعدا استعمال الحق

ثانيا علم الاجرام

الملغى تاريخ علم الاجرام
التكوين الشخصى
المرض
الادمان
العوامل الثقافيه والاقتصاديه

ثالثا تاريخ النظم

الجزء الاول من الكتاب

من 1 الى 23
من 18 الى 100
مرحله التدوين
مدونه مانو
الالواح الاثنى عشر
ملخص المدونات

الجزء الثانى من الكتاب

الكتاب كله ما عدا
نظام الحكم والاداره
النظام الجناءى

دلوقتى دى اهم السئله فى تاريخ النظم جاى منها الامتحان ان شاء الله
س1 __ تكلم عن عصر القوه
س2 __ تكلم عن عصر الاحكام الدينيه والاحتكام للاله
س3__ تكلم عن عصر العرف
س4 __ تكلم عن مدونه حمورابى
س5 __ تكلم عن مدونه بوخاريس
س6 __ تكلم عن مدونتى صولون و دراكون
س7 __ تكلم عن نظام الحكم والاداره فى مصر الفرعونيه
س8 __ تكلم عن النظام الجنائى فى مصر الفرعونيه

ج8 __ عنصر جرائم عامه و جرائم خاصه

العقوبه مش مهمه

اللهم قد بلغت اللهم فاشهد

استاذنكم تتدعو لوالدى بلرحمه والمغفره

amer lover
01-01-2010, 10:03 AM
السلام عليكم
ازيكم يا شباب وحشينى اخر حاجه
كل سنه وانتوا طيبين
وان شاء الله تبقى سنه سعيده علينا كلنا بلنجاح ان شاء الله

HODDA
01-01-2010, 01:31 PM
شكرا جدا يا امير على المجهود الكبير ده انت ماتعرفش انت وفرت عليا اد ايه وان شاء الله ربنا يغفر لوالدك ويدخله فسيح جناته ويغفر له جميع ذنوبه وعايز اشكرك مرة تانية على مجهودك الكبييييييييييييير ده ولو عايز اى خدمة اقدر اعملهالك انا تحت امرك

amer lover
01-01-2010, 04:55 PM
مرسى جدا جدا ليك يا عبد الهادى على دعوتك الجميله دى

وده جميل انا هفضل شايلهولك طول عمرى

وبجد انا عايز اعرفك علشان اخدمك بعنيا

بص انا رقمى فى البروفيل بتاعى ياريت تتصل بيا علشان نشوف بعض فى الامتحانات

دينا دونا
02-01-2010, 03:38 AM
هــاي عليكــم

اولا هابي نيو يـر

ويارب تكون السنه دي احسن من غيرها ونحقق كل احلامنا

ثانيــا : وحشتــوووونـــي جدا جدا جدا

بصراحه انا كنت من بعد العيد في المعمورة
وتعبت بعديها

ومشغوله شويه في الجامعه والمحاضرات

المهــم عايزه اشوفكـم كلكم انا هنزل يوم التلات 5/1

ابقي ابعتلولي رساله خاصه عشان نتقابل :)

HODDA
02-01-2010, 11:22 AM
الف سلامة عليكي يادينا انشاء الله لما نتقابل كلنا هانعمل جروب جامد جدا وننتخب امير هوه الزعيم علشان امير عطاء وبيحب الخير لأصحابه

ahmedtito0000
02-01-2010, 01:41 PM
عندك حق والله ياعبد الهادى

محمد اسماعيل 2010
02-01-2010, 05:29 PM
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اولا الف سلامه عليكي يادونا وانت كلامك صح ياعبد الهادي وايه ياحمصه مش بتفتح الايميل ليه وانت يامير انت لما كلمتنى على الايميل انا والله مكنتش قدام الجهاز
وهابي نيووووووووووووو ييييييييييييييييييييييير

amer lover
02-01-2010, 09:52 PM
هاى على الجروب كله

عاملين ايه يا شباب وحشنى طحن
كل سنه وانتوا طيبين

اولا الف سلامه عليكى يا دينا ويارب تكونى كويسه دلوقتى
ثانيا مرسى ليك يا عبد الهادى انتا واحمد ومحمد على الكلام الجميل ده

ودى يا جماعه شرف ليا كبير اوى انا مستحقوش وبجد انا محظوظ انى عندى اصحاب زيكم

انشاء الله عايز اشوفكم كلكم فى الامتحان يا ريت تحققولى الامنيه دى بليييز

ahmedtito0000
02-01-2010, 11:36 PM
لا انت شاب رجولة ياأمير

ahmedtito0000
03-01-2010, 12:15 AM
وتستاهل اكتر من كده

ahmedtito0000
03-01-2010, 12:17 AM
والف سلامة عليكى
يادينااااااااااااااااااااااا

amer lover
03-01-2010, 09:47 AM
مرسى ليك جدا يا احمد
لا اكيد حد فيكم يستاهل الموضوع ده اكتر منى

amer lover
03-01-2010, 09:48 AM
لان بجد اكيد كلكم احسن منى بكتير

وبجد مرسى ليكم جدا وانا متشكر على الكلام الجميل ده

دينا دونا
03-01-2010, 12:07 PM
الله يسلمكو كلكو

امير انتـا فعـلا الكومانــدا بتاعنــا

عـايـزيــن نتقــابل يــووم التــلات :)

yassour
03-01-2010, 03:27 PM
مبروك يا امير على نجاحك ف انتخابات الشله :039uw8: وانت ابن حلال وتستاهل فعلا على مجهودك مع الناس كلها رغم اختلاف المجموعات ربنا يكرمك ويوفقك :friendsxs3:

بالتوفيق ان شاء الله وغفر الله لك ولوالدك واسكنه فسيح جناته ونصيحه انت ادعيله بنفسك ولا تقطع دعاك

إذا مات ابن آدم انقطع عمله إلا من ثلاث صدقة جارية أو علم ينتفع به أو ولد صالح يدعو له
صدق رسول الله

amer lover
03-01-2010, 03:36 PM
اولا ازيك يا دينا عامله ايه يا رب تكونى كويسه دلوقتى

وانا بجد نلت شرف كبير جدا مش من حقى لان الى انا بعمله ده واجب عليا وفرض تجاه اصحابى

وان شاء الله زى ما انتى قولتى نتقابل يوم الثلاثاء فى الجمعه

بس يا ريت حد يكتب فيكم هنتقابل الساعه كام وفين بلتحديد

مرسى ليكم تانى مره

amer lover
03-01-2010, 03:39 PM
ثانيا الباشا ياسر اجمل شخصيه عرفتها

بجد يا ياسر انا مش عارف اشكركم ازاى على كلامكم الجميل ده وبجد

انا نلت شرف مش بتاعى

وبجد انا بشكرك جدا جدا على دعوتك دى وان شاء الله تكون فى ميزان حسناته

وياريت ان شاء الله انتا تبقى فى المركز بتاعك يوم الاربعاء علشان عايز اشوفك

ومرسى ليك جامد على كل الى انتا قولته ومرسى للجروب كله

محمد اسماعيل 2010
03-01-2010, 08:11 PM
عارف ياامير انت احسن حاجه فيك انك بتحب الخير ومساعده اصحابك

محمد اسماعيل 2010
03-01-2010, 08:27 PM
وبعدين ياامير انت شخص زى العسل

HODDA
03-01-2010, 08:34 PM
ماشي اسماعيل يعني امير زي العسل اومال انا زي ايه ياخويا
حاضر بس لما اشوفك يوم الثلاثاء انشاء الله

محمد اسماعيل 2010
03-01-2010, 08:38 PM
ربنا يرحم والدك ياامير
_ اللهم من احييته منا فاحييه على الاسلام ومن توفيته منا فتوفه على الايمان
_ اللهم ارحمه رحمه واسعه وتغمده برحمتك
_اللهم ارحمه فوق الارض وتحت الارض ويوم العرض عليك
_ اللهم قه عذابك يوم تبعث عبادك
_ اللهم انزل نورا من نورك عليه

محمد اسماعيل 2010
03-01-2010, 08:39 PM
انت حبيبي ياعبد الهادي من ايام الجيزة

محمد اسماعيل 2010
03-01-2010, 08:41 PM
طب والنبي لو هتتقابلوا يوم الثلاثاء قولولى هتتقابلوا الساعه كام فيييييييييين عشان انا مشوارى بعييييييد ورررررررررخم اوى

محمد اسماعيل 2010
03-01-2010, 08:43 PM
وانتوا كلكوا زى العسل والسكر والحلاوة كمان وانا هموت واشوفكوا

HODDA
03-01-2010, 08:57 PM
طب ياجماعة لما نتقابل كل واحد هايشوف الثاني هايتخض لاني كل واحد راسم في خياله صورة لصديق المستقبل
يعني مثلا انا طويل جدا وشعرى اصفر وعيونى زرقاء ولونى ابيض

بس بعد الزلزال اصبحت مواصفاتى الان
قصير القامة..... قلت الحمد لله مش مهم
وشعرى اسود .....وقلت الحمد لله مش مهم
وعيونى سوداء...... وقلت الحمد لله مش مهم
ولونى قمحاوى ..........وقلت الحمد لله مش مهم
بس المهم انى دخلت حقوق القاهرة وهابقى وكيييييييييييل نيابة اد الدنيا ااااااااااااااااااااااااا ههههههههههههههههههههههههة

محمد اسماعيل 2010
03-01-2010, 10:23 PM
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههه

محمد اسماعيل 2010
03-01-2010, 10:25 PM
حد يقتررررررررررح هنتقااااااااااابل ازااااااااااااااااااى انا ممكن اكلم امير وحمصه والباقي معرفش

ahmedtito0000
04-01-2010, 01:09 AM
حمصــــــــــــــــــــه الي هو اناااااااااااااااااااااا

محمد اسماعيل 2010
04-01-2010, 01:12 AM
امال مين هو فى حمصه غيررررررررررررك
يابرنس

ahmedtito0000
04-01-2010, 01:21 AM
لا مش قصدى انا بعرف الناس بس

ahmedtito0000
04-01-2010, 01:23 AM
دعااااااااااااااااااااااااااااية يعنى,.

محمد اسماعيل 2010
04-01-2010, 01:41 AM
اشطه ياحمصه

محمد اسماعيل 2010
04-01-2010, 01:42 AM
طب ماعرفتش هنتقابل ازاى ياحمصه

amer lover
04-01-2010, 12:42 PM
اولا انا بجد بشكركم كلكم على الكلام الجااااااااااامد جدا ده

ومرسىىىىىىىىىىىى كتيــــــــــــــــــــــر على كل الى انتوا قولتوه

وبجد تحت امركم فى كل حاجه

انا بقترح يا جماعه ان احنا نتقابل يوم الثلاثاء الساعه 12 صباحا

ويكون الجروب كله مستنى بعض عند يافطه المأويه 100 بتاعت الجامعه

الى امام كليه الحقوق وان شاء الله كلنا هنعرف بعض

بس يا ريت اى حد فيكم يتصل بيا علشان انا مش معايا غير رقم احمد وياسر بس

ويا ريت بجد كلنا نتقابل يوم الثلاثاء

بس يا جماعه لو حد عنده تعديل على اقتراحى يا ريت يقول ويعدل

اوكى

تانى مره انا مش عارف اشكركم ازاى

انتوا فعلا جروب جامد طحن ومن اعز اصحابى الى انا اعرفهم

مرســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــى:078111rg3:

محمد اسماعيل 2010
04-01-2010, 02:53 PM
اوكشين انا موافق على الاقتراح ده

دينا دونا
04-01-2010, 03:00 PM
انا مـوش هينفع انزل الصبح

لان محاضراتي بتبدي الساعه 6

يعني نقدر نتقابل ع الساعه 5

وانا معرفش فين المأويه دي

انا كل اللي اعرفه مدرج 6 و3 ومحدش يسألني علي حاجه تانيه في الجامعه

لو فيها غلاسه مني

ياريت ميعاد الساعه 12 دا يتغير :) :)

محمد اسماعيل 2010
04-01-2010, 03:03 PM
ياامير لو هتروح الجامعه بكرة ابقي حاول تفتح الايميل بليل وانت كمان ياحمد لو اكيد هتنزلوا الجامعه بكرة

محمد اسماعيل 2010
04-01-2010, 03:11 PM
احنا ممكن نتقابل احنا يو الثلاثاء زى ما امير قال ولو انتى يادينا عندك محاضرات الساعه 6 اكيد انتى بتيجي الجامعه بدرى شويه واحنا هنيجي الجامعه ومش هنمشي على طول احنا عايزين نقعد مع بعض شويه وممكن تلحقينا يادينا ان شاء الله اما انتى لو مش عارفه فى المئويه فاحنا ممكمن نتقابل فى مكان تانى وهو مقر اتحاد الطلبه اللى هو عنده علم مصر الكبير اللى موجود امام مدرج 6 ومفيهاش غلاسه ولا حاجه وكل واحد يحاول يعمل اللى يقدر عليه